wat vinden jullie ervan?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
lovelygirly

Berichten: 3541
Geregistreerd: 20-03-04
Woonplaats: Uuut de achterhoeeek!

wat vinden jullie ervan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 09:30

Tot vorig jaar paste is op 2 schatten van kinderen. Niks viel me toen op aan dit gezin ze leken heel normaal.Tot ik in de gaten kreeg dat de jongste zomaar een paar keer op een dag geslagen werd. Bijv als ze huilde kreeg ze een klap als haar broer haar sloeg en zij terugsloeg kreeg ze een klap van haar pa.Het was gewoon niet meer normaal. Ik vertrouwde de ouders voor geen ene @!#$ meer. En sinds vorig jaar pas ik daar gelukkig nie meer op. Het meisje (5jaar) heeft nu soms enorme uitbarstingen . Ik vermoed dat het komt doordat ze geslagen wordt en haar ouders veel boos op haar zijn en dat moet ze dan ff kwijt. Ik vind het zo sneu voor die arme schat...van het lieve meisje is ze nu omgetoverd in een verdrietige krengetje( af en toe is ze echt een hele lieve knuffeldoos). Vandaag gaat ze lekker met mij en mijn vriendinnen mee naar onze pony's is ze tenminste even niet thuis.

is dit normaal nou nee!!!*
wat vinden jullie??

het hoort niet echt bij paarden maar het is wel belangrijk!!


Rene
Berichten: 266
Geregistreerd: 06-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 09:36

ik denk idd dat dit beter bij algemeen past.

Maar waarom schakel je geen hulp in. Dit is strafbaar!!!
Politie, of maatschappelijk werker of zo... (och ja natuurlijk de kinderbescherming )
Als je dat echt gezien hebt maar ja dat is nu wel al een tijd terug, had je eigenlijk meteen aangifte moeten doen.
Laatst bijgewerkt door Rene op 20-07-04 09:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoeska

Berichten: 5899
Geregistreerd: 01-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 09:38

Ik snap niet dat je hier niks aan doet. Ik zou zeker al (anoniem??) een instantie (kinderbescherming of iets dergelijks) hebben gebeld.

"God gave men both a penis and a brain, but unfortunately not enough blood supply to work both at the same time."

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 09:41

natuurlijk is dit niet normaal! Helaas komt dit nog wel (vaak) voor, ook bij op het oog 'gewone' gezinnen.

Gezien jouw leeftijd denk ik dat je het beste niet met de ouders kan praten. Ga naar de basisschool toe van het meisje en praat daar met de leerkracht. Bedenk ook dat je het moet verklaren waarom je denkt dat het meisje geslagen wordt. Hoe weet je dat dat ze geslagen wordt?!

Ik denk dat het heel verstandig is dat je zo snel mogelijk gaat handelen, want dit kan echt niet langer doorgaan!

:){

Katja
Blogger

Berichten: 42172
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 09:45

Verplaatst van VMR naar AM.

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:02

Ik zou heel snel een instantie inlichten, wel anoniem
Dit is echt niet normaal hoor, en zo kan je die kinderen misschien nog een beetje helpen!

lovelygirly

Berichten: 3541
Geregistreerd: 20-03-04
Woonplaats: Uuut de achterhoeeek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 10:23

ja maar het probleem is ik en me vriendin durven niks te doen omdat we bang zijn dat we tori helemala niet meer mogen zien.maar we hebben de kindertelefoon al gebelt en we konden bellen naar 026-4424222of naar de site www.amk-nederland.nl gaan.
maar we durven niet zo gauw

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:24

Via kinderbescherming kan je het anoniem doen, maar ik denk dat je het beter via de leerkracht kan spelen...

:){

Lovertje28

Berichten: 117
Geregistreerd: 01-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:25

Dat wou ik ook gaan doen maar tori's leerkracht is met zwangerschap's verlof en zij is de enigtse leraar die daar te vertrouwen is. en ze komt pas weer in november op school maar ik kan haar natuurlijk ook bellen Lachen

Sammy ValeNNie en Philo

I Hate Myself For Loving You

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:34

Ik zou geen contact met de docent zoeken. Je kunt dit beter anoniem doen. Mocht het zover komen dat een kinder bescherming stappen onderneemt kunnen ze jou nooit verwijten maken.

