doen of niet (ivm met pony kopen)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
noukske

Berichten: 797
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 13:18

In principe moet het gaan als je niet meer doorgroeit.
Het is wel een mooie pony.
Alleen zou ik me wel goed bedenken over de toekomst.
Weet je zeker dat je geen wedstrijd wilt gaan rijden?? of overstappen naar paarden??
Maar als het goed voelt moet je het zeker doen!!! Haha!
Veel suc6 met beslissen! Groetjezzz anouk



Cemlys

Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 15:15

ik weet zeker dt ik niet echt op wedstrijd zal gaan, (af en toe gewone clubwedstrijdjes) maar ivm mn studie heb ik de tijd niet om die dingen te doen. dus om recreatief te rijden en te wandelen dacht ik aan een pony. en ik zou ook wel ooit willen fokken met een monti-merrie

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

joske_vuran

Berichten: 947
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 15:31

Gewoon proberen ja! Zowieso eerst min. 2x proefrijden voordat je een paardje koopt. Het moet ook klikken tussen jullie

Fjord Vuran
Z2 dressuur + 1
Klasse 1 endurance + 6

Cemlys

Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 18:16

zowiezo zou ik niet kopen zonder op proef te nemen.

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 18:18

mijne is 144 en ik ben zelf 166, ik begin wel iets te lang te worden, maar het is niet lelijk ofzo.. En als je toch geen wedstrijden wilt rijden, is het helemaal geen probleem vind ik... dus als t klikt zou ik t gewoon doen!

Eindelijk foto's in profiel!!!!

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 21:06

Ik heb het topic even gelezen, en gezien je huidige wensen denk ik dat je heel wat beter af bent met een dergelijke pony dan met een kwpn'er van 1.70 of zo. Tenzij het een heel erg iele pony is, kan het best kwa grootte van de pony in verhouding met jezelf en je gewicht.

Manga
Berichten: 5
Geregistreerd: 15-07-04
Woonplaats: Da Bilth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 11:19

ik zou zelf nooit een nieuwe pony kopen als ik nu al twijfelde over het formaat. waarschijnlijk word je op den duur nog wat zwaarder ( studeren en bier gaan goed samen) en dan is het toch vervelend als je eigenlijk te groot ben voor je pony. de pony ziet er namelijk ook niet zo sterk uit als een Haflinger bijvoorbeeld, want die kunnen het wel hebben.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Frummel01, Googlebot, kimwilliam, Lui_ en 39 bezoekers