Jerai gaat zometeen verhuizen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Jerai gaat zometeen verhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-02 13:37

Ik ga rond 13.15 naar haar toe, alle spullen verzamelen, borstelen en vervoersklaar maken en dan gaat ze naar haar nieuwe stal. Ik heb er aan de ene kant heel erg zin in, maar aan de ndere kant ga ik mijn huidige stalgenootjes heel erg missen. Ik heb daar toch 2 jaar gestaan met Jerai en iedereen stond altijd voor ons klaar, andersom ook. Op mijn nieuwe stal moet ik maar afwachten of dat zo is. Toen ik Jerai net had, heb ik superveel hulp gehad met het oplappen, toen het uitging met mijn vriend, lag er een hele stapel teddybeertjes voor mijn box Lovers en toen ze op de Uithof stond is iedereen meegeweest en hebben ze me gesteund. Ik wil dus ook graag iets verzinnen om mijn stalgenoten te bedanken voor 2 hele fijne jaren. Heeft iemand hier nog ideetjes voor.

Verder ben ik dus superzenuwachtig, ik was vanmorgen al om half zes wakker en heb de hele nacht niet geslapen. Volgens mij maak ik me er drukker om als Jerai, zolang ze maar voer heeft, een schone stal en af en toe naar buiten komt is ze al lang blij, maar ik zit me dus behoorlijk op te vreten hier. Het rare is dat ik aan de andere kant ook wel zin erin heb, omdat ik hier veel meer mogleijkheden heb (binnenbak, gedraineerde buitenbak etc.) het scheelt wel al dat er ook een vriendin van mij op de stal staat waar ik nu heenga, dus dan ken ik in ieder geval wel al iemand. Maar ik ben toch heel nerveus.

Heeft iemand nog een leuk iets wat ik mijn oude stalgenoten kan geven??

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl


napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 15:09

He, wat leuk joh Haha! is het dan eindelijk gelukt een andere stal te vinden!

Veel succes vanmiddag, en je zou je stalgenootjes wat lekkers kunnen geven, of als je nog leuke foto's hebt van jullie, iedereen een leuke foto geven in een lijstje!

Veel plezier en geluk op je nieuwe stal Knipoog


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 16:42

Druk druk druk dus.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 20:52

Taart doet het ook altijd goed. Of iets leuks voor de paarden: snoepjes ofzo.

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-02 17:03

Ik heb het inderdaad heel druk, ik ben vandaag geweest, gisteren heb ik maar niks met haar gedaan, kon ze een beetje wennen, vandaag even een half uurtje in de bak gereden en buiten gestapt. Ik zit er inderdaad aan te denken om iedereen een leuke foto te geven, ik heb van al mijn oude stalgenoten (nouja, allemaal, het zijn er maar zes) wel een leuke foto, dus ik denk dat ik dat doe en bonbons of drop ofzo erbij.

Jerai heeft het verder gelukkig naar haar zin tot nu toe. Ik heb verder al met wat meer mensen kennis gemaakt en die waren wel aardig. Tot nu toe lijkt het dus of ik de goede keus qua stal heb gemaakt, nu maar hopen dat dat zo blijft. Bedankt voor de reacties.

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: HypoStore, Vagabondo en 89 bezoekers