zwempartij

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-01 07:18

Wow, wat ik vandaag toch had! Onze knolies staan in een grote wei en aan 1 kant ligt een groot en diep meer. Aan de overkant van het meer staat een hek. Ik was aan het rijden en een paard dat in de wei stond zag me, sprong in het water en zwom naar het hek toe! Maar hij kon er aan de overkant niet uitkomen want daar stond dus dat hek. Dus ik snel het hoofdstel van het paard waar ik op reed uitgedaan en toen bij het andere paard dat half in het water lag te "watertrappelen omgedaan. Tja en toen? Zat er dus niks anders op dan dat ik op z`n rug sprong en hem terugzwom! (want uitzichzelf was ie dat dus niet van plan). Dus ik spring op z`n rug, klak met m`n tong en stuur hem richting de andere kant en hup daar gingen we! Echt maf, z`n hele rug zakte naar beneden en het enige dat uitstak was zijn hoofd. Na 30 meter kwamen we bij de oever, hij springt op de oever, ik doe het hoofdstel uit en alsof het de normaalste zaak van de wereld is wandelt ie terug naar de kudde! Het paard waar ik op reed stond aan de overkant lekker te grazen. Dus ik jump in het meer en zwem weer terug. Zwaar joh, in een spijkerbroek, ik verzoop bijna! Overkant bereikt, hoofdstel weer ingedaan bij m`n paard en al soppend de buitenrit vervolgd. Tss, wat je al niet meemaakt hier zeg....


Erika
Berichten: 56
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 07:22

Tjeetje, spectaculair. Ik vind het lef hebben van je hoor dat je er zo op springt. Ik weet niet of ik dat zou durven. Ik de 'held' zou geloof ik gewoon hulp gaan halen, terwijl dat niet zo'n goede oplossing zou zijn denk ik. Super gedaan hoor, petje af!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 07:30

Zo echt gaaf zeg!!! Dat je dat durft!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 07:34

Wat goed he.....sjeetje ik denk inderdaad dat ik dat ook niet had gedaan.....ben niet zo zwemheld Pling ......

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 08:36

Dat is toch ook een verhaal zeg!

Was het water niet hartstikke koud?

Groetjes Mieke

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 08:39

Lijkt wel een verhaal uit een avonturenboek!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 08:43

brrr lijkt me koud!!!! *bibber* Maar wel stoer hoor dat je t op hebt kunnen lossen!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 09:27

koud??
In texas is het een stuk warmer denk ik (of niet?)
pffieuw, zoiets gebeurt mij nou nooit Huilen

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 09:38

O chips! Pril zit natuurlijk niet in Nederland Frusty . Het is nog een beetje vroeg voor mij vandaag...

Ik kon me al niet voorstellen dat je in Nederland in april een meer in duikt! Moet er niet aan denken!!!

Groetjes Mieke

Ineke2

Berichten: 33035
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 09:43

Ach joh Mieke jij bent niks gewend!! Een jaar of 4 geleden was ik in april op de camping bij een vriendin aan het logeren en daar hadden ze een buitenzwembad, waren we gewoon gaan zwemmen!! (daarna had ik wel ooronsteking maar je moet toch wat hahaha...Haha!

Maar Pril dat is een spannend avontuur geweest!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 11:26

Wauw Pril, lekker zwempartijtje gehad, *LOL* *LOL* Goed gedaan hoor Knipoog Heb ook een keer gezwommen met mijn vorige paardje, maar dat was in de winter, brrrr, dat was wel errug koud hoor Scheve mond\ Heel goed van je dat je dat paard weer effe hielp de goeie richting op te gaan Lachen
groetjes Caballo Party!! Party!! Party!!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 12:00

gaaaf man echt Cool lijkt me dat met een paard te zwemmen lukte dat zo op z'n rug? heb wel eens gelezen dat je er danm naast moest zwemmen maar erop lijkt mij ook wel wat misschien met jantina op Ameland???

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 12:21

Nee Kimmie, veeeels te gevaarlijk bij ons!
Ik ga wel vaak diep, maar alleen als het opkomend water is en met de voetjes aan de grond! Stel je voor, een stroming en daar ga je! *LOL* *LOL*

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 12:23

wat je allemaal niet meemaakt, inderdaad. Dapper hoor dat je gewoon in het water gesprongen bent. En braaf dat dat paardje terug naar de kant ging.


had je daarna nog lekker gereden? En was je paardje blijven staan zonder hoofdstel?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-01 15:59

Nou, ik moet eerlijk bekennen, ik ben niet echt een held en ik vond het ook doodeng het eerste stukje! Maar het probleem is dat er aan 1 kant ook nog een hek over de bodem loopt. Dit meer is namelijk een soort verzamel basin voor het water uit de creek en in droge periodes staat er geen water in dus dan kunnen de paarden er aan 1 kant uit. Vandaar dat hek over de bodem. Maar ik was bang dat ie over dat hek zou zwemmen en er in zou komen met z`n benen, dus daarom moest ik hem wel terugzwemmen. Anders had ik hem wel zelf laten terugzwemmen. Ik heb wel vaker gezwommen met paarden, maar altijd op stukken waar ze nog net de bodem kunnen raken en waar je in geval van nood zo op de oever staat. En dit meer is op het midden 4 meter diep, scary! Maar het grappige is, dat dit paard echt "Mister Noncholant" is. Echt iets voor hem om in de plomp te springen! Hij raakte ook totaal niet in paniek en vond het doodnormaal dat ik ff ging meeliften op z`n rug. groetjes

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 16:13

Woooow heej, nou, ik vind het echt goed van je dat je het hebt gedaan hoor! Zo maak je nog weer iets mee Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Elegance_, Sterrenpony, wend2009 en 41 bezoekers