Mishandelde paarden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
eVeLyNtJuHhH

Berichten: 302
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: nieuwegein

Mishandelde paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-04 21:46

Hooi allemaal,
Ik was eens aan het rondkijken op www.pictutetrail.com en kwam toen bij een paarden rescue site terecht.
Het is echt geweldig wat die mensen allemaal voor paarden doen. echt je moet echt even kijken op die site, van sommige dingen krijg je gewoon soms tranen in je ogen, als je ziet wat er met die paarden is gebeurd enzo....
dus neem is een kijkje en geef je mening.

http://www.picturetrail.com/aziizifoundationinc.

Groetjes evelyn

Tessa [Over-Shadow]


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 23:21

Verplaatst naar Links

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

drenthie

Berichten: 572
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 23:30

ik heb eens gekeken op die site, maar heb hem gauw weer gesloten. hier draait mijn maag van om. hoe kunnen mensen een dier dit aandoen. gelukkig bestaan er nog mensen die deze dieren een goed huis bieden.

Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 23:32

Wauw wat een goed werk doen deze mensen, sommige foto's zijn echt heel erg. Daar zou ik zo willen werken!

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 23:48

ik zag het en ik kreeg overal kippenvel toen ik de foto's zag Boos! het maakt me zo boos dat mensen zulke dingen kunnen doen.. gewoon afschuwelijk!!!!!! toen ik die foto zag met dat paard waar zijn huid van verot was.. kreeg ik gewoon tranen in mijn ogen... er zouden meer van zulke mensen moeten zijn die dat soort werk doen. ik wou graag reageren in het gastenboek maar ik kan helaas niet goed engels Tong uitsteken

Evita sue v. Uphill M1 + 12
Ferox v. Uphill M1 + 16
Gediplomeerde instructrice en jurylid M2 dressuur

Serendipity1

Berichten: 6044
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 10:10

Ja, voor zulke mensen kan je echt bewondering hebben OK dan! Iedereen vind het zielig, maar niet iedereen heeft zin, tijd of geld om hetzelfde te doen.... Jammer. Sommige foto's zijn echt Misselijk

En wie rijdt daar op zijn paard door de prairie?

Leoniez

Berichten: 1500
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 10:25

Die paarden knappen wel op zeg!
Het is maar goed dat er mensen zijn die dat werk doen...
Van sommige foto's kreeg ik ook helemaal kippenvel

Lachen

qt_shetties

Berichten: 3385
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: Kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 17:31

aaaahhhh, wat zielig, heb echt respect voor die mensen en vind het super wat ze doen OK dan! ! Die smoky, wat een zielig hoopje paard! Waar komen al die paarjdes vandaan?????

Kris now she's an angel in heaven...

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 18:14

IMO zijn die mensen die dit werk doen echt geweldige mensen! ik zou het zo zelf willen doen!!!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 13:19

Kreeg er gewoon tranen in mijn ogen van...dat muziekje...
Wel mooi om te zien hoe die beestjes opknappen...zo ontzettend mooi..


Jatjana

Berichten: 81
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 15:32

Ik heb een stukje zitten kijken, maar ik kon het niet langer aanzien dat mensen zo slecht voor hun dieren kunnen zorgen. Ik heb zelf ook ooit een verwaarloosde pony gekocht en helemaal weer opgeknapt, maar dat kost je heel veel tijd en moeite, maar dat was het meer dan waard. Wij gingen naar een E-pony kijken en kwamen terug met een heel verwaarloosd A-ponytje, broodmager en heel de vacht vol met klittenen modder. Het beestje was doodsbang, dus hebben we eerst het vertrouwen moeten winnen en hem veel lekkere dingen gegeven zodat hij aan zou komen. zijn hele vacht en manen hebben we er stukje bij beetje af moeten knippen, want scheren vond hij te eng, dus iedere dag een klein stukje en dan moesten we weer stoppen omdat hij anders overstuur raakte. Toen we hem net een week hadden ging hij ook nog kreupel lopen, dus de dierenarts erbij en toen bleek dat hij aan allebei de achterpoten een tekorte spier had, die dus doorgenomen moest worden, dus een operatie erbij. Daarna ging het weer helemaal goed, maar de dierenarts had ons nog bijna aangegeven bij de dierenbescherming, want hij was nieuw in de praktijk en dacht dus dat wij het diertje zo verwaarloosde, dus bijna nog een hoop problemen gehad, terwijl wij hem wilde helpen. Al met al is het helemaal goed gekomen en heeft hij nu een heel gelukkig leven bij andere mensen samen met een andere pony. Het helpen van zo'n diertje is zeker de moeite waard.

paardjuh

Berichten: 3987
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Vasse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 17:14

ik ga niet eens kijken:S

Trotse Mama van Mendy 09-03-2011

lightmorebh

Berichten: 1513
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 21:14

kreeg er echt een brok van in mijn keel en dan ook nog die muziek erbij heb 1 minuut gekeken en heb hem toen weggeklikt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers