Het grote avontuur van cathy en mij en de poonies!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
hoefjes

Berichten: 210
Geregistreerd: 27-07-04
Woonplaats: Zoetermeer

Het grote avontuur van cathy en mij en de poonies!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-04 20:37

heey bokkertjes, Haha!
ik heb nadat ik me beste vriendin een maand niet meer heb gezien door dat stomme vakantie gedoe vandaag met haar en de poonies gezwommen!!!
het was zo gaaf en zij zat op jamuga en ik op funny en het was zo leuk ze gingen 8er elkaar aan zwemmen en wij erop het leken net hondjes hihi. Cool
ik weet niet waarom maar jamuga ging ineens aan de kletter en sprong het water uit terwijl cathy mijn vriendin er van af gleed via de kont van muga haha muga sgrok dus ergens van ik denk een vis ofzo ik weet het niet maar cathy die hing dus nog aan de teugels wat heel gevaarlijk was omdat als je het water in loopt er eerst harden stenen zijn dus ik sgeeuwden:CATHY LAAT LOSSS!!!!
gelukkig liet ze toen los en muga liep rustig naar het gras en begon te grazen. Bloos
cathy liep er weer naartoe terwijl ze een lachbui had en ik ook omdat het gelukkig goed was afgelopen en het er zo zo stom uitzag whahahaha!
het was dus inieder geval heel leuk avontuurtje en we hadden reuse lol en daarna zijn we nog ff gaan zwemmen met de paardjes Tong uitsteken


Patricia20
Berichten: 1389
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 20:42

leuk hoor Haha! maar goed dat het goed is afgelopen met die stenen Haha!
lekker verfrissend ook voor de paardjes Haha!

(L) Chicka & Spooky (L)

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 21:06

Ik snap je verhaal wel maar misschien dat je leestekens enz kan gebruiken..en ook wel handig om gewoone kleur te doen :p

Ff ontopic, maar goed dat het goed afgelopen is hoor...met die stenen! Is wel eluk om met paarden te gaan zwemmen Haha!


LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 22:25

Leuk is dat als ze het water uitscheuren en jij hangt er nog half aan.
En dan wordt het ondieper en zijn de hoefjes wel erg dichtbij.
En probeer in volle vaart maar es je voeten op de grond te krijgen en dan elke x een hap water.

'Als het regent in mei, is april voorbij'

hoefjes

Berichten: 210
Geregistreerd: 27-07-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-04 18:10

Stennisje schreef:
Leuk is dat als ze het water uitscheuren en jij hangt er nog half aan.
En dan wordt het ondieper en zijn de hoefjes wel erg dichtbij.
En probeer in volle vaart maar es je voeten op de grond te krijgen en dan elke x een hap water.



OKE EN WAAR SLAAT DAT OP!!!!
DAT IS TOG NIET GEBEURT HET IS TOG GOED AFGELOPEN DUS WAT IS DAN HET PROBLEEM TJEETJE

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 18:14

Nou rustig maar, het was maar een voorbeeldje van iets wat ik zelf heb meegemaakt.
Ik hing er als een waterskiër naast en kreeg veel water binnen.
Het was absoluut niet als een rot opmerking bedoeld, meer van 'ik weet waar je het over hebt, ik heb het ook meegemaakt'. Gelukkig is het net als bij jullie goed afgelopen en kan ik er nu om lachen.

'Als het regent in mei, is april voorbij'

Ann

Berichten: 13239
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 19:46

hoefjes schreef:
OKE EN WAAR SLAAT DAT OP!!!!
DAT IS TOG NIET GEBEURT HET IS TOG GOED AFGELOPEN DUS WAT IS DAN HET PROBLEEM TJEETJE


Tsss, een beetje minder fel reageren misstaat je niet, hoefjes Clown
Gelukkig is het goed afgelopen.

Verder leest het gebruik van hoofdletters en/of kleurtjes niet echt prettig...

Misschien heb je hier wat aan Knipoog
Handleiding en Regels

Gillian

hoefjes

Berichten: 210
Geregistreerd: 27-07-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-04 20:19

oke sorry ik reageerde misschien beetje vel sorry daarover maar zit niet zo lekker in me vel heb me paardje ook een maand al niet meer gezien omdat ik 3 weken op vakantie is en zij nu met me vriendin met ponykamp mee is daardoor ben ik laatste tijd beetje snel op me teentjes getrapt I'm sorry Knipoog

ik zag jou ogen zo bang maar toch trouw,
één ding weet ik zeker ik hou van jou


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 01San, 3heathcliff5, Antgillya, Clmr, JPitty, Laibadji, lissssan, lynn_Joy, manou_diablo, nijnthju, Rupser, Vagabondo en 137 bezoekers