Email gekregen voor reunie oude VWO klas , wat te doen :o|..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Email gekregen voor reunie oude VWO klas , wat te doen :o|..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-04 11:41

Pffft... ik heb via mijn broertje een email gekregen voor een reunie die georganiseerd is door een oud klasgenootje. Ik weet nooit wat ik daar mee aan moet... reageren en ze veel plezier wensen... gewoon helemaal niet reageren... reageren en gaan en me wellicht (lees: waarschijnlijk) vreselijk opgelaten voelen tussen die mensen waar ik echt totaal niets mee heb... of uit nieuwsgierigheid anoniem gaan en van een afstandje bekijken wat er van al die mensen geworden is zonder te laten weten wie ik ben... Schijnheilig ... of reageren en vragen of ik mensen alleen komen of dat je iemand met eigen vervoer mee mag slepen zodat je gelijk een goede vluchtauto tot je beschikking hebt... Haha! Ik vraag me stiekem wel af of er misschien meerdere paardenliefhebbers zijn ontstaan uit die klas(sen)...

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 11:52

Ga gewoon heen zou ik zeggen, wat heb je te verliezen?

Het is toch altijd leuk om te zien wat er van andere mensen gekomen is. Vind je er niets aan dan ga je gewoon weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 11:56

Gewoon gaan joh!! Leuk toch!!
Ennuh als je een vluchtauto nodig hebt... De mijne doet het weer Schijnheilig

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 11:59

ik ben laatst ook niet gegaan
lijkt me heus wel leuk om te zien wat er van iedereen geworden is, maar zo'n reuni is vaak zo'n verplichte bedoeling , bah!
ik zou dan liever een grote zaal afhuren en er een zuipfeestje van maken, dan word het tenminste nog gezellig ook Knipoog

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-04 11:59

Ik vond de klas echt helemaal niet leuk... toen ik van 3 vwo naar 4 havo ging was ik opeens te min van niveau om nog tegen te praten... Verward In de havo klas heb ik echt ongelooflijk veel lol gehad, als iemand uit die klas een reunie zou organiseren zou ik daar best heen willen, maar nu... hmmm, ik weet het niet, ik heb sowieso iig geen zin om er in mijn eentje tussen te gaan zitten... Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 12:03

Ehm... wanneer is dit... ergens in de buurt van een bioscoop soms Schijnheilig Wat een snobs zeg trouwens, wij hadden 3 havo/vwo brugklassen dus bij ons was het iig heel normaal en niemand werd gesnobt. Ik heb mijn reunie al gehad, maar toen was ik in mijn blonde periode en zat op Grafisch Lyceum *LOL*
Laatst bijgewerkt door orri op 20-07-04 12:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 12:03

Ik ben op school best wel gepest, dus ik ben een keer naar zo'n reunie geweest, gewoon om ze een keer te vragen wat ze bezielde in die tijd. Blijkt dat ze het nieteens meer wisten dat ze me hadden gepest. Dat was dus eens en nooit weer, ik heb beter te doen dan mooi weer te spelen met mensen waar ik niets mee heb. Het was een tegen-elkaar-opbieden wat voor baan/huis/gezinssituatie degene intussen had. Werl lachen dat degene waar je een supercarriere bij in gedachten had ineens met 4 kinderen fulltime thuis zit *LOL*

Trouwens, de paar paardenmensen die er waren waren intussen ook paardemensen-af. Was een taaie avond, en niet voor herhaling vatbaar.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-04 14:26

Cassidy schreef:
Ik ben op school best wel gepest, dus ik ben een keer naar zo'n reunie geweest, gewoon om ze een keer te vragen wat ze bezielde in die tijd. Blijkt dat ze het nieteens meer wisten dat ze me hadden gepest. Dat was dus eens en nooit weer, ik heb beter te doen dan mooi weer te spelen met mensen waar ik niets mee heb. Het was een tegen-elkaar-opbieden wat voor baan/huis/gezinssituatie degene intussen had. Werl lachen dat degene waar je een supercarriere bij in gedachten had ineens met 4 kinderen fulltime thuis zit *LOL*

Trouwens, de paar paardenmensen die er waren waren intussen ook paardemensen-af. Was een taaie avond, en niet voor herhaling vatbaar.


Ik ben gelukkig nooit gepest, maar het dik gedrukte stukje tekst zou zo van mijn hand kunnen komen... Haha! Ik ga eens kijken waar de reunie gehouden wordt, hopelijk in de buurt van een bioscoop... ik geloof dat Orri me op een filmpje gaat trakteren Haha!.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 14:45

Ook een goed plan: kijken of het wat is, en indien niet...overstappen op plan B. Haha!

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 15:20

Ik zou wel gaan (nog niet van toepassing omdat ik volgend jaar pas naar 6 vwo ga Knipoog) maar wij hebben dan ook altijd een erg gezellige klas gehad.

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 15:30

Zo lang er een plan B is gewoon gaan. Laat ze eens een poepie ruiken en laat zien wat er van die Havo-er is geworden! (waarschijnlijk meer dan van die werkloze vwo-nietsnutten?)

Ik wil niemand voor de kop stoten hoor.....

