Kreupel achterbeen, wat nu weer???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Kreupel achterbeen, wat nu weer???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 22:48

Het hoesten is zo goed als over, het afgebroken stuk zool is ook zo goed als genezen. Tsja dan moet je toch wat . Nu loopt ze dus weer een beetje kreupel. Dit keer één van haar achterbenen Huilen . In stap loopt ze volledig normaal, maar in draf merk je het echt. Ik heb het alleen gevoeld toen ik erop zat, want als ze zonder mij draaft zie je het veel minder, dan loopt ze meer gewoon kort met r achterbeen. Handig ook weer dat ik het dus zelf niet kon zien en niet zeker weet om welk achterbeen het gaat. Boos!
Wat is dit nu weer? Ze heeft altijd wel gallen op r achterbenen, nu is één zo'n gal wel heel dik, zou het daardoor kunnen komen?



CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 13:58

dikke kans dat die pees overbelast is , of dat ze een klap heeft gehad
als een gal ineens erg dik word , en ze kreupelt eraan, dan zou ik dus erg gauw de veearts laten komen !
welke voet had die slechte zool?
misschien dat ze daarom dat achterbeen teveel heeft belast?

TamBrav
Berichten: 84
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 15:15

Gelijk even DA laten kijken. Lijkt me wel verstandig. Misschien inderdaad een klap gehad van ander paard?

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 21:59

Ik weet niet wat die muts zoal uitspookt in de wei.... Lachen. Vandaag ging het ietsje beter, we konden normaal draven. Alleen later begon ze weer een beetje te wiebelen. Ze zal zich wel verstapt hebben of idd klap van ander paard. Ik zag al weer ongeneeselijke beenaandoeningen voor me. Nagelbijten / Gniffelen . Ik ga altijd van het ergste uit, werk in het diepst van de nacht allerlei angsten tot in detail uit, alle mogelijke fatale aflopen enzo, wie weet komt het van pas he? Haha! Af en toe word ik gek van mezelf Frusty

CaroleKlomp
Berichten: 3253
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Heede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 23:49

Het lijkt erop dat je de oorzaak moet gaan zoeken in een balansprobleem.

De beste wensen voor iedereen die ze kan gebruiken!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chantal_bel, lgw en 24 bezoekers