[FOTO'S] I just loooove my "solarize-function" :-D

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renaatje1981

Berichten: 205
Geregistreerd: 12-04-04
Woonplaats: Weert

[FOTO'S] I just loooove my "solarize-function" :-D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-04 21:26

Enkele dagen terug hebben jullie foto's van 2 van mijn 4 katten kunnen zien in dit topic: [CB] [FOTO] Mijn katten Zoals beloofd in dat topic, krijgen jullie nu mijn andere kat te zien, de kat van m'n ouders wilde helaas alwéér niet voor de camera... Boos! Meningen of tips zijn welkom Knipoog

Foto 1: even voorstellen, dit is Milou, die aan 't luiwammessen is in 't gras Tong uitsteken
Afbeelding

Foto 2
Afbeelding

Foto 3
Afbeelding

Foto 4
Afbeelding

Foto 5
Afbeelding

Foto 6
Afbeelding

Foto 7
Afbeelding

Foto 8
Afbeelding

Foto 9
Afbeelding

Foto 10
Afbeelding

Foto 11
Afbeelding

Foto 12: zoek de kat Tong uitsteken
Afbeelding

Foto 13: "BOE, hier ben ik" Haha!
Afbeelding

Foto 14: Nina ook nog maar een keertje op de foto Haha!
Afbeelding

Foto 15
Afbeelding

Foto 16: zomaar een foto van de bloemen in de struikgewassen achter ons huis, zonder de solarize-functie te hebben gebruikt Knipoog
Afbeelding

Foto 17: ben benieuwd of iemand weet waarvan dit een foto is Schijnheilig Haha!
Afbeelding

En en en??? Haha!
Laatst bijgewerkt door Renaatje1981 op 24-07-04 22:01, in het totaal 2 keer bewerkt

Veirl

Berichten: 19817
Geregistreerd: 08-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 21:39

Heel erg mooi foto's Lachen
Leuk effect!

Wil wel heel veel meer zien van jou Lachen

En dat laatste zijn wolken Lachen

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 21:48

Zonder dat effect zou ik ze denk ik mooier vinden..
desondanks de foto's wel op de juiste plekken en momenten gemaakt OK dan!

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 22:07

ik zou ze ook zonder dat effect mooier vinden
wel mooie foto's hoor

gentille
Berichten: 1466
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: veendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 22:18

ik vind het effect juist heel mooi! als ik het met PSP doe word het heel lelijk, maar deze zijn echt mega mooi!
XxX shannon

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 22:19

Het zijn leuke foto's als ze niet gesolarized waren. Ik had het in een ander topic gezegt en ik zeg het hier weer, het lijkt net op een .jpg file die als een .gif is opgeslagen... Neem altijd je foto's normaal, die effecten kun je op de computer nabootsen met filters (geld ook voor zwartwit en sepia). Je verpest zo goede foto's. Ik vind het zonde.

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 22:55

Toch vind ik ze heel mooi.
Maar sommige zullen in het echt ook wel mooi zijn, volgende keer toch maar met de pc proberen...?

Renaatje1981

Berichten: 205
Geregistreerd: 12-04-04
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-04 23:32

Bedankt voor jullie leuke en vooral eerlijke reacties OK dan! Ben het er idd mee eens dat sommige foto's er mooier uit zullen zien zonder de solarize-functie, maar omdat ik verder nog nix bijzonders kan met m'n digicam (terwijl ik 'm toch al een jaar heb en vaaaaaaaak gebruik), is het zo makkelijk om af en toe die functie te pakken om wat 'apartere' foto's te maken. Nu heb ik inmiddels ontdekt dat ik ook kan scherpstellen op m'n digicam, vraag me alleen nog niet hoe Verward Morgen ga ik eens stoeien met deze functies Tong uitsteken Nu nog maar hopen dat me katten dan ook weer zin hebben om mee te werken, vandaag heb ik moeten wachten tot ze bekaf waren van het rennen in de snikhete zon en dus volledig uitgeput in het gras vielen... slim gebruik gemaakt dus van de situatie Tong uitsteken Haha! Normaal gesproken rennen ze namelijk stuk voor stuk weg als ik weer vrolijk aan kom huppelen met m'n camera Huilen Anyway, jullie zullen nog wel meer plaatjes van mij zien, probeer er morgen een paar ZONDER solarize en MET scherpstellen te maken Haha! (wie weet hoe dat met de Sony DSC-P2 werkt en bereid is mij een beetje te helpen, pb me ff Knipoog )