Milas, arme pup....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Milas, arme pup....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-04 14:00

k ging mn hond milas uitlaten. nou alles ging goed tot dat er mensen bij een bankje gingen zitte en hun honden los lieten. Het was een zwarte hond en een witte terrier. Nou die zwarte kwam op mijn hond af. en milas is 7 mnd en die denkt heeej! een ander hondje!, maar ineens werd ie gebeten. milas begon te piepen en hij werd nog een keer gebeten. die bazen deden niks... en ik zei tegen die zwarte hond" GA NAAR JE BAAS Boos! " maar hij beet mn hond nog een keer en liep weer weg!
mn hond is nu een beetje mank gaan lopen.....
hopelijk dat het niks is...

ik vind dit zo stom van die bazen! die doen helemaal niks!
als je weet dat je hond dat doet dan laat je hem toch niet los???
wat vind jij hier van? en heb je dit ook wel eens meegemaakt???

xxxxxxdevica en een zielige poot van Milas



MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 14:04

Ik zou bloedlink zijn als ik geen reactie zou krijgen van de baas.
Als ik een aangelijnde hond zie lopen dan gaan die van mij ook vast..
Dat beetje manklopen hoef je je niet al te druk over te maken.. Als het maandag nog zo is dan even naar de DA .. Maar meestal is het alleen een spiertje.. Die van mij liggen regelmatig overhoop en heb ook regelmatig manke poten maar dat is meestal met een dag of 2 weg..
Sterkte en geef je pup maar een knuffel

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-04 14:10

tsjah.... hij liep eerder ook mank, en toen was zn ellepijp gescheurd :S
maar ik vind het zo stom! als je weet dat je hond bijt en de rangorde wilt bepalen, waarom doe je hem dan los?


Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 14:14

Ik zou ook bloed link worden als die mensen niet eens zouden reageren. Wat als je hondje toch iets mankeerd en je voor DAkosten komt te staan?
Hun verantwoording. Beterschap voor Milas!

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-04 15:25

thxx...k ben wel erg geschrokken... hij trouwens ook....


Mer1980

Berichten: 18809
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 15:34

Ik had die zwarte hond ene rotschop verkocht. volgende keer stap je naar de eigenaren en laat je hun tel. noteren en adres waar de dierenarts rekening naartoe kan.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 15:57

zo is het bij onze hond ook gegaan, idd voortaan naar de eigenaren toelopen, al doe je dat niet zo snel als je in je eentje bent.
Als hij last blijft houden even de DA bellen

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131952
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 17:12

Ik heb je topic verplaatst naar Algemeen (VvdD is alleen voor hippische zaken Knipoog).

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 17:20

Achja, ga naar je baas snapt die ook niet lijkt mij...

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 17:22

ik had die hond echt een flinke tik verkocht met de riem!!!
daarna zou ik echt boos worden op die eigenaar, en als je hond iets mankeerde zou ik zn adres vragen om de kosten van de dierenarts naar hem toe te sturen!

De vogeltjes doen het......... de bijtjes doen het...... zullen wij het ook doen?!
nee joh gekkie, wij kunnen toch niet vliegen!! Bloos

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 19:09

Had jij je hond ook los lopen? Niet dat het veel uitmaakt, die hond heeft jouw hond niet zo te bijten. Ik was sowieso even naar die baas toegestapt om te vragen waarom hij niks deed en om adres en tel. nummer te vragen voor het geval je alsnog naar de DA moet.
Van de week werd mijn hond ook aangevallen door een andere hond, had niet in de gaten dat het "de" labrador was die als vals bekend staat hier. De baas was op vakantie en zoonlief liep er mee en had hem los lopen, terwijl de vader hem altijd aan de lijn heeft. Heb hem wel even duidelijk gemaakt wat ik van die hond vind, mijn vorige hond is nl. ook eens aangevallen door die hond. Volgende keer als hij hem los heeft lopen of hij dreigt aan te vallen bel ik de politie, zo'n vals beest hoort niet in de samenleving.

Sprakeloos

serena1978

Berichten: 761
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 19:30

Ik heb dat ook mee gemaakt, maar dan met de buren z,n hond die ook al bekend stond dat die andere honden en sowieso katten dood beet.
Maar de hond nooit aan de lijn he... dat beest luisterde helemaal niet naar de buurman, als hij rechts zei ging de hond links om maar zo te zeggen.
Paar maanden terug liep de oude kat van mij s,avonds nog achterthuis, maar de hek stond nog los, dus was de hond bij ons achterthuis gelopen en even mijn kat even flink toegetakelt. Boos!
Mijn vriend heeft ze uit elkaar gehaalt en uit reactie die hond een flinke schop verkocht.....tja word de buurman ook nog boos!!!!
Maar mijn kat was er slecht aan toe en gelijk mee naar de dierenarts gegaan.
Moest er ook blijven, en de eertse instantie was z,n poot verbrijzelt, maar de volgens dag kreeg ik te horen dat ook zijn ribben waren gekneusd en dat de poot eraf moest.
Dat was flink schrikken, inmiddels loopt mijn kat nu op 3 pootjes, maar met de buurman is nog niet goed, want heb wel de rekening aan hem gegeven.
Maar tot nu toe nog niks van hem gehoort... kwa rekening niet.
Zelf heb ik ook 2 honden, maar heb ze altijd aangelijnt wil niet op mijn geweten hebben dat mijn hond een ander mans beest wat aan doet.


Bjarni
Berichten: 2220
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 00:01

Erg vervelend! Sommige mensen snap je ook echt niet.
Wij maken wel eens precies het omgekeerde mee, de hond van mijn ouders kan niet altijd even goed met pups en op kleine kinderen is hij gewoon ook niet dol.
Als wij dus een pup zien of mensen met kleine kinderen dan is hij dus gewoon aangelijnd en zeggen ook tegen mensen dat hij niet altijd even lief reageert dus of ze niet willen aaien/ de pup bij zich willen houden. Tsja als er dan van die mensen zijn die denken dat ze het beter weten, ach een hond weet hoever hij kan gaan, ach zo'n vaart loopt het niet en gewoon hun pup los om mijn aangelijnde hond laten hobbelen en springen sta ik ook te koken! Ik loop dan maar gewoon door maar ja zo'n pup luisterd niet altijd dus dan sta ik met een geirriteerde hond en een pup die niet naar zijn baas luisterd en achter me aan blijft hobbelen.
Sommige mensen hebben gewoon een gigantische plaat voor hun hoofd of zijn echt vreselijk niet slim!

http://www.hestarmoves.nl - bewegingstherapie voor paarden
Gediplomeerd MHC Paarden bewegingstherapeut
*Jaguar* *Bjarni, klein paard met een groot hart, rust zacht!*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Afanaisa91, Ashleytjuhh, Balou_k, carina, Eefje_Sammy, Eve_16, idion, Joesje, juval, lukka63, Mirranda, nicole_floor, Pose1, ryukapple, Selina, Siebel, VosjeN, YandexBot en 195 bezoekers