%@(*&$#(*&@ Sh(i)tlander 2

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

%@(*&$#(*&@ Sh(i)tlander 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-02 22:00

nou nou, ik heb me het weekend wel hoor.
Gister met fanny on de bocht, vandaag was gravy me niet zo vrolijk gezind.
Er kwamen mensen kijken (gravy is tk) en dat ging allemaal super.
Dus ik wil gravy terug gaan brengen naar de stal, sleurt ie me eerst het gras op. Ben ik daar bezig dat beest met zijn neus uit het gras te sleuren, begint ie nog harder te trekken (en hij was dus voor me, en dan heb je dondersweinig te vertellen).
Dus Gravy begint te trekken, ik wil me schrap zetten, maarja, op glad gras werkt dat niet echt. Dus ik ging er al skieend op mijn voeten achteraan.
Tot......
Er een hobbel in het gras zat.
Pony gaat nog steeds in draf vooruit, stef verliest evenwicht, stef ligt *flatsch* in de bagger te zwemmen.
Toch nog die pony vast blijven houden met mijn eigenwijze hoofd, een meter of 5 door de bagger dus....
Tot er een geparkeerde aanhanger wel erg dichtbij kwam. Toen heb ik maar los gelaten...
Ik kon alleen niet overeind komen van het lachen, maar verder niks geen gebroken botten of iets...

Gaat lekker met mij


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 22:03

en de pony is zeker niet verkocht? Haha!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 22:04

Hahahhahahah! Ik heb je net over msn belooft dat ik niet zou lachen, MAAR DAT GAAT ECHT NIET!!!! Haha! Haha! Haha!
Geweldig gewoon! Zie het echt helemaal voor me }>
Super... Haha!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 22:05

Hahahha, leuke shetjes daar allemaal! *LOL* Tjonge, je had me kunnen opvegen als ik erbij was geweest! Haha! Haha! Haha!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 23:01

Lache!! Languit in de modder!
Nou maar hopen dat de eventuele kopers t niet gezien hebben!?!?!?

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 10:08

Hihi. Ik weet er echt alles van. Gewoon TE herkenbaar.
Ik heb ook nog een lollig shet verhaal. Bij de fokker van Dennis ging Heleen(My Dominique) op een van de shetjes zitten en een rondje rijden. Maar die scheurde alle kanten op. Ik haar vast houden en weer een rondje stappen. Dat ging beter. Zelfs ff gaan draven. Dat ging ook goed tot dat ene moment. Weg waren ze. Heleen een bos manen gepakt en ik had het touwtje nog. Stukje meerenen om hun te stoppen. Helaas. Lukte niet. Ik onderuit lang op mijn buik in de bagger. Tegen Heleen geroepen dat de moest blijven zitten. Ik stug vasthouden(we hadden nog 150 meter tot de voederplaats dus ik had nog te tijd). Heleen er uit eindelijk naast. Ze lag aan de zelfde kant als ik met haar benen wijd. Ik liet toen toch maar los en stopte presies tussen haar benen. Ik achter de shet aan en haar op d'r donder gegeven. Zo melig.
Voor fans van dit soort shet/leedvermaak verhalen heb ik er nog genoeg hoor! Frusty Frusty Frusty

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 11:02

kom maar op Vingers aflikken Vingers aflikken Vork Knipoog ik smul van dit soort verhalen... wij hebben hier 5 shetjes staan, dus bij ons zijn de verhalen er ook wel..

en sorry stef ik zie het al helemaal voor me je kan me echt opvegen!! Haha! Haha! Huilen de tranen staan in mijn ogen hihi... geweldig he die shetjes??

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 14:12

Potver.......

Eigenlijk had ik daar dus gewoon bij moeten zijn, ware het niet dat onze afspraak van gisteren naar de 15e was verschoven! Jammerrrrrr....hi hi hi Haha!

Maar goed, ben nu dus ook wel benieuwd of die evt. kopers het hebben gezien en hem alsnog gekocht hebben??????

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 14:52

*LOL* En mijn collega's zich maar weer afvragen wat ik weer stom zit te grijnzen achter m'n scherm...... Hihi!
Je kunt onze dag NOG beter maken Stef.... Vertel ons dat er iemand met een digicamera in de buurt was.... *LOL*

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 15:08

Haha, GRAPPIG!
Ik zie het al voor me hoor, had er echt heeeeeel graag bij willen zijn! *LOL* *LOL* *LOL*
Was die pony trouwens verkocht?


marleen92

Berichten: 101
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 15:47

maar geen pijn gedaan?
haha Haha! Haha! Haha! Haha! Party!! Party!!
nou eh wilt u hem kopen? Haha!
haha Haha! Haha! Haha! Haha! Party!! Party!!

I LOVES: Cilia,Robin en Sander(Het engeltje daar boven!)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-02 15:52

sonja, ik kan alle eer lekker aan mezelf houden Haha! Er waren geen camera's in de buurt.
De kopers hebben het idd gezien. Heb ze er verder niet over gehoord. Ze bellen mij van de week wat ze doen, ze gingen nog naar een andere pony kijken, maar ik vrees dat ik hem weer TK kan zetten. En als er dan mensen komen, breng ik hem met HOOFDSTEL naar de stal terug Haha!

wazzup

Berichten: 636
Geregistreerd: 03-02-02
Woonplaats: meppel

grappig !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 20:35

heey !! wat grappig zeg mijn shetje heet ook fanny
maar helaas is ze verkocht ze gaat morgen of overmorgen weg Huilen !!
omdat ik ......geen tijd meer voor dr had en het te druk heb met mijn andere paardje ( dat is namelijk nog een veulen en die vraagt wat meer tijd en aandacht !! Haha!

doei

Nobody is perfect , my name is nobody Haha! *LOL* * hehe *

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 21:41

Oke, dan nog een melig shet verhaal. Mij niet uit gaan lachen hoor!

Weer bij de fokker van Dennis. We(Heleen(My Dominique)en ik) gingen een zwart merrie longeren. Ging allemaal heel leuk en niets aan de hand zou je denken. Ik d'r op en Heleen verder longeren. In eens schrikt die merrie ergens van en spuit naar de voerplaats(we waren er ong 100 meter vandaan). Ik zat nog en voelde die longeerlijn langs mijn been. Ik pak die in een reflex. Heleen hielt het echt niet meer en liet los. En daar ging ik. Over een klein stukje trein rails(daar is ook een karretje voor maar is niet nuttig). Bijna onder uit omdat we zo hard gingen maar nog net door. Over een klein dijkje van ong 1 meter hoog. Dat ging ook nog. En toen hadden we nog 10 meter naar het hek wat om de voerplaats stond. Die merrie kwam d'r achter dat we het hek dicht gedaan hadden dus die gaat op de rem. Mag je raden wat d'r dan gebeurt als je uit een onwijze harde galop zonder zadel in eens stil sta. Frusty Ik vloog dus door.
Heleen schreeuwen of er wat aan de hand was wand ik was achter dat dijkje verdwenen. Zei ik heel droog: 'Ik leef nog'. Wij helemaal dubbel.

En Heleen, als er bij jou weer wat lolligs boven komt drijven roep je maar. Ik weet d'r nog wel meer *LOL* .

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 21:46

whaha ik had vandaag al zo'n zin in leedvermaak... }> Ik heb er al de hele dag zin in, maar er gebeurd maar steeds niks... Frusty

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appelien, BleikjA, GrapeshotBot, ikkedus, Knuffeldier, Vagabondo en 42 bezoekers