Bij ons was de sfeer tussen havo en vwo altijd wel goed. In Havo4 en VWO5 gingen ze altijd op kamp, en dat was ook gemengd. Kwam ik als Havo-er bij 2 vwo-ers op de kamer. Maar we hebben het gezellig gehad!

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 15:41

Gaan man! Iedereen is toch volwassen geworden....
En je bent ook niet slecht terecht gekomen of iemand om je voor te schamen!
Juist even hun ogen uitsteken daar! Knipoog

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-04 15:50

Ik moet nog wel even benadrukken dat ik trouwens niks tegen die mensen heb hoor... ik heb dan ook geen "Romy & Michelle" behoefte om er heen te gaan om even te laten zien hoe geweldig ik wel niet ben terecht gekomen... *lol*. Ik heb gewoon totaal geen band met die mensen gehad dus ik vraag me af of ik me wel op mijn gemak zou voelen als ik zou gaan... ik voel me meestal als een vis op het droge tussen grote groepen vreemden... Haha! Op wat voor dag valt 15 augustus eigenlijk?

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 16:10

5 augustus is een donderdag, dus 12 augustus is ook een donderdag, 15 augustus is dan een zondag

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 17:34

Aargh, 13-14-15 augustus ben ik naar Summer Darkness in Utrecht.

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 17:45

Je moet wel gaan hoor... Krijg je later spijt van als je niet bent geweest... Het nadeel van zo'n reunie vind ik altijd dat iedereen zo uit de hoogte doet... De meesten gaan er al heen met het idee dat ze beter zijn dan de rest...

Maar denk eens na... Nog 1 keer achteraf hard lachen om je oude klasgenoten... Die sukkels waar je bij in de klas heb gezeten... Heerlijk toch... En wat heb je te verliezen... Als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker weer naar huis! Haha!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 18:03

Ik zou gaan, zeker weten. Waarom? Omdat ik die 6 jaar op 't VWO geen leven gehad heb... Ik werd niets dan gepest, gepest, genegeerd en nog eens gepest. Ik wil wel eens zien wat er van al die mensen terecht gekomen is... Vooral als ik de roddels hoor Haha!

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 18:14

Ik zou er ook gewoon heen gaan... En wat er al eerder werd gezegd, als het niet leuk is dan ga je gewoon weer
Jaren geleden (heel lang dus) ben ik eens naar een reunie van de lagere school geweest. Niet dat ik m'n klasgenootjes nooit zag, want ik zat er bij een aantal in de klas en de rest zag ik nog wel eens op straat of bij de supermarkt. Wat ik wel heel leuk vond, was dat de leraren en leraressen er waren die les gaven toen ik daar op school zat. Dus meis, gewoon gaan Knipoog

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 18:36

ik weet zeker dat ik niet naar de reunie van mijn VBO school ga. Die mensen hebben me allemaal laten zinken als baksteen... Ik hoef geen contact meer met ze Boos!

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 08:10

Ik zou gewoon gaan... Is het niet leuk, ben je toch niet verplicht om te blijven...

Samantha_

Berichten: 10806
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 11:32

Ik zou ook gaan.
Ik heb laatst ook een reunie gehad, ben er heen geweest met een vriendin van toen, die ik nog steeds zie. Ik vond t leuk om iedereen weer te zien. Alhoewel er weinig mensen waren uit mijn klas, van de 15 waren er maar 5. Inclusief mezelf en die vriendin dan.

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 16:53

Als je geen band heb met de klas dan zou ik niet gaan. Wat moet je er dan doen als je niemand hebt om gezellig met te kletsen. Kijk als het een super leuke klas was geweest waar je ontzettend veel lol hebt gehad dan is het anders, maar dat is geloof ik in jouw geval niet zo..

gr

Zonnetje81
Berichten: 18674
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 17:47

vikki schreef:
Ik vond de klas echt helemaal niet leuk... toen ik van 3 vwo naar 4 havo ging was ik opeens te min van niveau om nog tegen te praten... Verward In de havo klas heb ik echt ongelooflijk veel lol gehad, als iemand uit die klas een reunie zou organiseren zou ik daar best heen willen, maar nu... hmmm, ik weet het niet, ik heb sowieso iig geen zin om er in mijn eentje tussen te gaan zitten... Haha!



Mensen verandren en je moet wat dat betreft het verleden laten voor wat het was en ze nieuwe kansen geven......... Als je jong bent is het leven gewoon kei hard....ik had nooit wat met mijn klasgenoten sommige moest ik echt niet maar verheug me op onze reunie! Ook oud basisschoolklasgenoten kom ik zo sporadisch tegen die gewoon normaal doen.

Dus gaan met die banaan en je er gewoon positief voor openstellen!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 17:59

Ik was niet gegaan. Ben absoluut geen mens voor die dingen.
Ik heb verder ook niks met die mensen uit m'n klas. En eerlijk gezegd interesseert het me ook geen fluit wat er van die lui geworden is

En trouwens, toen ik mijn diplomauitreiking had, heb ik ook gezworen nooit meer een stap in die school te zetten Clown Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 21:04

Ik ben gewoon niet sociaal genoeg voor zulke dingen. Ik zou waarschijnlijk uberhaupt niet reageren op zo'n mail.
Die mensen boeien me eerlijk gezegd ook niet. Ben niet eens nieuwsgierig wat er van ze geworden is...