nu al wintervacht?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

nu al wintervacht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 19:02

het viel me vandaag op dat mijn pony al wintervacht aan het ontwikkelen is. ze staat 24 uur per dag buiten en kan naar binnen in haar stal, wat ze weinig doet.
zijn er meerdere paarden die dit al hebben of moet ik me echt een beetje zorgen gaan maken, vorig jaar heeft ze bijna geen wintervacht gehad maar stond ze ook in een binnenbox en heeft ze dekens opgehad, dat wil ik dit jaar eigenlijk niet.....



LIQUITA

Berichten: 1437
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 20:01

Mijn paard staat ook 24 uur per dag buiten en is nog niet door haar wintervacht heen. De 10 andere paarden die ook op het land staan hebben dit ook. Het komt door het slechte weer. Dus volgens mij hoef je, je geen zorgen te maken.

Zie ook bij MEDISCH topic "te lang in zijn vacht"

sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 20:22

Mijn paard staat ook 24/7 buiten en is ook nog niet door haar wintervacht heen. De laatste paar dagen is ze wel weer meer haar aan het loslaten. Gelukkig maar want ze moet zaterdag naar de keuring en ze teddybeer is dan ook niet alles....

Ik heb toen het echt zo slecht weer was 's nachts een ongevoerde regendeken bij hij opgehad. Dit heeft het proces wel wat versneld maar dat is nu geen optie meer aangezien het eindelijk zomer wordt!

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 20:26

Mijn merrie verhaart verschrikkelijk.
Het ligt met bulten op haar rug.
Weet niet wat voor vacht daarvoor terug komt Tong uitsteken

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 20:44

Mijn paard krijgt ook al weer een beetje wintervacht. Hij krijgt nooit zoveel haar, maar veranderd heel erg van kleur. Daar herken ik het aan. Hij is ook heel erg aan het verharen. Komt denk omdat hij steeds zo koud is. Dat ze "denken" dat het winter word.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 114 bezoekers