wat is er in hemelsnaam met m'n meis gebeurd..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23370
Geregistreerd: 09-04-01

wat is er in hemelsnaam met m'n meis gebeurd..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-02 20:24

Zoals een aantal van jullie wel weten heb ik een aantal problemen gehad met mijn verzorger waarna ze ook opgehoepeld is. Maar wat me vrijdag (sorry weekend weggeweest) overkwam, ik schrok me dood.

Ik was rustig buiten een beetje bezig met polly.
gewoon rustig, ze wil de laatste tijd steeds maar hard gaan dus was bezig met ontspannen stappen, koppie een beetje omlaag, af en toe halthouden, paar pasjes achterwaarts, gewoon lekker ontspannen bezig zijn.

Het ging opzich wel lekker, ze was braaf en al de hele weg braaf en rustig.
Op een gegeven moment hoor ik onderaan de vest (een soort dijkie) een meisje de naam van Polly roepen en ik hoorde dat het mijn ex verzorgster was Scheve mond .
Wat er toen gebeurde joh, ik schrok me dood. Pol gooide haar hoofd omhoog (liep ernaast he, tis een shet) en begon overal over haar lijf te trillen, deed haar oren in haar nek en liet het wit van haar ogen zien en wilde maar 1 ding, weg van die plek!! Dat heeft ze echt nog nooit gehad, ik heb haar nog nooit zo bang gezien. Ik ben dus ook maar weggegaan, ze wilde alleen maar galopperen. Ik heb nog wel hallo tegen haar gezegd maar ik weet niet wat me overkwam.

Ik heb eerst maar een heel stuk met haar gestapt en toen werdt ze weer rustig. Ik geloof niet dat ik weten wil wat er allemaal met haar is gebeurd. Ze begint nu weer een beetje normaal te doen op stal, durft weer over de deur te kijken, voorheen dook ze achter in de stal.

Ik ben blij dat ik van dat kind en vooral van haar moeder afben. Ik hoop dat Pol ook snel weer rustig doet. Ze hinnikt iig alweer als ik kom en is weer vrolijk tijdens het rijden.

Liefs Renee

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 20:34

Goh...da's even schrikken zeg! Wat heeft dat meisje allemaal met je pony gedaan? Ik weet in ieder geval 1 ding: het was niet goed!
Bah...dat sommige mensen echt niet te vertrouwen zijn.... Scheve mond

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 20:39

kan je nietvragen aan dat mens wat ze allemaal met polly heeft gedaan ?misschien kan je polly dan wel wat helpen met er probleem....echt raar dat zoiets gebeurt wat een poedersuiker zeg !

xxx


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 20:53

oo he bah wat naar!!'k heb nog nooit zoiets gehoord zeg..

ik denk dat pol bang is dat ze weer op haar rug gaat zitten ofzo, ik hoop dat je er snel achter komt en er wat aan kan doen!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 20:59

Scheve mond
Als ik jouw was zou ik toch proberen te achterhalen wat er gebeurd is, want dan kun je Polly denk ik beter helpen!
GRRRRM... ik zou dat meisje dus echt.... (zal het maar niet vertellen, staat de politie dadelijk op de stoep!)
Boos!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23370
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-02 21:16

ik kan het helaas niet vragen.
Ik heb besloten nooit meer contact te hebben met haar moeder omdat ze vind dat ik overdrijf en ze schreeuwt alleen maar tegen me.
Ik zal het met veel gedukd en liefde moeten oplossen maar ik vind dit gewoon om te Misselijk Misselijk

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 10:56

volgensmij moet er haast wel iets erg zijn gebeurd. das vet poedersuiker zeg. ik snap ook wel dat je niet meer met die mensen wilt praten, maar toch zou ik denk ik graag willen weten wat er dan mee gebeurd was! das toch ook nie normaal dattie zo reageerd Verward maar ik denk dat als je lief en gedult met 'm hebt dat 't dan misschien wel overgaat. hoop ik tenminste heel erg voor je. Lachen

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 12:59

ik heb het dus meegemaakt dat er iemand op Sya was gaan rijden zonder mijn toestemming terwijl ik op vakantie was dus ze kon lekker haar gang gaan want niemand zei er wat van Frusty Verward

ze heeft ook iets gedaan ik weet niet wat maar het moet vreselijk zijn geweest in iedergeval waren sya's mond hoeken helemaal ingescheurt en ze was zo erg bang voor alles
toen ik dus terug kwam van vakantie ging ik gelijk naar sytje toe en ze rende gewoon weg en ging in een hoekje van de wei staan trillen van angst nou ik ben nog nooit zo bang geweest ik wist niet wat me gebeurde mijn lieve schat.
ik durfde er dus ook niet als eerste op, dus was mijn zus erop gegaan en ze was gewoon 28x op d'r achterbenen gaan staan van angst terwijl ze nog nooit gestijgert had
en nu na ongv. 5mnd kan ik eigenlijk nog steeds niet veilig buiten rijden maar inde bak gaat het nu wel goed.

dit heb ik meegamaakt jammer genoeg ik hoop dat polly zich snel weer goed voelt en ik zou zeggen knuffel zo veel mogelijk

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Sterkte ermee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 13:19

Echt supernaar voor je en vooral voor Polly. Ik hoop echt voor jullie dat het weer snel beter gaat.

Tip: neem lekker de tijd met z'n tweetjes om leuke spelletjes te doen; zo krijgt ze je vertrouwen hopelijk gemakkelijk terug.
succes ermee en heel veel sterkte.

dikke knuffel voor Polly!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 18:47

getsie dat klinkt erg hoor!als je pony zo heftig op haar reageert wil ik niet weten wat er precies gebeurt is!hopelijk komt pollly snel tot rust!sterkte en knuffel je meissie maar extra veel!!

soms is het beter om te zwijgen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Avelienvd, Bielsje, ComscoreBot, gillian, JeRekers, lauralarissa, Vagabondo en 57 bezoekers