Vandaag eerste rotstreek met zwartje gehad!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-01 22:41

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: #Ymke# op 2001-11-06 18:03 ]</font>


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 22:44

Goed hoor dat je bent blijven zitten. vooral achteraf stap je an met knikkende knien af.

Ik ben eens hard gevallen met Julius. Hij stopte ineens voor een hindernis en ik dus niet. meteen weer opgestapt en weer gesprongen. Weer een weigering maar hij is er toch over gegaan. Achteraf had ik toch de bibbers.

Maar gewoon doorrrrrgaan!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 07:09

Wat goed van je Ymke dat je bent blijven zitten.....ik ben helaas niet zo'n held hihii Pling en ik denk ook niet zo'n vaste zit Haha!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 09:32

Klinkt als rodeo Ymke! Maar ik denk als hij het een paar keer geprobeerd heeft en je blijft hem gewoon aan het werk zetten, dat hij vast merkt dat het niet helpt. Dan houdt hij wel op Party!! .
Vooral zo door blijven gaan, vind het hardstikke goed van je dat je uberhaubt kan blijven zitten Cool ! Rij ze!
Groetjes, Dorine.

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 09:37

Sjonge zit jij vastgelijmd ofzo??? Ik denk dat ik er echt wel afgevlogen was hihi...ben wel een held, maar dan op sokken haha *LOL*

Nou succes morgen hopen dat ie er wat van geleerd heeft en niet weer zo gek gaat doen!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 10:03

ga eens creatieven in de bak met een stuk zeil, een platic zak of een paraplu. Kan meneer er aan wennen. Heb ik bij Lois ook gedaan. Ik moet er niet aan denken dat ie in het bos zo zou schrikken dat ie er met mij vandoor zou gaan om een plastic zak.

Niets zo charmant als een paard in her land.


LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 10:20

Goed dat je bent blijven zitten.

Ik ben er de laatste keer wel afgeknetterd, het zadel wou, door mijn pogingen hem op de volte te krijgen, niet recht blijven zitten en zakte steeds verder totdat ik er half naasthing, toen heb ik me maar laten vallen want hij stoof gewoon door.(2 weken op krukken met een gekneusde heup)

Je hebt dan de volgende keer wel even weke knieen voordat je er opstapt.

Hopen dat zwartje de volgende keer niet zo attent is!!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 11:49

poeh Ik blijft niet altijd zitten hoor.
Af en toe zie ik Lot tekeer gaan als ie los is en dan ben ik altijd zooooooooo blij dat ik er niet op zit *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-01 20:02

Hihihi *bloos* Bloos Bloos Bloos hij deed behoorlijk gek, maar ik had het geluk dat ik mijn eigen zadel erop had! daar kan ik veel makkelijk in blijven zitten. Maar Natasche ,dat vind ik wel een goed idee van je!!! ga ik eens proberen!!!!!

Groetjes Ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, hoogendroog, MairiMacBran, MoniqueT en 44 bezoekers