Heeft iemand een stamboekpapier met foto?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Heeft iemand een stamboekpapier met foto?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-02 10:25

Ik zou graag willen weten of er nog meer paardeneigenaren zijn die een KWPN-stamboekpapier hebben met daarin ingeseald een foto van het paard. Ik heb nl. zo'n papier en heb nog niemand getroffen die een zelfde soort papier heeft. Ik vraag me af of het te maken heeft met het feit dat Imker een Engels Volbloed is, of het een andere oorzaak heeft. De foto is ongeveer 5 x 10 cm groot en zit in de linkerbovenhoek van de kant waarop de eigenaarsgegevens staan.
Ik ben benieuwd.....

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-02 14:50

heeft echt niemand er ooit zoeen gezien??

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 14:52

neej nooit

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-02 14:55

Ik zal het volgende week inscannen en hier op bokt zetten, zodat jullie kunnen zien wat ik bedoel. Dan start ik wel een nieuw topic hierover.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 14:58

Grappig, ik heb het nog nooit eerder gezien of er van gehoord.
Ben benieuwd hoe het er uit ziet.
Heb je al bij het KWPN geinformeerd waarom dat is?

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-02 15:15

Ik heb net het KWPN aan de lijn gehad. Nu blijkt dus dat hij is opgenomen in het veulenboek en dat je bij voskleurige veulens de aftekeningen aan de benen niet goed kan zien. Daarom doen ze, als er een aanvulling op het papier komt, een foto bij het papier.(op verzoek van de eigenaar) Verder heb ik meteen even gevraagd of ze konden zien hoe vaak Imker van eigenaar is veranderd, maar hij is maar 1x overgeschreven.

Vraag weer beantwoord. Nu weten jullie ook waarom er heel soms een foto op het papier staat!