En dat is 3!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

En dat is 3!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-02 15:46

Ja, ja, net alweer voor de derde keer van mijn leven alleen naar het bos geweest Slapen Nou ja, gisteren telde niet helemaal want toen is Harold met mij meegefietst. (Ja, Harold is paardloos tegenwoordig Huilen ) Maar vandaag ben ik weer lekker alleen met Mac gegaan.

Hij vond het wel wat enger. We hebben 2 keer anders om gestaan bij het galopperen en er lag en hele enge vuilniszak in het bos waar we echt niet langs konden Lachen Net als gisteren, toen we langs een enge steen bij het huis van Sjuimpje moesten. Dat ging ook al met veel moeite.

Het klinkt misschien gek, maar in mijn eentje rijden vind ik het einde. Je moet alles zelf oplossen en kan overal zelf het tempo bepalen ( nou ja, als ik het met Mac eens kan worden over de versnelling. Mac wil alleen maar heel hard galopperen). Maar toch zal ik blij zijn als ik weer samen met Harold kan.


nou ja, een flutberichje al met al Haha!

Het gaat niet om de bestemming, maar om de reis er naartoe.


Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 21:19

Nee hoor, helemaal geen flutberichtje. Juist leuk om te lezen en ik weet uit ervaring hoe blij je kan zijn met zulk soort dingen! *LOL*


DubbelFun

Berichten: 88596
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 22:06

Juist leuk om te lezen. Ik heb regelmatig 'discussies' over de snelheid waarmee de hei onveilig wordt gemaakt door één van mijn dames. Vandaag was het dikke bomen springdag en enge greppeltjes oversteekdag. Maar alles went, zelfs mijn paard.... *LOL*

Himyar

Berichten: 4538
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 22:14

Vandaag had ik ook een mijlpaaltje, voor de eerste keer op mijn bijna 3-jarige gezeten en een vriendin die hem vasthield heeft hem, met mij op zijn rug, in de rondte laten stappen. Ik kon zo opstappen, terwijl ik nog maar één keertje met mijn buik over het zadel had gehangen, een aantal dagen geleden. Hij doet alsof hij nooit iets anders heeft gedaan dan met een mens op zijn rug in de rondte stappen. Superpaardje!

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-02 22:44

Leuk Himyar! Is dat die Teedona van je die ik van de zomer een x heb gezien?

Wel bijzonder zo op je eigen paardje, ineens op zijn rug.

Het gaat niet om de bestemming, maar om de reis er naartoe.

Himyar

Berichten: 4538
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 23:23

Ja, hij is een Teedona kleinzoon, die bruine weet je nog? Hij is zo'n schatje, zo cool en hij wordt steeds mooier om te zien. Heel gaaf om voor de eerste keer op je zelfgefokte paardje te zitten! Heb je een foto van jouw paard, want hij is toch een halfbroer van mijn 2 jarige, ze zijn toch allebei van Son Of Maggy? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe jouw paard eruit ziet. Die Son Of Maggy van mij is nog hengst, maar het is zo'n braaf en aanhankelijk dier, het is echter wel mijn bedoeling hem in het voorjaar te laten castreren, hengsten vind ik niet prettig om te houden. Hij is uitgegroeid tot een echter kanjer.

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-02 22:59

Foto's van Mac staan in mijn profiel. Hij lijkt heel erg op Himyar.

Jouw drie jarige kan ik mij ook nog wel voor de geest halen. Een chestnut met een hele mooie bouw en een driehoekige bles.

Het gaat niet om de bestemming, maar om de reis er naartoe.

Himyar

Berichten: 4538
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 23:12

Stom, had ik niet aan gedacht Haha! Mac is ook een knapperd! En hij en Himyar lijken zeker op elkaar, leuk! Pling


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 bezoekers