Hallo :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Angel22

Berichten: 175
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Ik wil bij raimond zijn....

Hallo :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-04 20:34

Hoi allemaal Lachen Ik ben Wendy en een vreselijke n00b hier Knipoog

Ik heb geen eigen paard maar mag die van m'n vriendin vaak lenen Haha! Kane dus. Iedereen kent hem en zijn baasje mickey_do hier wel geloof ik Lachen

Geweldig paard vind ik het Lachen Ben helemaal vlieft op em Lovers Ondertussen zijn we ook al echte vriendjes geworden. Ik rijd nog niet zo lang op Kane maar heb ( een eeuw geleden ofzow Knipoog ) wel een jaar of 8 paardgereden op maneges. Toen geen tijd meer gehad ivm met school en dus dik 8 jaar stilgestaan. En toen leerde ik Mickey_do kennen. Haar vriend en mijn man zijn collega's van elkaar.... van het een kwam het ander en dus ook het aanbod om eens op Kane te gaan rijden.
Dat ging geweldig!!! Prachtig beest en een geweldig beest om op te rijden. Lekker crossen door de polder Haha!

Ik heb hem ook verzorgd dat Mickey_do een weekje op vakantie was en dat ging helemaal top!!!!! Hij luisterde goed en toen ben ik echte vrienden met em geworden... hij kwam op een gegeven moment zelfs al naar me toe lopen als ie me auto zag aankomen ( nou ja hoorde is een beter woord...)

Gisteren hebben we Kane naar zijn vakantie adres gebracht.... meneer ging heel nerveus de trailer in en kwam er super relaxed uit, alsof ie dat dagelijks doet Lachen Maf paard... Dat die mensen hem op kwam halen kwam die vrouw meteen op ehm af lopen om hem te aaien maar daar was Kane niet zo van gediend.... hij ging zo snel als ie maar kon naar achteren echt zo van " RAAK ME NIET AAN ENG MENS" maar dat ging later op het land alweer een stuk beter!!!
Hij heeft gras om makkelijk een jaar te kunnen grazen volgens mij want het stond echt knie hoog. een groot weiland waar hij samen met een ander paard van stal staat.
Hij is gewoon 4 weken weg Huilen Huilen Huilen Moeten we gewoon 4 weken afkicken... al gaan we regelmartig kijken hoor


Dit was het wel ff voor vandaag... moet er weer vandoor, maar jullie zullen zeker mij vaker zien hier Lachen

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 20:37

Hey lieverd!! Leuk dat je ook op bokt bent! Weer een nieuwe verslaving erbij ( roken , scoubiedoen en nu ook bokt Haha! ) Leuk verhaaltje en ja ik ga Kane ook super missen maar we gaan vaak langs !! Trouwens ik denk niet eens dat meneer tijd voor ons heeft met zoveel gras ! Haha!

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 20:39

Hallo welkom op bokt.Ik hoop dat je het naar je zin krijgt hier.

Angel22

Berichten: 175
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Ik wil bij raimond zijn....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-04 21:52

Dank voor het welkom Haha! Als jullie vragen hebben over mij of whatever spui ze maar... je mag alles van me weten behalve... nou je snapt um wel Knipoog

Zo nu ga ik eens ff kijken of ik me profiel een beetje toonbaar kan maken Lachen

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 22:05

Hoi, welkom op bokt! Lachen Als je naar m'n postgemiddelde kijkt (en de eerste week ofzo was het zelfs in de 40 Knipoog) zie je wel dat het hier heeel verslavend is! Haha!

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 23:40

Welkom hier, denkl dat je gauw wegwijs hier zult worden, ennuh verslaafd, haha.

Rene
Berichten: 266
Geregistreerd: 06-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 17:16

Welkom,

ik zou zeggen bok ze!!!

ps. Mooie Avatar *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 21:36

Hejjj
zorg snel dat je 50 posts hebt in de paarden fora, dan kun je in ons gothic, rock en alternatievelingen topic in de huiskamer komen! Haha!

Angel22

Berichten: 175
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Ik wil bij raimond zijn....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 10:17

Hoi Lachen

Nou dan zal ik maar even snel voor die 50 post zorgen he Knipoog