Wanted: Dead or alive

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Wanted: Dead or alive

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-02 21:23

De politie Noord-Holland is op zoek naar een keine bruine pony. Kenmerken een groen jasje en lange manen. Verdachte heeft als initialen M. D. v. S. P.

Deze manlijke shetland pony wordt gezocht wegens mishandeling en poging tot doodslag.

Op dinsdag jongsleden rond 17:00 heeft boven vermelde shetlander een 6 jarige bruin ruin met initailen N aangevallen en meerdere verwondingen veroorzaakt. M.Dv.S.P. liep hier zelf geen verwondingen aan op.

Beloning een grote zak wortelen of appel voor het slachtoffer, anders zijn wij genoodzaakt deze pitbull shet zijn lievelings atributen welke zich tussn zijn benen bevinden te ontnemen.



Dit kreeg ik van Tamara. Het komt er op neer dat mijn lieve mannetje haar lieve mannetje vlink te grazen genomen heeft. Nimber heeft nu wonden tot wel ong 4 CM groot!!!!!!!! Ik denk wel 15 of meer!!!!!!!! En Dennis heeft 1 heel klein dik plekje en een heel klein haakje aan zijn deken(klein wit pluisje d'r uit).

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 21:25

aahhh! wat een gemene pony heb jij!
en wij vinden hem zo schattig! Mooi niet meer dus he }>
Arme Nimber!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-02 21:06

Heb vandaag toch nog wat dingen gevonden bij Dennis. Bij z'n singel een onwijze bult met een wond er op en op zijn been 2 wondjes(redelijk groot).
Echt balen die bij z'n singel. Ik kan hem nu niet longeren met bijzet, niet voor de kar zetten en niet met zadel rijden. Dat word dus veel doel loos rondjes lopen aan de longeerlijn en zonder zadel rijden(maar z'n deken is zo glad!).

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 16:23

Dan weet je dus nu dat Nimber begon met die lieve onschuldige Dennis aan te vallen....*LOL* En dat kun je toch niet op je laten zitten als shetlandhengst Party!!

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Monstertjes !

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 16:25

Wat een monstertjes !
Even lekker elkaar lopen vervelen: ettertjes.

Ach ja; doen wij ook wel eens, een ander pesten, alleen dan zonder schrammen en bulten....

geef hem een knuffel van me !


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 16:44

Hahaha, hoe je het brengt, geweldig! Lachen

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-02 17:20

Dit stukje heb ik niet zo bedacht hoor. Heb ik van Tamara gekregen voordat ik hier iets van wist.

Tamara dacht dat ze Nimber wel ff buiten kon zetten terwijl Dennis los liep. Ze was nog niet buiten en Dennis vloog achter Nimber aan. Bij elkaar in de wei mogen ze al niet meer omdat Dennis Nimber sloopt(zo als in dit geval). Het probleem is dat er niet echt een baas tussen hun is. Dennis is een echte paster en een doorzettertje en Nimber wint het door zijn grote en kracht. Naast elkaar op stal gaat ook al niet. Dan vliegt Dennis tegen de stal muren aan. En staat hij steeds recht op z’n achterbenen.
Kleine pony’s(maakt niet uit of het merries, ruinen of hengsten zijn) sloopt hij niet. Grote merries ook niet. Alleen grote ruinen, van de zomer ook al een logeerpaard.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers