Wachten op internetbestellingen, Grrr

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Wachten op internetbestellingen, Grrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 09:24

Ok begin het wachten nu een beetje beu te worden. Voor het eerst van mijn leven heb ik bestellingen via internet gedaan en zit nu al een week te wachten op mijn bestelling Boos!

Allereerst de Wehkamp, 2 mooie dekbedovertrekken besteld vorige week woensdag............ nog steeds niet binnen. Er stond binnen 24-uur! Ok, ok ik kan me voorstellen dat ze me moeten checken Haha! maar na een eerste keer te hebben gebelt (na 24-uur) zou het hooguit 1 tot 2 dagen gaan duren, oke daar kon ik nog mee leven

Na 3 dagen nog niets in huis, ik zaterdag gebelt, :"nee mevrouw dan komt het maandag met de post mee"! uiteraard stemde me dat weer hoopvol

Maandag, niets 5 dagen inmiddels verder:( begin nu toch wel een beetje boel boos te worden, ik weer bellen naar de klantenservice:"Tja mevrouw u bent een nieuwe klant dat duurt meestal wel een dikke week voordat u uw bestelling binnen hebt!" Stoom uit je oren "Lekker weer" riep ik dus uit! "Ja mevrouw het worden zeker pas donderdag, rekent u daar maar op!"

Ze pretenderen 24-uur service en uiteindelijk duurt het minimaal een week (staat met kleine lettertjes op de site: bij nieuwe klanten kan het iets langer duren, wat is iets langer dan Verward )

Aangezien ik toch via internet aan het bestelen was (allemaal op dezelfde dag) en ik wat nodig had van de paardendrogist heb ik daar het een en ander besteld. En jawel, het kan dus wel, binnen 36 uur had ik het netjes ingepakt met extra cadeautje Haha! in huis. Kennelijk zijn er nog bedrijven die wel hun afspraken nakomen (overigens zit ik nu met een bananen lick-kit want meneer vind hem wel lekker maar snapt niet hoe een liksteen werkt Frusty )

Nu is het dus wachten op mijn nieuwe digitalecamera.......... die heb ik dus ook via internet besteld en daar stond een levertijd voor van 4 a 5 dagen, ben dus erg benieuwd wanneer de meneer van de TPG me gaat verblijden met mijn nieuwe aanwinst Haha! (maarja die heb ik gisteren pas besteld, dus neem aan dat het toch volgende week dinsdag of woensdag word Lachen )

Jullie ook weleens problemen met bezorgen gehad of ben ik nu de enige met de Wehkamp waar het gewoon niet wil vlotten Verward


Samantha_

Berichten: 10780
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 09:41

Dat is vervelend ja.
Ik heb wel eens bij wehkamp een bikini besteld, met een pareo.
Ik kreeg na een paar dagen de pareo binen, en een maand later de bikini. Boos! Ook erg handig.
En bij otto een keer een combi van een rokje met shirtje, kreeg t rokje binnen, en t shirtje was uitverkocht. Scheve mond

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 09:46

Ik heb dit dus ook. Bij de ene is het binnen 2 dagen binnen en het andere zit ik nu al 3 weken op te wachten... Dan heb ik ook nog eens een euri voor high priority betaald Boos! Die eis ik dus echt wel terug Knipoog
Laatst bijgewerkt door Kyan01 op 21-07-04 09:46, in het totaal 1 keer bewerkt

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 09:46

Heb dat ook 1 keer gehad, de andere keren ging het goed. Maar die ene keer zeiden ze dat ze het bezorgd hadden, maar er was niemand thuis. Nou eerder lag er dan een briefje in je brievenbus van we zijn toen bij u aan de deur geweest maar u was er niet.

Maar goed die t-shirts heb ik dus nooit gezien en wel moeten betalen

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 09:50

Ik heb onlangs een dikke maand zitten wachten op mijn Neckermann bestelling.....
Vorige week toch maar weer wat besteld en dat was binnen twee dagen binnen.

My imaginary friend thinks you have serious problems!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 16:44

Ik heb in April (!) een paar schoenen besteld bij Wehkamp..... Nog niet ontvangen! Vorige week een cd-tje besteld bij Bol en die had ik met twee dagen (zoals Bol ook beloofd).

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 16:47

mijn buurmeisje heeft peesbeschermers besteld bij piaffe, toen ze die niet kreeg heeft ze gebeld en zeiden die mensen dat het zoek moest zijngeraakt in de post....lekker makkelijk....


Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 17:30

Heb bij de wehkamp wel gehad: nee mevrouw dat hebben we niet voorradig ja maar er staat toch binnen 24 uur leverbaar, jaa maar het is al uitverkocht lekker dan
Had wel een keer een bikinie oid besteld en toen kreeg ik een oppompbh! moest ik weer 2 weken wachten op de juiste bestelling.

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 17:37

ja neckermann had toch ook zon actie: voor 7 uur besteld, de volgende dag in huis? moet soms ook wel een week wachten (maar ze hebben wel leuke kleding)

noekie_smile
Berichten: 524
Geregistreerd: 08-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 10:52

Ik heb maandag een spelletje bij bol besteld en die is net binnen en op die site zeiden ze ook 3 tot 4 werkdagen. Ik heb ook weleens bij neckermann besteld een jas en een horloge en dat zou binnen 2 weken komen het kwam na 9 dagen. Er wordt bij neckermann alleen binnen 24 uur geleverd als ze het op voorraad hebben maar dat is dus volgens mij nooit!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 15:21

Gisteren nog een gefrustreerd telefoontje naar de Wehkamp gemaakt omdat het adres niet zou kloppen met hun bestand Verward En ik ook nog eens te horen kreeg dat het product was uitverkocht Stoom uit je oren Heeft een hele lieve mevrouw me verder geholpen. Heb haar het verhaal nogmaals uitgelegd en ook gevraagd waarom niemand me niet eerder heeft gezegd (na 5 telefoontjes inmiddels!) dat het product niet meer leverbaar is, heeft ze toch nog kunnen regelen dat ik vandaag mijn pakketje heb gekregen

He he eindelijk mijn nieuwe dekbedovertrekken op mijn bed (sliep noodgedwongen, omdat ik dacht dat het snel werd geleverd, al 7 dag zonder dekbedovertrek Clown ) en mijn vriend komt vanavond terug in Nederland dus komt mooi uit nieuwe dekbedjes op het bed Haha!

Al met al dus allemaal goed terecht gekomen maar voortaan ga ik wel eerst vragen of het daawerkelijk allemaal op voorraad is!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 18:04

Ik worddt daar ook zo gek van bij Wehkamp, bestel er ook gewoon niet meer omdat het domweg niet op voorraad is, binnen 24 uur is me nog nooit gelukt, en dan zijn we toch al bekend daar.

3 dagen was het minimum...en dan zat de helft er weer niet bij..ik ga zelf wel lekker de stad in, gelijk inpakken en meenemen Haha!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Finnea

Berichten: 10070
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 18:31

Ik had een pyjama besteld bij de wehkamp.
Wist van te voren dat er 6 weken levertijd aan vast zat, maar hij was zo leuk Haha! Na 6 weken nog niks, was het ineens uitverkocht Verward Toen heb ik een héle boze mail gestuurd en een paar dagen later was t binnen Schijnheilig

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 18:35

Bij nieuwe klanten wordt idd 1 a 2 weken levertijd aangehouden, hadden ze je moeten vertellen... Overigens is het ook niet zo dat het per definitie de volgende dag in huis is; je moet zo wie zo voor 9 uur bestellen, het moet een post-dag zijn, én ze moeten het op voorraad hebben...

Persoonlijk ben ik over de Wehkamp goed te spreken, over de Otto minder... Daar gaat nu ook een mooie brief naar toe, aangezien ik mijn spullen te laat ontving... Schijnheilig

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers