Jeej ik krjig een mooie stal en een bak :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tatt_x

Berichten: 807
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: België

Jeej ik krjig een mooie stal en een bak :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-04 17:41

Ja,mijn droom begint stukje bij beetje werkelijkheid te worden.Eerst een machtig mooi paard en nu zijn we vandaag al begonnen met opmeten,uittellen en prijzen berekenen,bestellen en natuurlijk betalen Haha! We gaan hem helemaal zelf maken,maar hij komt er Knipoog Ik krijg een superstal voor mijn paardje,daarnaast een reuzen opberghok voor voer,hooi,spullen en daarnaast een bergplaats voor de trailer Haha! Jaja,we krijgen zelfs een jeep & trailer Haha! En voor de stallen komt er dan een bak,waar ik lekker in kan rijden Haha! Dan heb ik alles wat ik wil Haha! En dat allemaal vlak achter mijn huis Haha! Kan ik mijn kanjer eindelijk uit pension slingeren,want dat kost hopen geld...€ 375 per maand,voor enkel strooisel,5 uurtjes per dag weidegang en een stalletje bezet is tog niet te doen ?? Want voeren doen we zelf,uitmesten ook,ze geven stro,dat is goedkoop,en thats it...OK tis der wel luxe,mooi faciliteiten,vriendelijke enz...Niet dat ik het niet kan betalen,maar als ik kan besparen,ik kan daarmee mooie spullen voor em kopen Haha! En als hij thuis staat krijgt hij meer aandacht,dat verdient hij Haha! Wel,ik wou het gewoon even kwijt Haha! Daag XxX FoSiEj

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 17:44

Wow, dat is super zeg Haha!

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 17:48

wauw wat gaaf zeg.. dat zou ik ook wel willen Haha! Bloos

finn

Berichten: 799
Geregistreerd: 21-06-04
Woonplaats: westland (monster)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 18:01

zo nou had ik dat maar
zou ik ook best willen me paardje aan stal
maar komt hij alleen te staan of met een vriendje???

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 18:05

ik krijg dat misschien ook, we zijn bezig met ondehandelen voor een verhuizing, en heel erg serieus, en zeer waaarschijnlijk gaat t door, en dan krijg ik dat alles ook, behalven die jeep dan Knipoog en dan hebben we daar 4/5 paarden staan!

erg leuk voor je en veel plezier ermee!!

Pally

Berichten: 2924
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Tussen de stal en mijn werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 18:13

Ja ik weet er alles van. Ik heb gelukkig mijn paardjes ook bij huis staan en dat is echt stukken goedkoper! En ik ben tenminste eigen baas en als ik rijden wil heb ik nooit het probleem dat de bak bezet is ofzo. Nou veel succes en plezier!! En werk ze, want een stalletje met een buitenbakje staat er niet zo maar.

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 18:17

Leuk zeg dat je je paardje aan huis krijgt.
Heel veel succes met het maken van alles en als het klaar is Cheese!

Moosje

Berichten: 5496
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 19:05

Je moet wel heel veel betalen zeg! Op een manege waar ik stage gelopen heb betaal je voor een paard 300 euro all in. Dus 's ochtends de wei in, voeren, uitmesten en opstrooien, gebruik binnen en buitenbak, paddock, longeercirkel. En t is een 4 sterren manege! En als je wil kun je 's middags je paard ook buiten zetten na overleg.

Moosje

Berichten: 5496
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 19:06

Wel leuk dat je nu een eigen stal krijgt. K hoop dat t zo word zoals je in gedachten hebt!

jubeltje
Berichten: 924
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 20:24

Zo daar droomt iedereen toch van!Wel mazzel dat je genoeg ruimte heb.

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 21:21

wow wat gaaf

Stumpertje

Berichten: 371
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Bussum (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 21:26

Vét zeg!! Veel plezier ermee!! Haha!

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 21:37

supr gaaf zeg, niets fijner dan een paard aan huis!
veel succes met het bouwen, en laat even zien hoe het eruit ziet als het klaar is Haha!

Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 23:34

oooh dat is ook een heeeeeeeeeele GROOOOOOTE droom van mij Haha!

Gaaf hoor je paardje in de achtertuin OK dan!

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 02:33

Pally schreef:
Ja ik weet er alles van. Ik heb gelukkig mijn paardjes ook bij huis staan en dat is echt stukken goedkoper! En ik ben tenminste eigen baas en als ik rijden wil heb ik nooit het probleem dat de bak bezet is ofzo. Nou veel succes en plezier!! En werk ze, want een stalletje met een buitenbakje staat er niet zo maar.


Ja, dat heb ik ook. Alleen (nog, de toekomst is nog niet helemaal zeker Knipoog) geen bak, maar wel een paddock. En de paarden staan daar de hele dag in, met aantal uren wei, met inloopstal, dus ideaal!

Trouwens, een nadeel van paard in huis is wel dat je moeilijker rijmaatjes vind... Scheve mond Ik rij bijna altijd alleen, nu via bokt (ja, zielig he, lach maar, haha Tong uitsteken) rij ik dan iets vaker met anderen en heb ik wat mensen ontmoet, maar meestal toch alleen... Ben beetje te verlegen om zomaar iemand van de ponyclub oid mee te vragen op buitenrit. Bloos Terwijl - lijkt mij, iig! correct me if I'm wrong - je als je je paard op een stal hebt staan vanzelf wel mensen leert kennen... Lachen

Veel plezier nog met je paard aan huis binnenkort! Haha!