Wil gaan rijden, maar ben te lui!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caty

Berichten: 18
Geregistreerd: 31-07-04
Woonplaats: Hilversum

Wil gaan rijden, maar ben te lui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-04 20:12

Slapen
Moet eigenlijk nog even genieten van het mooie weer maar ben te moe om naar de wei te lopen. Heb vandaag mijn shet geschoren en gewassen, wat een werk. En heb nog niet eens uitemest. Kan iemand mij motiveren?? Lachen

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 20:21

lekker, als je te lui bent om anar je paard te gaan

This_is_me

Berichten: 5527
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 20:57

Nou caty, ik had daar vandaag ook last van.. Ik ben blij met zo'n lieve verzorgster.. Ik kwam vandaag uit mn werk en had het helemaal gehad. Morgen weer een dag hoor!! Nu staat Maris gelukkig heel de dag int land dus echt rijden hoef ik niet!

Meikevdv

Berichten: 1672
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 21:28

Citaat:
lekker, als je te lui bent om anar je paard te gaan


wil jij beweren dat je nooit eens te moe bent om naar je paard te gaan ? en als je geen paard heb weet je niet waar je over praat want jij hoeft dan niet elke dag dat harde werk te doen ..
ik heb zelf vaak dat ik geen puf heb om naar mijn vrzorgpons te gaan

Jnien

Berichten: 2373
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: somewhere in limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 22:00

horsewisper schreef:
lekker, als je te lui bent om anar je paard te gaan


Ja, vind ik ook een beetje 'overtrokken'!
Heb zelf ook wel es geen zin cq.lui om de paarden te doen, vooral met zulk warm weer!
Dan verzorg ik ze uiteraard wel, omdat ik ze aan huis heb staan, maar daar blijft et ook bij.
Die dag niks extra's!

PinoLover
Berichten: 572
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: Heinkenszand

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 22:02

Jnien schreef:
Ja, vind ik ook een beetje 'overtrokken'!
Heb zelf ook wel es geen zin cq.lui om de paarden te doen, vooral met zulk warm weer!
Dan verzorg ik ze uiteraard wel, omdat ik ze aan huis heb staan, maar daar blijft et ook bij.
Die dag niks extra's!


Hier precies het zelfde op zo'n dag verzorg ik ze wel omdat het moet omdat ze aan huis staan maar verder niet veel extra's.

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 22:18

This_is_me schreef:
Nou caty, ik had daar vandaag ook last van.. Ik ben blij met zo'n lieve verzorgster.. Ik kwam vandaag uit mn werk en had het helemaal gehad. Morgen weer een dag hoor!! Nu staat Maris gelukkig heel de dag int land dus echt rijden hoef ik niet!

k ga wel elke dag hoor, en ja heb een pony Lachen

Caty

Berichten: 18
Geregistreerd: 31-07-04
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-04 22:35

Ik heb de paarden thuis en werk full time, dat is best zwaar! Ik mest elke dag uit en verzorg ze elke dag, maar na de hele week hard werken is dat soms best een opgave. Maar ik ben net binnen en heb gemest en gereden, dus ben toch weer goed bezig geweest. Paardjes zijn nu lekker naar bed en ik kan lekker relaxen!! OK dan!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 22:52

Ik werk op het moment 12 uur op een dag, 7 dagen in de week. Mirk staat lekker in het land, dus ik kan me ook niet echt motiveren om naar Mirk te gaan. Een half uur in totaal op de fiets, daar zie ik het meest tegenaan. Als ik er eindelijk ben, ben ik toch weer blij Lachen

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 22:53

Achja, iedereeen heeft zo zn dagje he..Knipoog

Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 23:31

Komt door de warmte!! Ik denk dat je paardje het niet eens erg vind hoor!!
Die werkt ook niet graag met dit weer!!

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 23:35

ik neem mezelf al heel de vakantie voor 's ochtends naar de paarden te gaan, dan zet ik heel braaf mn wekker en slaap ik weer lekker verder, vanavond, denk ik dan steeds(ga dan ook wel echt 's avonds ernaartoe hoor). vandaag heb ik me wel aan mn woord gehouden, ik zat rond half 9 op rydar (gapend Haha!)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 23:40

l0veevi schreef:
wil jij beweren dat je nooit eens te moe bent om naar je paard te gaan ?


