Wel even slikken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sophietje

Berichten: 76
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: vlakbij Amsterdam

Wel even slikken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-02 17:48

2 maanden terug kwam er een leuk ponietje bij me, kleine d-er, Silvian, ruin van 4, veel uitstraling, paardje met pony formaat en straalde fel heid uit, maar met rijden heel fijn te rijden. Echt een sportpony voor jonge goede ruiter die gemotiveerd is. En ik had echt het idee, hij gaat dan pas weg!
Nou, na een week kwamen er mensen kijken voor een andere pony, en die zagen Silvian en verkocht waren ze!
Wel schrok ik, had hem pas een weekje op stal, wilde weten wat er in hem zat en wou hem eigenlijk niet meteen verkopen (en dat noemt zich handelaar Tong uitsteken ) maar na een week belde of ik me bedacht had, ik heb hem nou 2 maanden onder me hoeden, en het is een toppertje, maar die dochter is al een paar keer wezen rijden, en tja, DIT is HET koppel! Ze passen perfect bij elkaar en dat meidje rijdt zo met hem weg!

Dus na 2 maanden twijfel, TOCH verkocht!
Maar dat houd dus in, over een maand vertrekt hij naar AMERIKA!
Ze hebben daar jaren gewoond en waren voor een half jaar in nederland, oa om een leuke pony te vinden!
Dus Silvian vertrekt naar de andere kant van de wereld, en dat deed me even slikken. Altijd bezoek ik me verkochte pony's bij hun nieuwe thuisje, om te zien heo het er aan toe gaat en om ze eventueel tips te geven. En meestal heb ik geen probleem met een pony, die hier nog geen half jaar staat (kijk, je houdt er rekening mee) Maar Silvian heeft vanaf het begin me hart veroverd!
Maar ik kon gewoon geen nee zeggen op de koop (en nee het gaat me niet om het geld) Dit is gewoon het beste tehuis wat ik Silvian kan bieden!
En die kans moet ik hem gewoon geven heb ik besloten, al ggaf he een steek in me hart!
En iedereen hier op stal slikte even, Silvian weg!

Maar hij krijgt een mooi tehuis, dat weet ik wel, ze hebben een ranche, in de buurt van Californië! super veel land, en meerdere paarden!

En mocht ik ooit naar Amerika komen, ben ik welkom!
Dus dat wordt sparen!

Terwijl ik dit type zit ik te snotteren, en eigenlijk, heb ik net een hele slimme beslissing genomen!
Verdrietig

Vanaf nu komt ze iedere dag, zeg maar op proef, maar toch, weet haast zeker dat hij gaat, want ze heeft hem al zovaak bezocht, en die 2, die horen bj elkaar!

Nouja, het is een lang verhaal geworden, Sorry, maar moest het gewoon even kwijt!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:40

He bah, ik snap het. Scheelt toch wel he, of ze een beetje bereikbaar zijn of niet...Ik vandaag mijn paardje weggebracht naar belgië, dat is nog best dichtbij en kreeg daar te horen dat ze naar Zweden zou gaan Kusje Hmm..minder. Sterkte ermee en het is een heel goede beslissing geweest denk ik, belang van de pony gaat voor en zo hoort het ook! Knap hoor..

Sophietje

Berichten: 76
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: vlakbij Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-02 15:48

Ik vond ook het belang van de pony gaat voor en ik weet gewoon dat hij het daar super gaat krijgen en ik vind dat ik mezelf niet voor de gek moet houden! En ik deze kans niet voorbij mag laten gaan voor Silvian!

En tja, over 3 en halve week gaat hij, eerst naar de clinic, daar wordt hij helemaal na gekeken en dan per vliegtuig (!!!) naar Amerika en daar gaat hij dan een maand (waarschijnlijk) in de clinic!

Maar misschien ga ik in de vakantie wel naar Amerika Dromen Tenminste, moet me vriend nog even ompraten Haha!

Isabeau

Berichten: 121
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 18:46

Ik hoop voor je dat je hem niet te veel gaat missen, maar je weet in iedergval dat hij goed te recht komt.
Mijn verzorgpony ging ook naar Zeeland verhuizen, oke niet naar Amerika, maar dat was ook vervelend, alleen heb ik het geluk dat ik er heel vaak ga logeren!