Foto-Verslag Dubrovnik (Kroatië) Deel 4

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Foto-Verslag Dubrovnik (Kroatië) Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 23:04

[BI] Foto-Verslag Dubrovnik (Kroatië) Deel 3

En als laatste deel 4! Tong uitsteken

Ik geloof donderdag of vrijdag (weet t niet meer zo goed Schijnheilig ) zijn we naar Lokrum gegaan. Dat is het eiland wat tegenover ons hotel lag. Werd ook wel 'Het eiland van de liefde' genoemd. Was echt een super mooi eiland! Lovers Er wonen maar 3 mensen! Clown

Eerst zijn we naar de andere kant van het eiland gelopen, want daar zou een strand zijn. En zoals bijna overal in Kroatië, een rotsenstrand. Tong uitsteken
Afbeelding

Daarna zijn we weer even een stukje gaan lopen over het eiland. We kwamen toen in een stukje tegen met heel veel rozen-struiken.
Ik moest natuurlijk even debiel doen bij de foto. Schijnheilig
Afbeelding

Er zaten heel erg veel zwerfkatten (ook honden) en ook op het eiland. Hier een katje wat bij onze tafel kwam zitten met eten, en die van mij ongeveer de helft van mijn fetta-salade heeft gehad. Hij was gek op de blokjes fetta! Lovers
Afbeelding

Na het eten zijn we weer richting het 'strand' gegaan. Ondertussen natuurlijk nog wat foto's gemaakt.
Afbeelding

Hier lijk ik echt super wit. Bloos! Terwijl ik toch al aardig bruin was! Beetje overbelicht door de zon. Tong uitsteken
Afbeelding

Laat in de middag zijn we weer terug gekomen op het vaste land. Hier een foto van mijn vader en ik op dat bruggetje van deel 2 (? denk ik Tong uitsteken)
Afbeelding

Op een gegeven moment liepen we door het centrum en kwam er een meisje naar ons toe, of we honger hadden (ja dat hadden we Clown ) en we kregen de menukaart te zien, zag er lekker uit. Dus besloten om daar te gaan eten. Ze liep met ons mee en we moesten eerst een hele lange trap op. Bloos! (de berg op) en toen kwamen we weer in een steegje waar t helemaal volgebouwd stond met tafels. Clown Het steegje liep schuin en dat wilde mijn vader op de foto hebben. Tong uitsteken
De glazen kon je niet te vol schenken want dan liep het er zo weer uit. Clown
(en mevrouw rechts kijkt het eten van me bord af Tong uitsteken )
Afbeelding

Daarna zijn we weer terug naar het hotel gegaan en ik moest en zou met een palmboom op de foto. Schijnheilig
Afbeelding

De volgende dag hebben we na het zonnen nog lekker op het terras gezeten bij de Piano-bar. Erg mooi terras was dat.
Afbeelding

Op het terras zat altijd een duif, echt een hele tamme. Je kon er heel dichtbij komen en als je eten op tafel had staan kwam 'ie gewoon op je tafel zitten. Tong uitsteken
Hier ging ik de duif net aaien. Lovers
Afbeelding

's Avonds zijn we wéér naar het centrum gegaan om te eten. Tong uitsteken
Afbeelding

Bij t terras waar we zaten te eten was ook een man aan het gitaar spelen. Op een gegeven moment moest ik van me vader met hem op de foto, maar hij zat allemaal grappige dingen te zeggen met als gevolg dat ik eigenlijk niet meer kon stoppen met lachen. Schijnheilig
Afbeelding

En ook daar zat weer een lief zwerfkatje, die serieus de hele tijd dat we er zaten (ongeveer 2 uurtjes) bij mijn stoel gezeten heeft. Hij heeft ook heel wat eten van me gekregen. Lovers Echt een moppie was het! Mijn vriendje. Lovers
Afbeelding

Na het eten nog even wat gedronken daar op het terras.
Afbeelding

Daarna zijn we op de hoofdstraat op een terrasje gaan zitten. Waar ik lekker ondergepoept werd door een zwaluw. Bloos! *LOL* Die vlogen er heel erg veel daar!
Afbeelding

's Avonds stonden er altijd van die wachters bij de ingangen van de stadsmuren. En daarmee moesten we natuurlijk ook op de foto. Haha!
Afbeelding

Gister lag er een heel groot cruiseship precies voor ons hotel. Eerdere dagen lagen er ook cruiseship's maar dan niet rechts voor ons hotel. Beetje jammer dat ie daar lag, want wij hadden niet echt uitzicht meer.
Afbeelding

En als allerlaatste een foto dat ik de zee in spring. Clown Hier zie je goed hoe bruin ik ben. Tong uitsteken Cool
Dit was de 6e poging voor de foto en eindelijk gelukt. Tong uitsteken
Hier zie je heel goed hoe helder het water is. 5 meter diep en nog zie je de rotsen!
Afbeelding

Nouja, nu snappen jullie vast wel waarom ik baal dat ik alweer terug ben in dit koude land! Huilen Tong uitsteken


Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 00:52

Linda:

Leuke foto´s nath!
Mn laatste secondes dus doeii

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Wieske_S

Berichten: 829
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 07:59

Leuke foto's!
Ik kan me voorstellen dat je liever daar zit dan hier *LOL*

Just keep passing the open windows.

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 09:02

Woooow... die zee weer!! Cool

Op die laatste foto's zie je goed dat je echt bruin bent geworden!!

