Foutmeldingen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Foutmeldingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-02 16:59

Ik blijf voortdurend foutmeldingen krijgen op mijn Internet Explorer, nu ben ik er al achter dat als ik op bokt kom, ik de index in een nieuw venster open en vanuit dat venster ga bokken, als ik dan een foutmelding krijg, hoef ik niet helemaal opnieuw te beginnen, maar irritant is het wel. Nu is mijn vraag: zou erachter te komen zijn waardoor de foutmeldingen veroorzaakt worden als ik een soort "logboek" bijhoudt, dus waar, wanneer en wat voor melding?? Ik dacht meer berichten gezien te hebben van mensen die hier last van hebben, dus missschien dat er dan een link gelegd kan worden?? Het ligt echt aan bokt, want voor de rest heb ik er nooit last van.

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl


Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 18:04

ik krijg ook vet vaak foutmeldingen ik gebruik internet explorer

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 21:28

heb ik ook heel vaak
Bij mij doet alles het, maar zodra ik op bokt kom krijg ik foutmeldingen en/of loopt alles vast.
De laatste tijd gelukkig niet zo veel last van gehad! Schijnheilig


Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 09:44

Heb ik ook. Hele rare foutmeldingen.
Dan komt er zo'n vakje van Sluiten en dan klik je daarop en dan krijg ik weer een of andere melding waar je alleen OK kan kiezen en dan staat er nog iets bij, maar ik weet niet wat, en als je die melding gewoon wegklikt, dus niet op OK maar gewoon verder gaat in je internetvenster, dan blijft hij onderin je startbalk staan en dan kan je gewoon verder gaan met internetten Verward

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 11:51

Nee hoor, het ligt echt aan je PC (en aan IE).

Bokt maakt nogal heftig gebruik van de mogelijkheden van je browser, is wat dat betreft dus een redelijk zware site. Verder is Bokt voor redelijk wat mensen hier de site die 90% van de tijd in hun browser open staat waardoor de kans nogal groot is dat je PC vast loopt terwijl je aan het bokken ben Haha!

Ik kan er dus helaas niets of zeer weinig aan doen. Een site kan je browser in principe niet laten crashen..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers