vervelende vrouw en vieze man

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

vervelende vrouw en vieze man

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 21:46

normaal vind ik het niet erg als mensen commetaar hebben over paardrijden, maar dit kan niet vind ik

komt er een dik vrouwtje aan fietsen met dr vriendin ofzo, begint: 'ja, sommige mensen zijn zoooo lui he, ze kunnen niks zelf, dus pakken ze een paard en laten die aan het werk ter wijl zij met hun lui kont zitten..'
ik had echt de neiging om na te roepen: wat doe jij dan op je fiets met je dikke lijf Boos! vervelende wijf!

ik ging ook nog met eef het bos in, en toen keek ze naar iets, en toen ging ik ook kijken, stond er een man te schijten.... midden in het bos! gatver Nagelbijten / Gniffelen (ik zal jullie geen details geven Knipoog )

RIP Evita 02/04/1995 - 02/05/2017
Volg Apa de Border Collie zijn avonturen!


Preddy

Berichten: 2627
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 21:49

Ehh bah??? Ranzig wie gaat er nou in het bos zitten schijten!!!!
En van die vrouw.. ach misschien was ze bezig me een afvalprogramma en zat ze lekker op de fiets callorieen te verbranden, dat weet je toch nooit!

I used to be schizofrenic, but we are okay now...
Gezocht: Prins.. Paard heb ik al!

Whoever said money can't buy happiness, obviously didn't know where to buy a horse

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 22:37

Gatver... een schijtende man...

Ik liep laatst 's ochtends vroeg naar m'n werk (ik werk in het centrum van een stad, parkeer de auto een eindje verderop waar het nog gratis is Lachen ), daar stond een man iets heeeeeel anders te doen, zo langs de slootkant.. Om 08.00 uur 's ochtends!! Bloos!

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 22:41

jakkes.... bah.... en wat die vrouw betreft...... ze moet t zelf eens proberen, kost nog best veel energie..... ik kom af en toe helemaal rood van mn paard na t rijden..... dus nix lui
xxxxxxx

Mijn bedrijf:
https://www.latouche-sublime.com
Paarden herinneringen en kleding

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 22:47

pfff,haha moest toch even lachen toen ik dat las van die schijtende man Bloos
lijkt me inderdaad niet zo netjes Tong uitsteken
had hij jullie nog door Knipoog

Icelandics
They grow when you get on

paardjuh

Berichten: 3987
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Vasse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 22:56

misschien hoorde die vervelende en vieze man wel bij elkaar;)

Trotse Mama van Mendy 09-03-2011

samoth
Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 23:13

getver dat is goor je moet gaan roepen "he jij daar wat zit je nou te schijten viezerik" *LOL*
dan schrikt die man zeker en poept dan per ongeluk in de broek pijp whahaha *LOL*

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 23:21

whahaha geweldig die schijtende man ... Haha! zo ging ik een keer op buitenrit en rijd langs zoon heg van 2 meter.. Ik kon er terpaard net over kijken staat er daar achter op de parkeerplaats een auto met een vrijend stel erin.. Bloos Ik ben er maar snel vandoor gegallopeerd maar kon het niet laten om even met mn zweep op het dak van de auto te tikken Haha!

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 23:59

Ooo mizz_mol nouja zeg Tong uitsteken
Dalijk was het een bokker Haha!

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 00:30

saffier schreef:
jakkes.... bah.... en wat die vrouw betreft...... ze moet t zelf eens proberen, kost nog best veel energie..... ik kom af en toe helemaal rood van mn paard na t rijden..... dus nix lui
xxxxxxx


Haha, het is ook algemeen bekend volgens mij dat mensen die nog nooit hebben paardgereden mensen die paardrijden lui vinden, en het is geen sport, het paard doet alles, je hoeft zelf niks te doen, enz enz bla bla... Totdat ze zelf een rondje mogen stappen, dat vinden ze dan vaak al eng of iig heel wiebelig Haha!.

