Fotos spiegelparcours van de PHC in Brugge!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Fotos spiegelparcours van de PHC in Brugge!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-04 22:28

Hierbij de fotos van het spiegelparcours van de phc vanmiddag. Dat dit weekend in Brugge werd gehouden. Zou graag willen, dat deze fotos niet gekopiert worden e.d. Heel veel plezier bij het kijken hoor .

Afbeelding
Een dubbelspan, dat in volle draf door een poortje vliegt!!

Afbeelding
Dubbelspan, geen idee of ze al hadden gereden of nog niet.. Verward .

Afbeelding
Hier zien wel Team Modern uit Utrecht, die het spiegelparcours heel mooi hebben gereden .

Afbeelding
Dit is Ingeborg Boers, met haar 2span. Niet heel snel gereden, maar dat kwam mede doordat ze een paard mee had genomen, die nog niet veel ervaring had met wedstrijden e.d. Maar toch heel netjes gereden!

Afbeelding
Ingeborg weer met haar span.

Afbeelding
Team Modern, die de ring verlaat, na het rijden.

Afbeelding
Enige tandem dat meereed, startte voor de eerste keer tandem bij de PHC.

Afbeelding
Hier 1 van de 3 vierspannen.

Afbeelding
Tandem onderweg naar de start.

Afbeelding
Het 4-span van Toon Brooymans uit Oud-Gastel, met helemaal achterop een vriendin van mij. Laura Lachen

Afbeelding
En alweer het laatste 4-span, van Jan Tooyen (als ik het goed schrijf.. Bloos ) van de Palm Brouwerij.

Afbeelding
Enkelspan, met als menner Ferdy Melsen, en voor de wagen staat Kees.

Afbeelding
Hier zien we het 2-span van Niels Janse. Met achterop Jeffrey en Pim. En check die grappige helmpjes *LOL* Ze hebben ze namelijk express voor de gein achterste voren opgedaan.. Schijnheilig *LOL*

Afbeelding
Een van de paarden van Niels die regelmatig omhoog komt, als ze bij de start staan. Scheve mond

Afbeelding
Zie hier Niels in volle vaart recht om mij afkomen..gelukkig kan tie ook nog sturen Knipoog Tong uitsteken

Afbeelding
4-span dat de bocht door scheurt Haha!

En dat waren de fotos voor dit moment. Ik heb er nog ong 15 denk ik. Maar die moet ik nog uploaden. Dit zal ik zo snel mogelijk doen . Dan krijgen jullie die ook te zien. Ik hoo leuke reacties te krijgen over mijn fotografeer kunsten Tong uitsteken. En natuurlijk over wat er op de fotos staat. Haha!

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 22:34

Stoere foto's zeg! Mooi om te zien.

Een van de paarden van Niels die regelmatig omhoog komt, als ze bij de start staan. Deze foto ziet er wel heel spectaculair uit.. al is t best link.

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-04 09:08

Bedankt Lachen. Ja dat is het ook..En dit is nog niet eens het hoogste wat ie omhoog komt, soms staat ie bijna recht overeind. Wel spectaculair idd..Maar als je zo bij de start staat, dan kun je niet veel anders doen, dan wachten tot je mag starten, en die knol dan vooruit jagen Tong uitsteken

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 10:00

Leuke foto's hoor
Gave knollen *LOL*

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-04 11:38

Ja he, ze zijn echt cool Haha!

Kobus17

Berichten: 1212
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 11:49

Hoi,
Moest Hilde ook nog meedoen? of was het te ver weg?

Daisy

Berichten: 2616
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 12:55

Leuke foto's. Ziet er echt gaaf uit zo met van die knollen haha wat klinkt dat dom. Ik bedoel in ieder geval dat het er gaaf uit ziet.

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 13:52

Leuke foto's. Ik vind het altijd jammer dat er van die onwijs scherpe bochten in de spiegelparcours zitten...
Ik ga ieder jaar zo ongeveer naar Bergschenhoek bij de PHC kijken, maar spiegelparcours vind ik niets om naar te kijken

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-04 14:33

Ja het zijn redelijk scherpe bochten, en als het dan ook nog eens glad is door de droogte. Maar wel 2x gewonnen dus das wel goed Haha!

@ Kobus17: Nee Rob heeft niet meegereden, Rob doet namelijk om en om rijden geloof ik. Anders word het zoveel. Mies en Rob zijn al niet zo vaak thuis dus Lachen. Maar in Veere rijd Rob wel weer mee!