Te moe vind ik iets heel anders dan te lui. Knipoog

En zelfs met deze warmte ben ik niet te lui om naar mijn paard te gaan. Ik rijd 's morgens vroeg en dat bevalt me prima. Mijn paard loopt trouwens graag met dit weer, ik merk totaal niet dat hij last zou hebben van de warmte.


[Edit] typo's
Laatst bijgewerkt door Karin op 31-07-04 23:42, in het totaal 2 keer bewerkt

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 23:41

Caty schreef:
:Z
Moet eigenlijk nog even genieten van het mooie weer maar ben te moe om naar de wei te lopen. Heb vandaag mijn shet geschoren en gewassen, wat een werk. En heb nog niet eens uitemest. Kan iemand mij motiveren?? Lachen


Schop onder je donder??? Denk aan al die meiden die zo graag een paardje willen en het niet kunnen/mogen.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 23:42

het helpt vaak wel als je met iemand afspreekt, is mijn ervaring....

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 23:54

Ik rijd nu ook 's ochtends vroeg als het nog niet zo warm is. Dat kun je de rest van de dag nog gewoon vullen met andere dingen.

Maar te lui om naar je paard te gaan, hmmm.
Nee dat heb ik niet.

Caty

Berichten: 18
Geregistreerd: 31-07-04
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-04 00:03

Jantine2 schreef:
Schop onder je donder??? Denk aan al die meiden die zo graag een paardje willen en het niet kunnen/mogen.



Tuurlijk, maar die meiden hebben er vaak geen idee van hoe het is als je altijd alles zelf moet doen! Misschien is te moe een betere benaming dan te lui.
Maar ik heb uiteindelijk WEL gereden, dus is toch ok??? Schijnheilig

Meikevdv

Berichten: 1672
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 10:27

ik had het mieschien minder bot kunnen brengen als zij dat de volgende keer ook doet Knipoog

Serendipity1

Berichten: 6044
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 10:30

Dan moet je geen paard nemen, als je geen zin hebt. En ik weet heus wel hoe het is. Dus jij gaat alleen wanneer je zin hebt? Wanneer je niet te lui bent? Want dat maak ik hier uit op. Dan hoef je geen paard te nemen, vind ik.

Caty

Berichten: 18
Geregistreerd: 31-07-04
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-04 10:43

Jullie reageren wel heel overdreven. Ik zorg onwijs goed voor mijn paarden, ben er dagelijks uren mee bezig en zou ze voor geen goud willen missen. Maar je hebt toch soms wel eens geen zin ergens in. Je geeft toch ook om je oma, maar hebt soms gewoon even geen zin om op bezoek te gaan??????????
En zo'n opmerking als denk aan al die zielige kindjes vind ik nergens op slaan. Denk ook maar eens aan al die arme kindjes in Afrika voordat je je eten in de vuilnisbak gooit

Serendipity1

Berichten: 6044
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 10:52

Je oma redt zich wel als je niet komt, je paard moet gevoerd en gepoetst worden, moet beweging krijgen, stal uitgemest.... Oke, beweging is niet zo zeer nodig, maar dit had je kunnen weten toen je een paard kocht.

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 12:28

Sinds wanneer MOET een paard gepoetst worden?! Onze pony's zien de hele winter geen borstel in het Kuinderbos... Daarnaast had je kunnen lezen dat het paard in de wei stond, gevoerd wordt ze dus vanzelf, en als ze zin heeft om met dit weer rondjes te gaan rennen doet ze dat vast...

Wat een overtrokken gedoe zeg!

thijs1984
Berichten: 59
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 14:37

ik heb pfeiffer, ik KAN niet eens naar mijn paard, al 3 maanden niet, heb niks te willen

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 16:45

Ik heb altijd zin om naar m'n paard te gaan Lachen
Ben dan ook op slag niet meer lui Lachen

Dus ik kan mij er weinig bij voorstellen, maar ja.. Lachen

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 17:08

heb ook wel eens geen zin om naar de manege te gaan maar ik ga toch heen en als ik er ben is het over Lachen