Wie kwam er weekeinde 25-26 sept logeren??Lees ff!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Wie kwam er weekeinde 25-26 sept logeren??Lees ff!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 17:11

Wie o wie wilde er in het weekeinde van 25 en 26 september bij mij komen logeren? Ik heb namelijk niet dubbel maar maar liefst driedubbel gepland staan dat weekeinde....
Ik had het NK op het verkeerde weekeinde in m'n agenda staan, maar dat is dus het weekeinde dat mijn logeetje wilde komen...

Helaas ben ik Blond genoeg om inmiddels ook m'n PB-box al weer een keer om zeep geholpen te hebben, dus het is weer eens een bende hier....


Dus please, neem even contact met me op want ik heb een planningsprobleempje!!!!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 17:12

Ik iig niet, dat is eentje minder van de 19975 users van bokt Knipoog Succes met je zoektocht!

krissie1985

Berichten: 3455
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Overijssel nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 17:56

Ik wil het eigenlijk wel, lijkt me wel heel erg leuk!! Ik woon in wijhe dat ligt vlakbij! Alleen weet niet of me te jong vind bijna 19jaar???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 09:41

Haha! Krissie1985, het probleem is nu juist dat er iemand kwam logeren maar dat ik driedubbel gepland heb. Het NK is wat lastiger af te zeggen dan een logeerafspraak Haha! dus ik wil juist dat weekeinde cancellen voor degene die dan zou komen...

@LuvdaTossa: bedankt he Haha! dat scheelt me idd weer eentje Tong uitsteken *LOL*


Jongens wie was het nou toch? Volgens mij was het iemand van jullie die op Milena wilde rijden en hadden we dit juist afgesproken omdat Dick dat weekeinde weg is en ik Leonardo dus mooi mee het bos in kan nemen, en ..... op Milena het bos mee in kon......
HEEEEELP...... Tong uitsteken

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 11:56

Haha wat een grappige situatie zit je in zeg!! Haha!
Heel veel succes met je zoektocht...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 12:13

xtwisterx schreef:
Haha wat een grappige situatie zit je in zeg!! Haha!


Zo grappig vind ik 'm niet Haha! begin het toch een beetje benauwd te krijgen nu....
Beetje knullig als er iemand op het station op me staat te wachten en ik zit op het NK en ben voor halverwege de nacht uberhaupt niet thuis...
'k voel me d'r knap l*llig onder, want betreffende Bokster heeft op haar werk ook vrij gevraagd voor die zaterdag volgens mij....

WEER een aanknopingspunt: ze werkt in ieder geval op zaterdag Haha!

Huilen Wie bedoel ik nou in hemelsnaam? Waarom ben ik zo'n ui met namen? En waarom kan ik niet fatsoenlijk agendalezen? Haha!

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 15:56

Veel sterkte met je zoektocht!!!!

(vind het stiekum wel grappig dat je er zo'n bende van kan maken, maar snap je probleem heel erg goed)

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 16:26

Weet je verder niks van de persoon in kwestie? Naam van het paard, woonplaats?

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 21:49

Ik ga je helpen, ik zet het in mijn onderschrift Lachen

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 23:46

Het had mij ook kunnen overkomen, geloof ik Knipoog
Ik was het iig ook niet....

Heb het ook even voor je in m'n onderschrift gezet Haha!

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 00:31

ik help je ook ff Haha!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 02:53

machie werkt zaterdags las ik in een ander topic Haha!

Weet je wel nog waar ze ongeveer vandaan kwam, of ze een eigen paard had enz.?
Dat maakt het wat makkelijker met zoeken Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 09:09

*LOL* *LOL* *LOL*
Geweldig die onderschriften! Haha!

Ze kwam van een aardig eindje weg, ik heb Brabant in m'n hoofd zitten, maar daar ben ik niet zeker van....

Sjongejongejonge hoe krijg ik 't weer voor mekaar..... 'k schaam me diep..... De pest is ook gewoon dat er zo veel leuke Bokkers zijn, die allemaal halfhalf een keer roepen dat ze langskomen, komen logeren, komen paardrijden op de Holterberg etc etc en ik roep altijd 'Da's goed, gezellieeeee'.... Vind ook alles best, iedereen is welkom.
Maar ik moet wel effe opschrijven met wie ik wat afspreek geloof ik Haha!

Thanks for the help! Ik hoop dat ze snel boven water komt.
Moet haast wel, want ik had nog geen adres en telefoonnummer gegeven geloof ik, dus dat zal ze binnenkort toch wel willen hebben Verward

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 09:19

Is het niet Polly..Die heb ik daar nl. over gehoord laatst.. Dat ze richting jou ging.. voor een weekendje..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 11:18

OK dan! Dat zou inderdaad Renee wel eens geweest kunnen zijn Obelix, die is inderdaad Milenaven Haha! en zou een keertje komen. Ik ga haar meteen een link van dit topic PB'en om te zien of zij het is! Rijmt alleen niet met het idee van Brabant wat ik in m'n hoofd had....

Jammer dat ik het vandaag niet meer zal lezen, ik ga nu offline en ben er waarschijnlijk niet meer voor maandag....

We'll see!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23435
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 14:31

*grin* geweldig dit topic, ik was het inderdaad, ik zal je ff terug pben, probleem opgelost dus!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 14:35

Haha, wat een actie. Renee kwam ook in me op toen ik aan dit topic begon te lezen. Maar het is dus opgelost Lachen.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 16:24

Hahahah ik is goed Haha! Tong uitsteken

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 16:30

obelix schreef:
Hahahah ik is goed Haha! Tong uitsteken

OK dan!

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 19:54

ik ben best Blond want ik dacht dat je iemand zocht die bij je wilde logeren dat weekend. Dat doe je ook, ehhh Clown , maar je had al iemand en je weet niet meer wie het is!

hahaha dat merk je toch vanzelf? Ze zal toch best van te voren nog even bellen? Of had je al afgesproken om haar af te halen?

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23435
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 20:09

Heeft iemand misschien het telefoonnummer van Sonja voor mij, anders zit ze het hele weekend zo in spanning....(via PB)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 10:42

Thanks allemaal!
Ik kreeg gisteren al heel lief een smsje van Richtje dat het Polly was, dus ik ben vandaag toch maar even snel een computer gaan opzoeken.
Pfffff wat een opluchting!
Polly is gelukkig niet boos en komt gewoon een andere keer. Is een hele zorg minder want ik voelde me echt l*llig....

Bedankt allemaal, en Polly: bij de volgende afspraak ga je met rode letters met naam en toenaam in m'n agenda Haha! (en dan maar hopen dat ik die weer niet kwijtraak *LOL* )

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23435
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 11:24

Tuurlijk ben ik niet boos, je moest eens weten hoe ik zelf ben Haha!
Volgende keer schrijf ik ook JOUW telefoonnummer op, dan bel ik je gewoon elke dag om je eraan te herinneren Knipoog

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 11:29

Geweldig Sonja, je onderschirft Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:51

Eerlijk verdiend, toch? Haha!