Alles zit tegen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Alles zit tegen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-02 15:43

Hebben julie hier ook wel eens last van dat alles maar dan ook echt alles tegen zit? Ik word er gek van ik ben bezig met mijn eindverslag en dat is behoorlijk moeilijk en elke keer heb ik weer te weinig gegevens dus kom ik maar niet verder, en dan ook nog het verdere huiswerk bah

En dat is alleen nog maar schoolwerk ik heb al een hele tijd niet lekker gereden want ik heb er geen tijd voor ! Dan komt er ook nog eens bij dat mijn "stalker" weer iets van zich heeft laten horen daar word mijn leven ook niet prettiger van! Ik zit geloof ik in een dipje heb soms zin om de hele boel bij elkaar te janken en te schreeuwen maar ik huil eigenlijk nooit !

Ik word echt gek van mezelf !


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 15:50

Nou Dorine, het zit je niet mee? Moet je nu al een eindverslag? Ben je dan al klaar met school? Wat ga je hierna doen, dan?
**wat een vragenvuur**
En dan ook al niet lekker kunnen rijden, balen zeg.

Heb je dan een stalker?? Ieks, dat lijkt me echt heel erg eng!?!? Allang en wat doet hij dan?

Toos paardloos

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 16:21

De eerst komende tien jaar, zeg maar de opbouwfase van je leven, zal er niet veel anders uitzien. Het is toch meer 'nee' dan 'ja' in het leven. Dus wen er maar vast aan.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 16:23

he bah dorine wat naar!

ieuw een stalker lijkt me echt eng. tja duurde dagen maar langer dan had je wel tijd voor het rijden

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 18:15

Je wilt niet weten hoe mijn positie is op het moment... Ik kan ook janken, schreeuwen, gillen en wat dan ook alles tegelijk! Zie het ook niet meer zitten.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 19:35

Dorine, niet beginnen te gillen hoor. Dat vinden mijn oren niet fijn. En toch niet alles zit tegen? Bekijk het eens van de zonnige kant! Denk bijvoorbeeld nog eens aan afgelopen zaterdag, aan ene M... Haha!

Nee, ff serieus: je weet waar m'n huis woont...

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 20:23

Hey meid,

Kop op, dat eindwerk raakt af, en dan heb je weer meer tijd voor jezelf en alle andere dingen...
Het zal wel loslopen, ook al lijkt het dit moment van niet...maar het lukt wel...

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-02 20:42

Tja ik weet niet of ik aan die ene M moet denken en of ik dat allemaal wel zo leuk vind, maar ja ik was er zelf bij dus eigen schuld !!! Ik hoop dat dat verslag af komt anders slaag ik niet en kan ik ook niet naar mijn vervolgopleiding...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 21:09

Ik heb hetzelfde probleem en het wordt steeds erger.... Huilen

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 22:04

Tuurlijk wel Doortje! Jij krijgt dat eindwerk echt wel af. Geen gemiep, dat lukt je gewoon! Niet opgeven nu! Gaaaaaaan met die banaaaan! Weet je nog dat we hadden 'afgesproken' dat we tegelijkertijd zouden gaan studeren? En dat gaan we doen ook! Weliswaar in een totaal andere stad allebei, maar toch. Je gaat het gewoon halen hoor!
Met school kan ik je niet helpen, want ik heb het zelf al druk genoeg en ik snap toch niets van jou school. Maar als er andere problemen zijn, ik ben er voor je hoor.
Enne, anders heb je M nog... Knipoog

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 01:08

Je moet maar zo denken: aan alles komt een einde, dus ook aan jou eindwerk.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, C_estmoi, ComscoreBot, DDD3, Floko, JudithGigi, Kimberley_, Lugea, Melissa0304, Mutti, Oehlala, Paloma_Janet, Pieneappel, rosalie_a, Sterre34 en 133 bezoekers