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 09:43

Supermooie foto's! Die zee zeg :| echt super mooi! Jullie hebben wel veel gegeten daar ofniet Schijnheilig

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 09:47

Haha ja echt super veel!! Bloos!
Maar door t warme weer enzo kreeg ik ook vet snel honger.
Dinsdag hadden we dan die lunch van half 3 tot half 6 had die geduurt, met 5 gangen. Bloos! En 's avonds zaten we op t terras van t hotel en ik had weer honger (was 9 uur ofzo) en weer 3 soort tosti's naar binnen gewerkt. Schijnheilig

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 10:33

En veel drinken met dat warme weer natuurlijk Lachen
Ik snap idd helemaal waarom je baalt dat je weer terug bent.
Nu maar hopen dat het hier ook wat warmer wordt, anders ben je zo je bruine kleur weer kwijt. Knipoog

Geen onderschrift.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 11:02

Achja, er bestaan ook nog zonnebanken. Schijnheilig

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 11:09

Leuke foto's allemaal! Ik ben vorig jaar ook 2 dagen in Dubrovnik geweest Tong uitsteken Echt mooi is het daar, in heel Kroatië trouwens, en je word er echt super snel bruin, de zon is daar écht heel erg heet Cool !

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 12:13

Leuke foto's!
Ben je niet onwijs verbrand de eerste dagen? Je bent zo wit op de eerste foto's.

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 15:28

Waren er eigenlijk veel Nederlanders daar of niet????
Maar je hebt iig wel een lekker bruin tintje gekregen van zoon weekje kroatie Knipoog

Live,LOve,'ndLaugh

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 16:40

Ik was niet verbrand, was ook niet echt wit hoor! Het lijkt wel op de foto's idd, maar ik lijk op veel foto's ook nog wit toen ik al aardig bruin was gekleurd. Scheve mond

En er zaten weinig nederlanders. In ons hotel zaten vooral veel Amerikanen en Engelse.
Met de terugvlucht zaten we ook maar met 30 mensen in het vliegtuig!
Waarvan ongeveer 20 mensen via NL naar Engeland vlogen, dus maar 10 Nederlanders ofzo. Tong uitsteken

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 19:40

Alweer mooie foto's houdt het nu op Schijnheilig Tong uitsteken

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 19:59

Ja, nu houd het op! Schijnheilig
Meer foto's heb ik helaas niet. Tong uitsteken
Ja nog wat minder mooie foto's.. Tong uitsteken

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 15:18

Nagelbijten / Gniffelen zit er allemaal heel bekend uit... mijn ouders gaan er ook elk jaar een dagje heen.. Ze zitten nu 100 km onder spilt maar 52 graden is het in werkelijk niet..

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 20:26

wat mooi!!
Die laatste foto, vind je dat niet eng, zo de open zee?? met al die haaien Knipoog
Wel vet mooi!!!

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 20:56

Eerlijk gezegd vond ik het de eerste dag wel een beetje eng ja. Nagelbijten / Gniffelen Schijnheilig Er zwemmen daar echt heel veel vissen enzo. En ja ook haaien, maar gelukkig niet bij de stad. Tong uitsteken
Maar toen ik er 1 keer in was geweest was t niet eng meer. Vissen waren zo weg als je aan t zwemmen was. Haha!
De laatste 3 dagen sprong ik er gewoon vanaf het terras zo in, maar daarvoor ging ik nog wel met het trapje hoor. Schijnheilig


Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 14:19

Nouuuuuw jij bent echt te bruin Tong uitsteken
Wel een verschil met deel 1. Tong uitsteken
En veeeeel eten....Leuke fotos hoor Haha!

Lindatjuhhh

Berichten: 118
Geregistreerd: 10-09-03
Woonplaats: Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 15:50

Mooie foto's! kroatie is echt een mooi vakantieland, ben er ook 2x keer geweest (in Rabac en Opatija). Ben je ook in Plitvice geweest?

Mijn fotografie hobby klik hier

xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 11568
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 19:35

wat een mooie foto's
Was zeker erg warm? Dat was bij ons vorig jaar in Bosnie iig wel zo, echt elke dag minstens 40 graden, maar het is een heel ander soort warmte Verward
Daarom gingen wij met 40 graden op het heetst van de dag een berg beklimmen Tong uitsteken

Maar ik zou zo met je willen ruilen hoor, had best een weekje daar willen zitten Haha!
Veel beter dan deze flutzomer hier

*Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam*
12-05-2016 Esmee Simone <3
28-12-2018 Dafne Joëlle <3

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-04 10:09

Nee ik ben niet in Plitvice geweest, nergens eigenlijk, alleen dan op eilandjes waar je vanaf Dubrovnik met de boot naartoe kon. We hadden geen auto ofzo, en elke x een taxi nemen is wel duur. Knipoog
Maar het was idd erg warm. Maar helemaal niet vervelend idd! Hier is het gelijk zo benauwd en de lucht is vochtig hier, daar totaal niet, véél fijner!

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 12:38

Arme zwerfkatjes Verdrietig
leuke foto's verder Haha!

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 00:52

allemaal kruisjes en een paar paardenfoto's Knipoog

Jammer want ik had ze best willen zien

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 09:29

Woops, ja ik dacht dat ik geen reactie's meer zou krijgen en ze namen heeeeel veel ruimte in beslag bij mn upload site, dus had ik ze eraf gehaald. Bloos!
Ik ben bezig met een online fotoboek te maken dus dan zal ik t adres hier neer zetten. Knipoog

Jupiter
Berichten: 3199
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Sevilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 20:37

whee ze doen t nog niet Boos!

Nog 26 dagen Fons en dan zingen we weer luid he jongen!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: herr_balou en 128 bezoekers