Vraag over Moddieforum voor iedereen en vooral Bart/Heike!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Vraag over Moddieforum voor iedereen en vooral Bart/Heike!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:38

Ik krijg een heel naar gevoel in m'n buik als ik zo eens zie wat hier allemaal op Bokt gebeurt. Orri gewipt als moddie ( Huilen ) en Puck en Mytens eraf geknikkerd ( ook Huilen ik mag ze allebei graag) En een discussie van hier tot Jericho over wat er wel of niet gezegd wordt op dat beruchte moddie-forum.

Daarom even een vraag in het algemeen en aan Bart en Heike in het bijzonder.
Als ik zo die commentaren eens lees, bekruipt mij het gevoel dat wij als Bokkers dus negatief over de tong gaan in dat Moddieforum. Daarom vraag ik jullie bij deze om dat forum openbaar te maken, maar zonder dat wij als "normale" Bokkers erin kunnen plaatsen of reageren. Maak er maar een "read-only" van.
Als jullie ons als gebruikers daadwerkelijk respecteren en niet afzeiken ofzo, dan kunnen en durven jullie dit gerust te doen.
Mochten jullie een hele goede reden hebben om het niet te doen, dan zou ik die heel graag willen lezen.

Verder ben ik ook erg benieuwd hoe andere Bokkers hierover denken. Of ben ik de enige die zich niet helemaal lekker voelt bij dit gedoe Verward


carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:41

Ik voel me ook niet helemaal lekker bij dit gedoe. Maar ik snap ook best dat MP niet openbaar mag en kan worden.
En ach, als je je normaal gedraagd (zoals wij Haha! ), wat valt er dan te roddelen?

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:42

sonja, mytens en puck WILLEN juist dat er zo over het moddie forum gedacht wordt.
Tot donderdag stonder er op de bewuste 1e 2 pagina's van moddie practisch enkel dingen als verplaatst naar.... slotje doen? verwijderen? titel aangepast, bla bla

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:44

Ik vind het een goed idee van Sonja, zo hebben wij niet het gevoel dat er achter ons rug om slecht over ons gesproken word. Op de read-only manier kunnen wij ons verder niet met dat forum bemoeien, en als de moddies echt iets persoonlijks te melden hebben zijn er altijd nog pb`s.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:53

Nou ik heb het echt gezien en het is echt erg hoor, daar komt echt de ware aard van alle moddies naar boven, ik weet nu wat ik aan ze allemaal heb...

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:56

Ja, maar dan is het toch ook niet goed dat ze dat jullie laat zien lijkt mij.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:57

uhm als ik zo lees wat er gezegt wordt, ook van jou stef, heb ik ook van puck gehoort, dan vind ik het NIET kunnen dat dat gesloten is.
Ik wordt daar namelijk heel kwaad om.

hoe kun je tegen andere mensen zeggen dat je die persoon dood wilt, terwijl die persoon 1 week geleden haar zus is verloren Verward??????????????????????????????????????????????????????????????/////

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:58

in principe was het fout van Orri om het te laten zien, maar wat ik ervan hoorde is het niet de bedoeling geweest om de bokkers die bij de meeting waren alles te laten lezen en doorzoeken.

Ik zou zeggen maak mp openbaar, dan weten we tenminste waar we aan toe zijn.

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:59

Kayla; dat was een mooi berichtje van je hoor. Met dat bericht kun je lekker de hele boel opstoken.
Ik ben nog nooit op MP geweest. Maar wat kan er nou zo erg zijn? Denk nou toch eens logisch na mensen! Als je jezelf hier 'normaal' gedraagd, dan valt er toch niets smeuiigs over je te zeggen op MP? Kom op! Laat je niet opnaaien door mensen zoals zei! Laten we de moderaters vertrouwen en bokt gezellig houden!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:59

ach gewoon domheid Wjerdo, laten we het daar maar bij houden. daar op het moddieforum, echt heel sneu allemaal.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 20:00

wjerdo, nog maals, dat over puck dood, dat was toen JOU rat puck dood ging. Correct me if i'm wrong, maar volgens mij was dat voor de dood van monique, en IK heb dat niet gezegd.
Ik ga geen andere zitten veroordelen, maar het zou leuk zijn ALS je mensen wilt gaan veroordelen, de hele waarheid weet, en niet een opgepomt iets

