Advies gevraagd!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Advies gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 23:21

Hey Iedereen,

Ik probeer de komende paar weken wat meer tijd te investeren in het uiterlijk van mijn website om op die manier de foto's er beter uit te laten zien.

Hiervoor heb ik een nieuw programma gekregen waarmee ik een fotogalerij in mijn website kan verwerken. Ik heb er snel even wat mee ge-expirimenteerd om te kijken hoe het er ongeveer uit kon zien.

Daarna heb ik alvast een gedeelte van de site in dezelfde stijl gegoten.

Ik wil de website binnenkort helemaal mooi gaan maken en alle foutjes eruit halen enzo, maar eerst zou ik graag jullie mening willen hebben. Jullie zijn namelijk degene die 'm zouden kunnen gaan bezoeken en daarom vind ik het belangrijk om te weten wat jullie ervan vinden.

De banner die er nu op staat is gewoon even een testversie om te kijken hoe een banner eruit zou komen te zien, de plaatjes erop enzo wordt nog helemaal veranderd. Ook staat nog niet de gehele site erop. Ik wil bijvoorbeeld boekingen opsplitsen in Agenda, Contact, Voorwaarden en Prijzen. De foto's die je nu nog in het portfolio ziet staan op de testsite zijn de foto's die nú op de normale website staan en zijn niet aangepast aan het grotere formaat. Hierdoor worden ze wazig en soms een beetje korrelig.

Let dus bij het beoordelen van de site niet op bovenstaande puntjes of spelfoutjes.

Dingen die ik makkelijk kan veranderen: achtergrond kleur, lettertype, foto's in de tekst voegen als opfleuring, links veranderen en extra of juist minder pagina's maken.

Dingen die ik moeilijk kan veranderen: De opmaak van de gehele website (deze is namelijk gebaseerd op het programma dat eigelijk alleen het portfolio kan maken, de rest van de site moet ik dan handmatig html typen), de lay-out van het portfolio en dus ook de ontbrekende links naar andere delen van de site als je doorklikt naar bijv. Portret of Actie in het Portfolio.

Houd hier rekening mee bij je beoordeling.
Thnx!


Iedereen die serieus naar de website heeft gekeken en er een goede mening over heeft gevormd en deze PB-t, via het forum reageert óf via diversen@hypofocus.com met als onderwerp: Testsite reageert, maakt kans op een gratis fotosessie met zijn/haar paard/pony. Er wordt onder alle serieuze reacties 1 winnaar getrokken.

De testversie van de site is te bekijken op:

http://hypofocus.com/rassen/teststart.html

Wellicht zal ik de achtergrond nog veranderen met een hippe stijl zoals het idee van mijn nieuwe visitekaartje:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-07-04 00:02, in het totaal 2 keer bewerkt

Mithrandir

Berichten: 470
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 23:37

gaav

noekie_smile
Berichten: 524
Geregistreerd: 08-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 00:17

Ik vind de site heel mooi alleen als je om zo'n uitvergroting vraag van de foto dan wordt het echt de heele pagina ( dus je ziet niet meer je adres, taakbalk enzo) maar er staat ook close window maar als je daar op klik dan doet ie het niet dus ik moest hem ctrl-alt-del (ik had natuurlijk ook alt f4 bedenk ik nu) maar dat is een beetje hinderlijk. Ook zou je misschien sub-menutjes kunnen maken zodat je niet alles door hoeft te scrollen (zoeken) naar wat je precies zoekt. Veel succes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 11:12

Hey Noekie_smile! Bedankt voor je reactie!
Het is de bedoeling om vooral de foto's goed tot hun recht te laten komen met zo min omgelijk onzin eromheen. Daarom komt de pagina helemaal los te staan als je een foto wil bekijken. Geen afleiding en dus volle concentratie op de foto. Ik ga nog even werken aan het close-window knopje!

Marshaha

Berichten: 2944
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 11:14

meer foto's, groter misschien. Verder wel mooi.
Maar zo is ie erg donker

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 12:57

Ik vind de achtergrond wel mooi, hoeft niet zo kleurrijk dat lijd alleen maar af. De fotoknop close window werkt bij mij wel
Er staan af en toe van de blokjes tussen de teksten, dat is een raar gezicht, maar dat kun je nog wel veranderen denk ik.

De voorwaarden enzo zijn erg duidelijk en goed omschreven. Je zou nog wel de prijzen en pakketten op de site kunnen zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 13:08

Ik heb net de site al wat aangepast. De links heb ik even snel een ander kleurtje gegeven en er zijn wat extra pagina's bijgekomen. Waarschijnlijk komt er, net als bij de huidige website, een fotootje aan de linkerkant van alle pagina's om de boel wat op te vrolijken. Maar ik moet nog even kijken wat ik daar precies mee wil gaan doen.

De blokjes tussen de tekst zijn bijv. eurotekens die de site nog niet helemaal begrijpt en ik heb gemerkt dat als ik "en" type , dat er dan ook een blokje komt. Ik moet dat nog even aanpassen; maar dat zijn dus de kleine typefoutjes die ik er nog allemaal uit haal als de site online komt.

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 14:51

Verplaatst van VMR naar FZ.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 20:17

NIEUW BERICHT:

Hey Iedereen,

Ik probeer de komende paar weken wat meer tijd te investeren in het uiterlijk van mijn website om op die manier de foto's er beter uit te laten zien.

Hiervoor heb ik een nieuw programma gekregen waarmee ik een fotogalerij in mijn website kan verwerken. Ik heb er snel even wat mee ge-expirimenteerd om te kijken hoe het er ongeveer uit kon zien.

Ik wil de website binnenkort helemaal mooi gaan maken en alle foutjes eruit halen enzo, maar eerst zou ik graag jullie mening willen hebben. Jullie zijn namelijk degene die 'm zouden kunnen gaan bezoeken en daarom vind ik het belangrijk om te weten wat jullie ervan vinden.

Ook staat nog niet de gehele site erop.

Let dus bij het beoordelen van de site niet op bovenstaande puntjes of spelfoutjes.

Dingen die ik moeilijk kan veranderen: de lay-out van het portfolio (zoals banners in het midden zetten... dat gaat niet). Ik heb bewust gekozen voor dit programma zodat ik snel en gemakkelijk nieuwe foto's op de site kan plaatsen. Als ik de banner in het midden zou zetten zou ik de gehele website bij iedere nieuwe plaatsing van foto's opnieuw moeten schrijven.

Houd hier rekening mee bij je beoordeling.
Thnx!


Iedereen die serieus naar de website heeft gekeken en er een goede mening over heeft gevormd en deze PB-t, via het forum reageert óf via diversen@hypofocus.com met als onderwerp: Testsite reageert, maakt kans op een gratis fotosessie met zijn/haar paard/pony. Er wordt onder alle serieuze reacties 1 winnaar getrokken.

De testversie van de site is te bekijken op:

http://hypofocus.com/rassen/test.html

(dit is de ge-update versie van 1 augustus. Er staat slechts 1 pagina op; de welkom pagina en daarnaast de mogelijkheid om bij portfolio te kijken. De overige links werken nog niet! Het portfolio is tijdelijk en ook de kopjes onder portfolio zijn alleen bedoeld om te kijken hoe de lay-out eruit komt te zien. Kopjes zoals "Nog iets..." worden later veranderd in zinvolle titels en er worden de goede foto's bij geplaatst.)