En wat betreft vieze man: Waarom zat ie in vredesnaam te schijten in het bos, en erger nog, in het zicht?? Kon ie niet gewoon honderd meter het bos in lopen zodat andere mensen er iig geen last van hebben? Tong uitsteken

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 08:26

ik woon bij het strand en als je met je paard (netjes na zeven uur) het strand op gaat kom je na 5 minuten zon beetje op het naaktstrand, en die mensen gaan je lekker met hun handen in hun zij na staan kijken met de hele zaak naar voren gericht zal ik maar zeggen........ weet je ook niet waar je moet kijken Verward heb ik al een paar keer gehad en ik vind het nog staads raar eigenlijk moetje daar een Cheese! van maken Tong uitsteken xxxx

Mijn bedrijf:
https://www.latouche-sublime.com
Paarden herinneringen en kleding

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 09:54

ooh haha saffier Tong uitsteken
maar die mensen vinden het fijn om naakt te zijn neem ik aan anders gaan ze niet naar het naakt strand Tong uitsteken
mischien moet je anders maar op het normale strand gaan rijden Tong uitsteken

Icelandics
They grow when you get on

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:22

sow lekker dagje had jij dan!!!

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:28

whahaha nou lekker dan. zit je net een broodje te eten *kotssmiley*

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:28

Ik was vorige keer op stal en stond Yade te poetsen , kwam er zo'n vies klein buitelands ventje aan (hij leek op Vlugge Jaapie van Bassie & Adriaan) en een klein kindje , of ze even rond mochten kijken vroeg ie in het engels... okey.. geen probleem !

Kwam ie iets later bij me staan en vroeg ie of ie met me op de foto mocht , omdat ik groter dan hem was , geen interesse in Yade of andere paarden , alleen in mij , dus ik Yade maar losgemaakt en op het moment dat hij de foto maaktte zat ik met mn hoofd achter haar nek Haha! Alleen Yade dus op de foto !

Toen ie weg liep zei hij nog.. You're so beautiful..... Misselijk

    S p o t.

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:30

splash die was goeeeeeeeeeeeddddd!!!!!!

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:49

iewl midden in het bos gaan schijten Misselijk
maar ik krijg ook steeds van die opmerkingen
"kan die niet harder? worddt je toch niet moe van"
Rolleyes
maar die mensen kun je beter gewoon negeren of een rondje zelfproberen aanbieden

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 12:07

Sommige mensen zijn inderdaad zwaar irritant, bijvoorbeeld als je paard begint te mesten op het fietspad ofzo Nagelbijten / Gniffelen
maar ja.. gewoon boze blik toe werpen of negeren Tong uitsteken
Behalve als het jongeren zijn, dan reageer ik meestal wel Bloos!

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 12:13

Haha, wat een verhalen! Echt leuk om te lezen!

Triorette (Tiara) Z2+10 foto's *mama van L'Amourette*
Berghof's Faith L1+4 *mama van La Vie*
Op 6 november 2015 gepromoveerd tot mama van Laurens :D
Dressuurinstructie - Training - Sportmassage bij paarden - Meer info? Zie http://www.masja.net

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 21:27

ooh haha saffier
maar die mensen vinden het fijn om naakt te zijn neem ik aan anders gaan ze niet naar het naakt strand
mischien moet je anders maar op het normale strand gaan rijden


maar bij ons kun je dan maar een klein stukje op t strand, aan allebij de kanten is namelijk naaktstrand........ de meeste mensen blijven ook gewoon liggen maar sommige staan er echt zo bij van; "kijk eens wat ik in huis heb". maar ja........

Mijn bedrijf:
https://www.latouche-sublime.com
Paarden herinneringen en kleding

Duhelo

Berichten: 28524
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 21:29

de vrouw, moest je ze aanbieden er eens op je paard te kruipen Haha!
de man: misschien had die buikloop? Haha!


Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 04:23

hahaha wel grappig eigenlijk

wij gingen vorig jaar paarden huren bij een manege en we gingen een buitenrit maken.. kwamen we bij een benzinepomp om een ijsje te halen.. schijt mijn nicht z'n paard vol tegen de ruiten aan van de benzinepomp en dat paard was ook nog aan de diaree.. echt viezzzz.. bah. en ze moest het ook nog opruimen stond ik daar met 2 paarden in mijn hand.. in een slappe lach.. nou ik kwam niet meer bij.. haha maar om een man te zien schijten vind ik toch viezer.. bah moet er niet aan denken om dat te zien.. ik heb ook wel eens tijdens een buitenrit een jongstel zien flikvlooien in een auto en dan heb ik gewoon de neiging om eens heel hard te kuchen ofzo.. of iets anders.. haha Haha! Haha!

Evita sue v. Uphill M1 + 12
Ferox v. Uphill M1 + 16
Gediplomeerde instructrice en jurylid M2 dressuur


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Nef1985, SentiBot, Temeraire en 108 bezoekers