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 20:01

wat maakt het nu uit of haar zus overleden is of niet???? zoiets zeg je toch niet!!! En dan gaar wij te ver??? Nou sorry hoor, maar jullie op dat forum zij echt veel en veel triester en dan ook achter ieders rug om.bah!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 20:02

ik zou het eerder dwaasheid, nieuwsgierigheid, onzekerheid en jaloersheid van de personen die zo op bokt en de moddie's zitten te zanikken willen noemen. Als je zo doorgaat wordt het alleen maar erger. Als je je er aan ergert ga dan ergens anders de zaak verzieken maar niet hier! Beter kwijt dan rijk met deze personen... Boos!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 20:02

dan is dat recht getrokken, maar goed als je echt dat zou hebben gezegt over de puck, dan telt mijn reactie

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 20:04

Juist Sypheron! Dat probeerde ik net ook al te zeggen.

Dus mensen: Kom op! Twijfel niet aan jezelf of aan de moddi's en BOK!!!!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 20:04

haha dat zie je dan helemaal fout, ik zal echt nooit onredelijk doen, maar zal altijd mijn mening geven, ook al weet ik dat sommigen dat daar niet mee eens zijn, als iedereen elkaars mening respecteerde had dit allemaal niet hoeven gebeuren.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 20:05

dat zou ook terecht zijn wj, maar zo laag ga ik niet

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 20:05

carola schreef:
Juist Sypheron! Dat probeerde ik net ook al te zeggen.

Dus mensen: Kom op! Twijfel niet aan jezelf of aan de moddi's en BOK!!!!


ik heb nu anders reden genoeg om aan de moddi's te twijfelen en ik twijfel zeker niet aan mezelf.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 20:05

Ik respecteer elkaars meningen heel erg, maar niet als dat ten koste gaat van anderen en/of het forum als een geheel.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 20:06

stef schreef:
dat zou ook terecht zijn wj, maar zo laag ga ik niet


o nee? nou ik anders anders gelezen, maar zullen de kaboutertjes er wel onder jouw naam hebben neergezet...

FjordenFreak

Berichten: 310
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: amstedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 20:06

stef schreef:
wjerdo, nog maals, dat over puck dood, dat was toen JOU rat puck dood ging. Correct me if i'm wrong, maar volgens mij was dat voor de dood van monique, en IK heb dat niet gezegd.
Ik ga geen andere zitten veroordelen, maar het zou leuk zijn ALS je mensen wilt gaan veroordelen, de hele waarheid weet, en niet een opgepomt iets


ik heb ook ratten, dus je wilt dat die van haar doodgaat?
zo komt het bij mij over. en over de moddie's vertouwen,
wat ik allemaal gelezen heb, weet ik het niet meer hoor...

gr, fjordenfreak

k zoek een verzorg/bijrijd paard/pony vlakbij amsterdam-noord: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... highlight=

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 20:07

FjordenFreak"]
[quote="stef schreef:
wjerdo, nog maals, dat over puck dood, dat was toen JOU rat puck dood ging. Correct me if i'm wrong, maar volgens mij was dat voor de dood van monique, en IK heb dat niet gezegd.
Ik ga geen andere zitten veroordelen, maar het zou leuk zijn ALS je mensen wilt gaan veroordelen, de hele waarheid weet, en niet een opgepomt iets


ik heb ook ratten, dus je wilt dat die van haar doodgaat?
zo komt het bij mij over. en over de moddie's vertouwen,
wat ik allemaal gelezen heb, weet ik het niet meer hoor...

gr, fjordenfreak
[/quote]

het was nog erger, ze wou dat Puck zelf dood ging...

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 20:08

Sypheron schreef:
Ik respecteer elkaars meningen heel erg, maar niet als dat ten koste gaat van anderen en/of het forum als een geheel.


hoezo gaat een mening ten koste van anderen????


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 20:12

iemand anders kan zich door een mening aangevallen voelen, als je zoiets bij een 'instabiel' persoon doet dan zijn de gevolgen misschien niet te voorzien. Het is een extreme situatie die nog niet op bokt is voorgekomen (volgens mij) maar dit is ook maar een voorbeeld.

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 20:13

Bah wat kots Misselijk zooitje hier zeg.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bloemetje75, Bloodymary, Bullebeest, Cubone, ElsbethG, Googlebot, Isabelle98, IzAw, Jintexx, mala26, Mars, miamivice, Pieke_Gwen, Sanniejtjuh, santaju, YandexBot en 219 bezoekers