zeilen/paarden - nou ik weet het hoor...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

zeilen/paarden - nou ik weet het hoor...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 21:35

Misschien herinnert iemand zich dit topic nog?

[AM] Dillemma... een paardenleven of een zeil-leven...

Afgelopen week ben ik wezen zeilen op een grote dwarsgetuigde tweemaster, en heb een heerlijke tijd gehad. Wilde nooit meer naar huis.

Ga proberen in de komende paar jaar regelmatig te zeilen en als het lukt wil ik na m'n studie een tijdje echt weg... De paarden, dat komt ooit nog wel. Dat kan altijd nog...


Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 21:42

Goed van jezelf dat je een besluit hebt kunnen nemen. Je moet gewoon kiezen waar je hart op dit moment het meest bij ligt en met de paardjes kun je altijd nog weer beginnen. Heel veel succes en plezier gewenst.

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 23:07

Hmmm ik ga dit weekend voor t eerst zeilen, maar ik denk zelf toch bij de paardjes te blijven. Scheve mond

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-04 11:56

Ik heb nog steeds de blues, de grond die zo stil zit, ik vind het maar niets.... Het is een soort vrijheid, hard werk, simpele dagen... die ik heerlijk vind. En dan gaat de motor uit en is het perfect...

Afbeelding

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 12:03

Ik heb ook gekozen voor het zeilen. Ik zou heel graag een eigen paardje willen hebben, maar zowel mijn vriend als ik zijn ook gek op zeilen.
En aangezien we doordeweeks al zo weinig elkaar zien, is het heerlijk om elk weekend wat quality-time met elkaar door te brengen aan boord van onze boot. Paarden is mijn hobby, zeilen die van ons allebei, de keus is dan vrij simpel...
We zijn nu bezig sponors te zoeken om meer de wedstrijdzeilsport in te gaan, dus het zal nog wel veel fanatieker worden ook.

Ik rij wel 2x in de week op een hele leuke stal, maar een eigen paard... nee, dat zit er niet in voorlopig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 12:14

ArwenLune schreef:
Ik heb nog steeds de blues, de grond die zo stil zit, ik vind het maar niets.... Het is een soort vrijheid, hard werk, simpele dagen... die ik heerlijk vind. En dan gaat de motor uit en is het perfect...

[image]

Dat is het, dat is zooooooo fijn. Licht kraken van de mast en een ritseltje van het zeil nog als het doek spanning zoekt op de wind.
Wij hebben vroeger geraced en ik weet nog wel dat een bepaald geluid van de golven tegen de boot bijna hypnotiserend was. Als we eenmaal tempo hadden en goed op koers waren dan hoorde je dat gewoon aan je schip.


Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 13:07

Knap van je dat je een beslissing hebt genomen.
Heel veel plezier in je zeil cariere Tong uitsteken

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 13:13

Jep ik ken dat topic nog, veel plezier met het zeilen!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 14:13

ik herinner me het topic idd!
Kan me het goed voorstellen, zeilen is echt geweldig. lang gedaan in Zeeland.. maja daar weer komen neej ik zal wat anders moeten zoeken.
Heel veel plezier!!

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, Amazonbot, beert, Eliana, Jorex, Kairos, Mallow, ogidni, Suusw, xLauLaUx, xPabloBokt en 115 bezoekers