Op vakantie in Kreta :)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Op vakantie in Kreta :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 16:44

Nou hier even een verslagje uit Kreta! Vanmorgen om kwart over 3 was de taxi er want die haalde ons op om ons naar Brussel te brengen, eerst nog 3 andere mensen op gehaald, die ook met ons mee gingen naar Kreta.. Eenmaal op het vliegveld aan gekomen, gingen we inchecken, en daarna door de douane, echt bij iedereen piepte dat ding, maar bij mij en mijn broer bleef hij piepen, dus moesten we beide mee in zo'n kamertje, met zo'n vieze dikke vrouw Scheve mond Knipoog ze bleef maar fouilleren (zeg ik het goed) maar ze wist niet wat het was Schijnheilig telefoon niet, jasje niet, riem niet, dus blijkbaar was het iets wat in mijn schoen zat ofzo Cool Nou toen nog ff geshopt, en 15 minuten voor tijd het vliegtuig in Bloos Ik heb de hele reis geslapen, want had de nacht er voor niet geslapen, nou toen in Kreta aangekomen, naar het hotel gegaan, en het is echt een super gaaf hotel !!!!! toen even de koffers uitgepakt, en even wat gaan eten, en wat denk je!!!!! er zitten allemaal voetballers hier in het hotel, ik ken ze niet allemaal, maar een ajax speler zit hier, en ene Figo, en CHRISTIANO RONALDO Lovers Kwijl in het echt is hij nog veeeel knapper dan op TV Knipoog Nou maar we gaan zo even wat eten, ik denk dat ik voortzo nog wel weer een reactie achter laat Doei, doei

En het is hier trouwens echt super lekker weer!!! het zonnetje schijnt de hele tijd, en weinig wolken! Dus morgen wordt het een zon-dagje Knipoog


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 16:51

Er is inmiddels een speciaal vakantieforum.
Ik verplaats het eventjes.

lyszannuh

Berichten: 404
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Heerhugowaard (HHW)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 18:06

Wat leuk joh:D
Dat wordt een gelsaagde vakantie dus

Kwussiiiejjj

samoth
Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 22:39

hmmmm wat een leuke vakantie ik ben half grieks en hoe heet die hotel

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 22:43

Ha gaaff!! Maak ons hier maar jaloers hoor Knipoog
Maar nog veel plezier en niet te veel kwijlen he Tong uitsteken

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 10:20

Th0mas schreef:
hmmmm wat een leuke vakantie ik ben half grieks en hoe heet die hotel


kan het eilonda B palace??? haha tenminste zoiets Knipoog

Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 11:30

Hmm hahaha lucky you!
(Enne, Cristiano zonder de H)

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 18:09

Nou vandaag was het weer super lekker weer, wel een beetje veel wind maar blijkbaar is dat altijd hier, maar dat vond ik nou juist niet erg, want zo was het wel goed uit te houden in de zon, alleen moet je nu wel heeel erg goed oppassen, dus goed smeren Knipoog ben vandaag ook op de flying fish gegaan dat is een sorrt geel matras waar je op kan gaan liggen en dan achter de speedboot aanhangt, en als je dan een goede golf en wind hebt, vlieg je echt door de lucht Knipoog Was wel heel gaaf, maar best eng Bloos Toen nog lekker gezont, en ff wat gegeten, en daarna nog lekker in de zee gezwommen, die is hier echt heel mooi, en fijn, lekkere temperatuur, en heel helder, als het goed is ga ik van de week ook nog een keer duiken, dat moet hier ook erg mooi zijn...


we gaan nu weer eten

xx

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 17:26

Heeeej heeej fijne vakantie!En niet te bruin worden he??

Bart..we zullen je missen r.i.p

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 12:36

oehh ben nu heel erg jaloers... ben vorig jaar ook op Kreta geweest.. echt te lekker.. *LOL*

waar op kreta zit je precies?

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 12:41

annuh schreef:
oehh ben nu heel erg jaloers... ben vorig jaar ook op Kreta geweest.. echt te lekker.. *LOL*

waar op kreta zit je precies?


wij zitten bij ellounda (al sla je me dood, weet niet hoe je dat schrijft!) in het hotel ellounda B palace.. 2 hotellen naast elkaar..

ben maar even uit de zon gegaan, want vandaag is het echt super warm, geen wind, dus haast niet uit te houden in de zon. gelukkig heb ik al lekker een kleurtje, en niet verbrand Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 13:49

echt gaaf maud, maar ik heb je al een kee aan de telefoon gehad.

op zon flying fish ga ik nooit meer, bij ons hingen er 4 achter en het ging echt te lomp, als je door een bocht gaat gaan e buitenste eerst heel hard en daarna de binnenste waardoor je tegen elkaar opknalt auwauwauw. op een gegeven moment flikker ik eruit, duurt het eerst een half uur voordat je er weer opzit haha, en zit ik er terug in denk ik gho me arm doet wel zeer maar ik kijk zo wel want je moet je vol vasthouden.

sta ik op het land, heb ik een schaafwond van me pols tot aan me elleboog bijna helemaal rond op me arm. godver dat doet zeer joh als je dan in zeewater gaat!!!

