De bosrit gisterenavond met Buster en Emara

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

De bosrit gisterenavond met Buster en Emara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 15:46

Jawel, het was ook een Boktmeeting; ik had namelijk afgesproken met Natalie en Emara (Emaartje hier op Bokt) om samen te gaan rijden. En dat was hartstikke leuk !!!
Ondanks de iets kortere pootjes van Buster kon hij de vliegensvlugge Emara behoorlijk bijhouden (kwam dat nou omdat ie Welshje is, en die alles kunnen, of omdat Emara merrie is Tong uitsteken )
We hebben anderhalf uur lang door de prachtige bospaden van het Montferland gereden, en dar was echt super-leuk!
De foto's zijn ietsjes minder, aangezien mijn digi het begeven heeft, en ik me nu moet redden met een non-kwaliteit gratis 'iets-wat-op-een-digi-lijkt-ding'.
Maar toch, het is aardig gelukt een beetje paard te fotograferen...


Dit was op de heenweg, Buster wie een wei vol leuke merries zag, hij begon wel een beetje te twijfelen of hij dat uur nog verder moest rijden om bij Emara te komen, quote Buster: maar het bleek later dat het de moeite waard was!

Afbeelding


Onderweg naar Emara en Natalie door de bossen en tussen de mais en graanlanden door...

AfbeeldingAfbeelding


Mooi galoppad? Daar moeten we gebruik van maken !!! (en dat is met deze digi wél scherp *LOL* )

AfbeeldingAfbeelding


Graansnelweg ofso Verward

Afbeelding


En die donkere vlek een eindje verderop was een heel jong konijntje!

Afbeelding


En toen waren we bij de andere helft van de groep aangekomen, dit is het prachtige hoofdje van Emara, inclusief alle vliegenbescherming!

AfbeeldingAfbeelding


Hier Natalie op Emara in een bospad

AfbeeldingAfbeelding


Dit is op een net omgemaaid stuk stro-land

AfbeeldingAfbeelding


Hier een prachtig smal afdalend bospaadje... Helaas niet bepaald scherp ofso...

AfbeeldingAfbeelding


Hier dan nog een paar keer Emara, ook te zien waarom Buster net zo lief achter haar kont aan liep...!

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding


Dat waren de foto's dan weer. Op de terugweg was het nog wel leuk; in het pikkedonker door het bos, niks anders zien dan donkerbruin met een zwart halsje en twee oortjes middenvoor je, niet echt duidelijk te zien, maar ja... Je kan je er vast iets bij voorstellen. Qua kleur paard voelde ik me net zorro, qua eenzaamheid meer Lucky Luke, en dat 's nachts rijden deed me voornamelijk aan Sinterklaas denken Clown

Afbeelding


Maar het was in ieder geval een geweldig leuke rit, en zeker voor herhaling vatbaar !!!

Ow, de foto's en verslagje van Natalie staan overigens hier:
[BV] boktmeeting gehad met buster in de achterhoek

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)


Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 15:50

Leuke foto's balen dat je digi het niet meer doet. Dan zie je pas hoe vaak je m gebruikt he?!

Ik blijf fan van Buster!!!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Bas_Goliath

Berichten: 114
Geregistreerd: 02-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 15:53

Dat ziet er leuk uit zeg!
Grappig al die foto's vanaf Buster; de hele tijd die oortjes; haha!

Welsh-fan :D

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 16:53

het zijn leuke foto's geworden buster,,inderdaad niet zo scherp maar het valt wel te zien...en het was gezellig inderdaad voor herhaling vatbaar!!!!!!!!!!

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 10:37

wat vinden jullie ervan?????nog weinig reacties gehad..

vemrulz

Berichten: 3536
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Hapert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 11:44

kruishes...

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 11:45

jammer van de kwaliteit Verdrietig blijft zo niet veel soeps over
Verder ziet het er wel als een geslaagde dag uit *LOL*

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 12:34

buster is stoer Kwijl~altijd staat hij vrolijk op de fotos

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-04 17:35

Ja ach, iets is er nog wel van te maken met die foto's hè!
Inderdaad staat Buster vaak vrolijk op de foto; fotomodelletje hè...!
En bedankt voor de leuke reacties natuurlijk! (ook als de foto's minder zijn Tong uitsteken )

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 17:36

kruisjes Verdrietig

'In het land der blinden is eenoog koning'

Senja

Berichten: 371
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 17:49

Tsjonge, dat je dat durft, in galop door het bos (wat idd erg leuk is) en dan ook nog foto's maken.

I'm not weird, I'm gifted!


Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-04 17:52

Senja schreef:
Tsjonge, dat je dat durft, in galop door het bos (wat idd erg leuk is) en dan ook nog foto's maken.

Haha; dan had je me moeten zien toen er wat veel dazen zaten; teugels los 'Buster loopt wel' en maar een soort vliegbewegingen maken... Het hielp wel overigens... Dus tja, toen we dat overleefd hadden kon in galop foto's maken ook nog wel!
Op zich viel het wel mee, het is alleen lastig dat je naar beneden kijkt, dus moet het ook wel echt een stuk zijn waar Buster zelf kan lopen!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Saltow

Berichten: 1117
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Ninove-City (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 18:05

Gezellig

Paradise is pretty sweet until you smash your fase to a banian tree...
...Paarden schenken ons de vleugels die wij ontbreken...
Who put the flower in the barrel of that gun ?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: NikkivanOlst en 73 bezoekers