ik en Oet tijdens NH Kamp. springen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

ik en Oet tijdens NH Kamp. springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 23:01

echt mooi vind ik ze niet, maja plaats ze toch! Haha!

klassiek
Afbeelding

barrage Bloos
Afbeelding
boven de sprong al draaien Knipoog
Afbeelding
Afbeelding

ring 2
Afbeelding
Afbeelding

die kop van mij ook Bloos!
de foto's van de prijsuitreiking kan ik nie vinden....misschien komen die nog Verward

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 00:53

Joh, ik heb je wel gezien en ben nog vlak langs je gelopen omdat ik haasthaashaast had naar de parkeerplaats Haha!.
Volgens de site ben je kampioen Tong uitsteken.

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 07:47

Wow, wat zijn je peesbeschermers nog wit..Lachen

Leuke foto's!

HARDCORE
DE HARDE KERN
DE ONDERGROND

xtvax

Berichten: 674
Geregistreerd: 20-12-02
Woonplaats: vlakbij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 08:36

Leuke foto's, maar wat je veel ziet is dat ook jij met je handen mee naar voren moet gaan. Nu lijk je het paard over de hindernis te tillen, waardoor hij moeilijk rond en over zn rug kan springen.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 08:56

xtvax schreef:
Leuke foto's, maar wat je veel ziet is dat ook jij met je handen mee naar voren moet gaan. Nu lijk je het paard over de hindernis te tillen, waardoor hij moeilijk rond en over zn rug kan springen.



je mag er wel eens opzitten hoor! hoe hoger je gaat springen hoe beter ze het doet! ze is zo verschrikkelijk heet dat je deze niet los kan laten op de sprong met de trainingen doen we het meer,zodat ze op haar eigen benen gaat lopen, maar anders vliegt ze dwars door de sprong Knipoog

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 09:45

Zieter echt super uit *LOL*
Ik kan me wel wat vinden in het Commentaar van xtvax maar ook zeker in jou uitleg Haha!
Jullie zullen het vast goed doen in het M *LOL*

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

xtvax

Berichten: 674
Geregistreerd: 20-12-02
Woonplaats: vlakbij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 12:11

Je moet hem vóór de sprong niet los laten, maar op het moment van de afzet en dan nog niet loslaten maar meer lucht geven. bij de landing pak je hem weer op. Je kunt boven de sprong toch niets meer doen, behalve hem "dwarszitten".

PS. dit is geen kritiek, maar een tip, succes!!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 12:27

ja das waar,

maar zolang deze niet over zijn rug springt valt er niet veel ruimte te geven. we moeten nu het M in en daar zal ze toch meer haar hals en rug moeten gebruiken, maar zelfs als ik 1,45m spring met deze,gebruikt ze slecht haar rug. er zit een super groot vermogen in...techniek is wat ver te zoeken haha Knipoog

dit waren ook overigens parcoursen op tijd, vandaar dat gepluk Bloos maar wel 2 x de snelste tijd

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Sall

Berichten: 6703
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 13:24

Wat gaaf!!! Gefeliciteerd! Stoere foto's!

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

xtvax

Berichten: 674
Geregistreerd: 20-12-02
Woonplaats: vlakbij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 13:25

Sommige paarden springen gewoon niet goed over de rug, ik heb er ook zo een, maar dat wil niets zeggen over de kwaliteit. Het gaat er tenslotte om dat ze foutloos door het parcours komen, toch!? In de top lopen er ook zat die niet over de rug springen!

En inderdaad als het hoger wordt gaan ze vaak wel ronder springen. succes in het M!

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 20:29

hele mooie fotos!
ziet er netjes uit!!

<3

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 20:49

Er zitten een par mooie foto's bij!
Gefeliciteerd nog met je prijzen!

*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 22:57

Hey Tabiet,

Ik vind het eigenlijk wel leuke foto's!! Oet heeft wel een stoer hoofd zo met die mexicaanse neusriem
Je mag de volgende keer alleen wel ff lachen naar de fotograaf Tong uitsteken je kijk nou zo geconcentreerd... haha.

Groetjes

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 23:03

vindt het hele gave foto's! echt mooi!

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 23:03

en nog gefeliciteerd!

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 23:05

*Jolanda* schreef:
Hey Tabiet,

Ik vind het eigenlijk wel leuke foto's!! Oet heeft wel een stoer hoofd zo met die mexicaanse neusriem
Je mag de volgende keer alleen wel ff lachen naar de fotograaf Tong uitsteken je kijk nou zo geconcentreerd... haha.

Groetjes


ja erg he! Bloos! naja beter dan dat je tong na buiten hangt ofzo!
Haha!

ze krijgt idd wel ene stoer koppie!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 19:55

Ik vind die eerste foto van het progressief wel erg apart, maar dat had ik geloof ik al gezegd Tong uitsteken

Als ik die foto's zo zie heeft Oet een vreselijk voorbeen trouwens Bloos Maar dat wordt vast wel beter als ze haar best moet gaan doen om aan de overkant te komen Knipoog


En even voor xtvax Knipoog Ik weet wel zeker dat Reddytobias boven de sprong nauwelijks gewicht in haar handen heeft, als een paard niet meer ruimte wil hebben kun je het ook niet geven
Losgooien boven de sprong ben ik geen voorstander van. En ik weet ook zeker dat deze helemaal gaat flippen als je na de landing weer contact moet maken(en dat moet je altijd als je je paard loslaat). Ik rijd dit paard namelijk in mannelijke uitvoering Clown
En verder ga ik trouwens helemaal met de uitleg van Reddytobias mee!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 61 bezoekers