voor mij geen flying fish meer haha

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 15:45

vorig jaar ging de vriendin van me moeder ook mee op zo'n flying fish.. samen met de jongens van t strand daar, en toen viel op 1 of andere manier 1 zo'n jongen op haar en had ze 2 ribben gebroken.. dus voor ons ook geen flying fish meer .. geef mij maar de jetski *LOL* Lachen

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 17:54

haha gelukkig is het bij mij tot nu toe allemaal nog goed gekomen, ik ben er de eerste keer met mijn broer op gegaan, en dan kan je liggen, maar morgen of een andere keer gaan we er met meerdere mensen op, en dan moet je zitten, ben benieuwd hoe het dan gaat Knipoog

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 19:46

Kreta is wel mooi he! en harstikke mooi weer daar. Waar ligt dat ergens in Kreta?

Ik ben er vorig jaar geweest in Rytmhynon (weet niet meer hoe je het schrijft) in het noorden en dan een beetje west Haha!Helaas toen maar 3 dagen aangezien we in het ziekenhuis belande door een scooterongeluk.

Mijn tip dus huur alsjeblieft geen scooter!! er gebeuren daar in Kreta zoveel ongelukken mee dat is echt niet normaal. Het bedrijf waar wij de scooter gehuurd hadden gebeurde het zeker 2x in de week (en er zaten veel van die bedrijfjes!)

Hele fijne vakantie nog!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 23:16

Klijn schreef:
Kreta is wel mooi he! en harstikke mooi weer daar. Waar ligt dat ergens in Kreta?

Ik ben er vorig jaar geweest in Rytmhynon (weet niet meer hoe je het schrijft) in het noorden en dan een beetje west Haha!Helaas toen maar 3 dagen aangezien we in het ziekenhuis belande door een scooterongeluk.

Mijn tip dus huur alsjeblieft geen scooter!! er gebeuren daar in Kreta zoveel ongelukken mee dat is echt niet normaal. Het bedrijf waar wij de scooter gehuurd hadden gebeurde het zeker 2x in de week (en er zaten veel van die bedrijfjes!)

Hele fijne vakantie nog!


hee!

ja mijn broer en een vriend willen een quat hier huren, maar weten nog niet precies bij welk bedrijf, aangezien er hier zoooveel bedrijven zijn, die iets verhuren, maar je moet dan ook wel erg goed opletten wat er allemaal wel niet bij komt, en wat als er gebeurd als je een ongeluk krijgt ofzo, dus dat moeten ze eerst even gaan bekijken,

maar wij zitten geloof ik helemaal ergens in het oosten

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 12:12

Het oosten.. Dat is toch bij dat zogenaamde "bounty eiland" Vai ofzo? Ik ben daar ook geweest...

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 13:14

je zet vlak bij chersonissos maudje

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 14:47

he mijn broer zit nu ook in kreta Haha!

The journey of a thousand miles begins with a single step.

peppertje

Berichten: 791
Geregistreerd: 01-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 21:08

Hey, wij zijn dus tegelijk met jou in Kreta geweest.
Alleen we zijn nu net een paar daagjes terug.
Ik ben echt zooo jaloers op je, WIL NU TERUG!!!
Mn zusje is trouwens helemaal gek op Ronaldo, dus heb t haar ook maar even verteld dat hij ook op Kreta zit... alle mogelijke scheldwoorden kwamen uit dr mond gevlogen haha!


rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 14:43

haha er zit nu nog maar 1 voetballer in het hotel, maar die naam kan ik niet schrijven en onthouden Knipoog maar het is echt heel leuk, vandaag is het wel super warm het is windstil en het is nu rond de 35/40 graden, vandaar dat ik ook heeeel veel in de zee ben te vinden Knipoog Gisteren zijn we naar starbeach gegaan, en dat is echt heel leuk, precies hoe yvonne het omschreef, die glijbanen deden alleen wel erg pijn Knipoog Vandaag hebben mijn broer en die vriend een quat gehuurd voor heel de week, en heb toenstraks een proef ritje gemaakt, maar zat al meteen in de tuin van het hotel, dus ben maar gestopt Haha! Maandag gaan we als het goed is hier een zeilboot huren en dan de hele dag varen, hopelijk waait het dan een beetje...

ow ja chersonissos (of hoe je het ook schrijft) is hier inderdaad niet ver vandaan.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:27

wij zaten ook dicht bij chersonissos... weet alleen niet meer hoe het heet waar we zaten.. Scheve mond k ben nog steeds heel jaloers op je.. wil ook!! Schijnheilig *LOL*

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:36

Gaaf!!
Ik ben 7 jaar geleden in Chersonissos geweest.
Maar als ik had geweten dat Cristiano Ronaldo daar zou zijn rond deze tijd, had ik daar zeker weten wel naar toe gegaan Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:37

ik zat toen in poedersuiker oid. spreek het uit als koetoelafari, was echt een super dorpje net boven chersonisos, ik wil terug!!!!

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 12:22

*JALOERS*

Grrr Tong uitsteken
Veel plezier gehad in ieder geval!? Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Danseresje, Eefje_Sammy, kreekie, maaikemuis, Relserk, tinker_sally, turtlelito, xrobbiee en 70 bezoekers