Weer een update uit het brammie paradijsje!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Weer een update uit het brammie paradijsje!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-02 00:28

Hallow, brammie hier.

Jaja, mijn bazinnetje heeft een Laptop in mijn stal gezet met internet. Zodra ik die aanzet kom ik meteen op Bokt Haha! .
Hier een verslagje van mijn eigen persoontje.
Ik vond het wel eng hoor, in zo'n vreemde stal en ik was zo boos op mijn baasje dat ze mij uit mijn vertrouwde omgeving had weggehaald. Maar vandaag heeft ze het weer helemaal goed gemaakt. Eerst kwam ze even knuffelen en gingen we een heel stuk wandelen door de polder. Er stonden allemaal paardjes buiten en ik heb ze allemaal gedag gehinnikt. Gelukkig stonden er ook sappige graspolletjes die ik lekker heb opgesmikkelt. Toen mocht ik lekker aan de hand even een stukje draven. Heerlijk even je benen strekken, maar ik werd zo enthousiast dat mijn baasje wilde dat ik weer ging stappen, ja doei daar had ik geen zin in. Dan maar een heel langzaam dribbel drafje. }>
Toen hebben we nog even bij een hele grote belg ( jeweetwel zo'n trekpaard) gestaan, die had een hele lieve shetlander in de wei staan, die vond ik echt schattig Lovers . Toen moest ik alweer richting huis. Thuis moest ik braaf vast staan aan het hek, en kreeg ik een emmer met jummie. Mijn baasje ging mijn stal schoon maken want die had ik lekker vies gemaakt. }> Toen kwam ze met een boormachine en een hele grote kist, en een eng geel ding. Er kwamen allemaal rare *broem* geluiden uit de stal. En toen kwam ze blij weer terug.
Daarna kreeg ik een heeeerlijke poetsbeurt, maar mijn emmer met jummie was leeg dus ik heb lekker staan gillen naar de mooie merrie's in de buurt. Toen kreeg ik mijn deken weer op en werd ik naar mijn stal gebracht. Oei dat was eng hoor, want er hing een geel rond ding ( geloof dat ze het een skippybal noemen) aan de muur, en er stond een hele grote kist met een grijze teil met mijn water ( de oude emmer gooide ik elke keer om *voetballeeeen* }> ). Aan de muur hing ook nog een ijzeren ring met een emmers met wortels. En een heeel groot net met hooitjes. Eigenlijk had ik zin in die wortels, maar dan moest ik langs dat enge gele opblaasding, want ik was er heilig van overtuigd dat het me zou bijten. Toen ben ik helemaal tegen de muur aan gestaan en voetje voor voetje langs dat gele ding gekropen.
Maar toen kwam het ergste, mijn emmer met wortels zat naast dat enge ding. Toen heb ik geprobeerd om dat enge gele ding weg te duwen, maar hij kwam steeds weer terug. Daar schrok ik zo van dat ik mijn hoofd stootte omdat ik rechtop ging staan in mijn stal. Gelukkig troostte mijn baasje me en kreeg ik een kus op mijn auwhoofd Kusje . Toen liet ze me zien dat ik niet bang hoeftte te zijn voor dat gele ding. Ik heb hem heel voorzichtig aan de kant geduwd met mijn neus, en toen hij weer terug kwam heb ik hem weer weg geduwd. Het was heel leuk, hij vond mij lief, want hij kwam steeds terug. Toen heb ik hem een lebber gegeven en ben ik begonnen aan mijn bak met wortels. Jammer genoeg ging mijn baasje weer weg en ik wist niet hoe gauw ik naar de voorkant van mijn stal moest komen om afscheid te nemen. Mijn baasje heeft in mijn oor gefluisterd dat er volgende week een merrie pony bij komt staan, zodat ik lekker kan knuffelen. Ik hoop dat ze morgen snel weer komt, want mijn hooi is bijna op.
Ik ga nog even spelen met dat lieve gele opblaasding en ga dan lekker slapen want ik ben heel erg moe Gaaaap

Lebber
Bram

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 11:25

hahaha hoe je het allemaal ook verteld, geweldig!! Haha!
nou die hoeft zich daar zo te lezen neit te vervelen! ennuh is die merrie van jou???

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-02 12:31

Lief he! ja bram verveelt zich rot, dus een laptop is de oplossing Haha! Schijnheilig

Nee, die merrie is niet van mij. Een meisje zocht een landje voor haar merrie, en ik zocht een pony voor in het land erbij. Prima oplossing. Haha!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 13:17

jep, leuk joh! heeft brammie er zo een vriendinnetje bij, vind ie vast nog leuker Knipoog