Waarschijnlijk stal gevonden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marshaha

Berichten: 2944
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Weert

Waarschijnlijk stal gevonden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 10:21

Hiephoi!
Eergisteren heb ik te horen gekregen dat er nog een stal over was zo'n 20 minuten rijden van mij thuis. Deze zou 125 euro kosten p/maand inclusief! alleen het mesten zou ik zelf moeten doen.
Dus gisteren heb ik ie meneer gebeld, en ik ga er maandag kijken!
De stallen zijn 3,5 x 3,5, staan uit de wind, ik mag gebruik maken van een wei en van de buitenbak.
Alleen die meneer zei niks over de telefoon van wat nu "inclusief" inhield, of paardjelief dan door hun gevoerd word, of hun hooi enzo halen etc.
Daar zouden we het maandag over hebben zei hij, want dan kom ik toch kijken.
Klinkt allemaal te mooi om waar te zijn OK dan! !
Heeft er iemand nog tips voor me, waarop ik maandag moet letten bijvoorbeeld?
Groeten, marsha Pling

boerinnetje

Berichten: 656
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: In de driehoek, Zwolle, Deventer, Apeldoorn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 10:45

Nou, ik hoop voor je dat het je wat lijkt. Succes maandag, eneh hou ons op de hoogte.

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 10:55

Gewoon de standaard dingen, voorzieningen e.d, hoe de paarden erbij staan en hoe er met ze omgegaan wordt.
Ik hoop voor je dat het wat wordt! Laat het wel even weten! Lachen

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 11:51

Leuk hoor ben ook op zoek naar een stal (en dan paard) en dat is verdraaide moeilijk. Als tip zou ik zeggen schrijf eventuele vragen op papier zodat je ze niet vergeet. Inderdaad vragen wat dat inclusief inhoud. Is dat inclusief voer/ weidegang/ uitmesten. Hebben ze stalregels of openingstijden etc.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 11:53

Of hij ze ontwormt (allemaal tegelijk) en of dat het bij de prijs zit inbegrepen. Bij ons is dat wel zo namelijk. Voeren doet hij en de stal doe ik zelf (zelf voor gekozen)...

Hercules_

Berichten: 220
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 12:25

Of je erbij mag blijven wanneer je paard bijvoorbeeld koliek heeft of zo...ik heb bij een stal gestaan waarbij ik niet bij mijn paard mocht blijven

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 14:40

Kijk even hoe de paarden op stro staan, vraag hoeveel hooi ze krijgen, of je hetzelfde voer hebt, en of dat eventueel aangepast kan worden.
Is er voldoende licht in de stal, mag je s'avonds rijden, en alles hierboven genoemd
succes