Fotoshoot vriendin

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Fotoshoot vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 00:39

Niet geweldig mooi, aantal foto's toch mooi genoeg, vond ik. Tips zijn natuurlijk altijd welkom, mits niet op kwaliteit foto's van mijn digi, want die is echt extreem slecht. Liever op compositie.

Afbeelding
Afbeelding
Vind het hier zelf jammer dat ze niet precies in het midden staat.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Jammer dat ie overbelicht is.
Afbeelding
Alweer jammer dat ze niet in het midden staat, was erg moeilijk om goed te zien waar ze stond, was nogal donker.
Afbeelding

En deze blijft favoriet:
Afbeelding


Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 00:49

Ik denk dat het leuker is dat bij foto's zoals die eerste de persoon er helemaal op staat. Meestal ben ik niet voor foto's met flits, maar in deze fotoshoot heeft het een zekere charme

deze was heel leuk geweest als je vriendin er helemaal opgestaan had, denk ik.

Misschien is het mooi als je de lantaarnpaallichtjes op de achtergrond wegwerkt, dan krijg je een oneindig-ruimte idee denk ik Lachen

En die ene waarvan je zegt dat het moeilijk is om het model in het midden te krijgen, ik vind hem juist goed zo, ben er nooit zo kapot van om het onderwerp in het midden te zien
Laatst bijgewerkt door Rainie op 02-08-04 00:51, in het totaal 1 keer bewerkt

... And we like all the fluffy animals.


IcePrincess

Berichten: 7740
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 00:50

die jurk!!!!! schandalig mooi Bloos!

De foto's zelf vind ik niet echt geweldig.
Je mag zelf ook wel door je knieën, deze foto's hadden mooier geweest van een beetje onderaf.
Zo donker buiten vind ik ook wat minder, net na zonsondergang, wanneer het tussen donker en schemering inzit, dan heb je echt geweldig mooi en mysterieus licht .

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 01:29

Rainie schreef:
Ik denk dat het leuker is dat bij foto's zoals die eerste de persoon er helemaal op staat. Meestal ben ik niet voor foto's met flits, maar in deze fotoshoot heeft het een zekere charme

deze was heel leuk geweest als je vriendin er helemaal opgestaan had, denk ik.

Misschien is het mooi als je de lantaarnpaallichtjes op de achtergrond wegwerkt, dan krijg je een oneindig-ruimte idee denk ik Lachen

Ik heb geen idee hoe ik het moet wegwerken Bloos! Komt er dan altijd te nep uit te zien zeg maar.
En met dat geheel eropstaan; we hadden eigenlijk een lantaarntje mee moeten nemen, moeten we de volgende keer aan denken want 't was echt puur gokwerk.

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 01:32

IcePrincess schreef:
die jurk!!!!! schandalig mooi Bloos!

De foto's zelf vind ik niet echt geweldig.
Je mag zelf ook wel door je knieën, deze foto's hadden mooier geweest van een beetje onderaf.
Zo donker buiten vind ik ook wat minder, net na zonsondergang, wanneer het tussen donker en schemering inzit, dan heb je echt geweldig mooi en mysterieus licht .

Ja, had ik ook mooier gevonden (en beter qua zicht op wat je doet ook), alleen om die tijd waren er nog veel te veel stoorfactoren om ons heen. Volgende keer maar naar 't bos oid.
Heb een aantal foto's van onderaf, alleen die zijn mislukt wegens te slecht zicht op onderwerp.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 01:46

Mooie jurk!
en mooie foto's, mooi genomen en mooie poseerhoudingen!

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 01:47

Ze is gewoon een heel goed model Knipoog
Bedankt overigens voor de tips, kan ik zeker wat mee.

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 10:19

Ik vind het toch op een zekere manier hele mooie en speciale foto's..
Maar ik denk dat bij sommige foto's zwart wit beter zou zijn, op andere foto's stoor ik me aan de lichtjes op de achtergrond.
Misschien kun je die nog even wegwerken met painshop of een ander fotobewerkingsprogramma

Sunny-power tussen de paarden
dressuur L1, springen B & SGW B

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 12:18

imo zijn de foto's echt heel erg saai.
En verder, mensen moeten niet perce in het midden staan wil je een goede foto hebben.
Maar hmm nee geen 1 foto spreekt me echt aan, ze zijn een beetje saai, en idd ook ik denk dat het beter uit komt als je ze b/w zou maken Lachen


Maar daarintegen is de laatste foto wel erg schattig *LOL*

gewoon geen onderschrift :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers