hihihi een beetje rare springfoto

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marouska

Berichten: 595
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: zwolle

hihihi een beetje rare springfoto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-02 18:26

Afbeelding
nou dit vind ik wel een grappige springfoto.let alleen niet hoe ik dr op zit!!! Frusty hebben er nog meer van die rare springfoto's??? Pling dat vin ik namelijk wel leuk om te zien.......



lysie
Berichten: 1053
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 18:30

je moet veel meer naar voren zitten. zo hinder je je paard tijdens het springen. btw verder wel leuke foto hoor!!! *LOL*

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 18:30

haha ziet er echt grappig uit
het lijkt me persoonlijk niet echt lekker zitten Haha!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 18:36

*LOL* heel grappig die foto, lijkt me ook helemaal niet lekker zitten Haha! Maar ziet er wel heel maf uit Lachen leuke pony trouwens!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 18:41

het is toch een afsprong?!

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 19:01

Lysie, dat geeft ze toch zelf ook al aan.....

Ik heb de foto's van je pony allemaal bekeken, en ik vind het echt een superstoer beestje! En heel erg fotogeniek ook, al die foto's zijn supermooi gelukt! (of een goede fotograaf....) Haha!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 19:15

Afbeelding
Mijn Handell en Lia springen over een gigantische boomstam in een besneeuwd bos foto Haha!

peppertje

Berichten: 791
Geregistreerd: 01-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 19:18

lysie schreef:
je moet veel meer naar voren zitten. zo hinder je je paard tijdens het springen. btw verder wel leuke foto hoor!!! *LOL*

sorry hoor, als je goed kijkt, zie je dat het paard van iets af springt. in de springles hoor je te leren dat je dan niet naar voren mag zitten! anders dan val je zo voorover van het paard af. Als je de mogelijkheid hebt, moet je het maar eens proberen. dan ga je op de eerste sprong iets naar voren zitten en op de tweede sprong blijf je in het zadel zitten. je zult dan merken dat je het fijner zult vinden om achterover te zitten. probeer dit dan wel op lage sprongen, want het gaat gegarandeerd een keer fout op hoge sprongen als je voorover zit, want dan komt het gewicht op de voorhand van het paard en dan loop je de kans dat het paard voorover valt.

peppertje

Berichten: 791
Geregistreerd: 01-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 19:24

leuke foto hoor
Laatst bijgewerkt door peppertje op 25-02-02 19:58, in het totaal 1 keer bewerkt

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 19:35

Haha, jij kan inderdaad wel goed in het zadel zitten Knipoog . Mooie foto hoor, en leuk paardje! *LOL*

lysie
Berichten: 1053
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 19:39

bedankt voor de uitleg peppertje. ik heb namelijk geleerd dat je voorover moet zitten tijdens het sprigen. ik zag en zie nog steeds niet dat het paard ergens vanaf springt maar ik geloof je.

groetjes lysanne en een hoefje van orlando

peppertje

Berichten: 791
Geregistreerd: 01-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 19:59

je ziet het ook niet zo heel erg goed, maar als je goed kijkt, dan zie je dat het een verhoging is waar ze af springt. aan het einde van de verhoging staat een klein hindernisje, maar de grond is daar lager

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 20:08

Ik vind het een coole foto hoor!
Mooi paard ook, er zijn niet zo veel mooie schimmels, vind ik. Maar deze is wel mooi! Kwijl

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 22:12

Wauw wauw wauw wauw! Kwijl Echt heel mooi! Kom je binnenkort trouwens weer in de springles?

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

marouska

Berichten: 595
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-02 22:19

heeey ik kom wel een keer weer in de springles maar zit een beetje met school in de knoop!trouwens het is toch echt een afsprong. waar hij vanaf springt is een walletje met daarop een hindernis! Lachen

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 22:20

Wat een leuke pony is dat!!
Ik heb nog een hele stomme springfoto maar die zet ik echt niet op Bokt Party!!

Volgens mij moet je bij de afzet mee zijn met je houding (iets naar voren) en bij de landing iets terug zitten. Bij een afsprong misschien ietsje meer. Als je maar in balans zit.

marouska

Berichten: 595
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-02 22:25

ja volgens mij moet je ook eerst naar voren (omdat je omhoog gaat) en dan naar achteren (voor die afsprong!) toch of zeg ik dat helemaal fout???

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 01:01

marouska schreef:
ja volgens mij moet je ook eerst naar voren (omdat je omhoog gaat) en dan naar achteren (voor die afsprong!) toch of zeg ik dat helemaal fout???


Je zegt het precies goed!

Gave foto trouwens! Die gekrulde voorbeentjes, en die gestrekte achterbeentjes...en hij is helemaal wit Lachen Mooooi paardje!
Ik vind het bovendien ook wel een geinig gezicht,. hoe je zit, heel relaxed, met die korte beugeltjes (logisch natuurlijk, maar hier toch wel komisch gezicht) Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Milow2018 en 60 bezoekers