beesteboel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

beesteboel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-02 23:28

hieronder eerst een foto van de mijn vroegere pony, Plato.Hij was een welsh/arabiertje van 1 jaar oud,een hengstje Lovers . Ik kreeg hem voor mijn 15de verjaardag,maar helaas heb ik maar 4 maanden van hem kunnen genieten, toen kreeg hij een ongeluk en hebben we hem in moeten laten slapen. Dit is niet 1 van de mooiste foto's, maar de rest ligt bij mijn ouders thuis.

Afbeelding

De volgende foto's zijn van onze katten.
Dit is Gaia, een poesje van 8 maanden oud.Een schatje, maar soms ook om achter het behang te plakken. Extreme duivel Ze is gek op tv kijken en ze loopt graag over het toetsenboord van de computer heen.

Afbeelding

En dit is onze dikke kater (een je-weet-wel-kater) Chalie. Hij is ongeveer 3,5 jaar, en doet eigenlijk niets liever dan slapen. En dan voornamelijk op de telefoon, afstandsbediening of andere kleine voorwerpen die rondslingeren! Dromen

Afbeelding

En dan nog een foto van onze 2 katjes samen in de hangmat Clown

Afbeelding

Verder hebben we ook nog een chinchilla,genaamd chinny(origineel hè?). Maar daar heb ik geen goeie foto van.
Ik hoop dat de foto's er goed op staan,want dit is de eerste keer dat ik foto's op bokt zet(met behulp van mijn vriendje Pling )


Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 11:41

zozo die kater is bij dat andere poesje gewoon een PANTER Knipoog
onze katten zijn ook zo do op een hangmatje, alleen kunnen ze neit super goed emt z'n tweeen dus hebben we 2 hangmatjes Lachen

leuke beessies!

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 14:36

wat een lieve diertjes
leuk hor vooral dat pony'tje Lovers

Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 18:56

Ahh lief hoor, vooral die poes(jes...voor de linker:D) Maare...wat is der dan precies gebeurd met dat welsh arabiertje??klinkt naar zeg!!! Verdrietig

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-02 00:45

Bedankt allemaal.
Plato is in het water gevallen.Op zich was dat niet het probleem, maar hij is er aan de overkant van de sloot uitgekropen. Daar stonden kassen en op de grond (tussen het gras en het mos) lagen glasstukken. Daar is hij doorheen gelopen. Zijn beide achterbenen waren tot op het bot aan toe weggesneden. De dierenarts erbij gehaald, en hij zei dat Plato maar een kleine kans had om goed te genezen. Daarbij kwam dat als het zou genezen, zou hij altijd kreupel blijven.Ik vond dat toen (en nog steeds) voor een pony van 1,5 jaar, die vol levenslust zat, geen leven. En ik heb toen besloten om hem in te laten slapen.
Die 4 maanden dat ik hem had waren erg kort, maar het klikte met hem vanaf het allereerste moment! Het was echt een heel gaaf en eigenwijs beestje. Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 61 bezoekers