Maar dit is inderdaad vreselijk!!

lovelygirly

Berichten: 3541
Geregistreerd: 20-03-04
Woonplaats: Uuut de achterhoeeek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 10:48

dat kan ook...

Lovertje28

Berichten: 117
Geregistreerd: 01-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 11:32

Ik wil iets wel ff ophelderen sharon heeft 1 keer gezien dat Tori geslagen werd. Ik ken ze al bijna 6 jaar en heb veel vaker gezien dat ze geslagen werd dit heb ik aan sharon verteld. En eigenlijk vindt ik dat natuurlijk niet de hele wereld hoeft te weten dat Tori wordt geslagen etc..maar nu weet ik dus dat ik het volgende keer niet aan jan en allemaal moet vertellen want die gaat het op prikborden zetten zonder mijn toesteming en nu kunnen jullie wel dneken van hu..? waarom heeft ze jou toestemmong nodig..?? Nou zonder mij info van het slaan had sharon noooit! geweten dat Tori mishandeld werd en eigenlijk ben ik diepbedroefd dat ze zit aan iedereen gaat vertellen

Sammy ValeNNie en Philo

I Hate Myself For Loving You

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 11:40

WAT? wat denk jij, dat het een nieuwtje is dat ze graag aan iedereen wil gaan vertellen? belachelijk!!!
Dat arme kind word mishandeld, en jij houdt het lekker voor je zelf. wat denk je wel niet, het gaat hier niet om een dagelijkse roddel maar om een enorm probleem, een STRAFBAAR feit!!
Niet de hele wereld hoeft te weten dat het meisje geslagen wordt?
Waarom zet je er niet gelijk copyright op!

Bel , blijf anoniem, en help dat kind i.p.v het voor je te houden. verplaats je zelf eens in dat kind..

Lovertje28

Berichten: 117
Geregistreerd: 01-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 11:47

Zij weet geen ene fiets over Tori en haar familie het enigste wat ze weet is dat het kind tori heet hoe de ouders heten en wat hun achternaam is! Ze hoeft zich niet overal mee te bemoeien! ze kent die mensen via mij en heb hara aan het begin al gezegd als er wat is met de familie probeer ik het op te lossen samen met mijn ouders en hou probee rjij je er maar buiten te houden omdat je ze niet kent! Ze hoeft niet alles door te banketstaaf!! het kind vindt het ook niet leuk als iedereen weet dat ze wordt geslagen..??!?!?! Sorru dat ik zo boos reageer maar ik ken die mensen donders goed en sharon ook en sharon kan nooit es haar kwak houden! Boos! Huilen Ach gut

Sammy ValeNNie en Philo

I Hate Myself For Loving You


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 11:55

Blijkbaar doen jullie er niet genoeg aan dat het nog steeds niet opgelost is.. wees maar blij met het sharon!

lovelygirly

Berichten: 3541
Geregistreerd: 20-03-04
Woonplaats: Uuut de achterhoeeek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 12:07

ze heeft nooit gezegt..dat ik me er buiten moest houden!!
en zei vertelt het ook aan mensen op meiden.pagina.nl dus dara komen ook mensen van over de hele wereld.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 12:29

wat boeit het nou aan wie je het vertelt. vertel het aan de juiste persoon, en het meisje is van haar blauwe plekken en bloeduitstrotingen af!
Loopniet zo te zeveren, doe er iets aan.

lovelygirly

Berichten: 3541
Geregistreerd: 20-03-04
Woonplaats: Uuut de achterhoeeek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 12:37

maar wat we hebben niet genoeg bewijzen ik had het niet moeten vertellen wat ik maak daar andere niet gelukkig mee..hoe moet je deze topic verwijderen ik wil hem liever weg hebben omdat als ik er ander mee ongelukkig maak ik me zelf ook ongelukkig mee maak

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 12:40

kan niet.
Jij paste er toch op dat kende je ze toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 12:41

Je hebt r alleen maar goed aan gedaan adviezen van anderen in te winnen hoor!!

lovelygirly

Berichten: 3541
Geregistreerd: 20-03-04
Woonplaats: Uuut de achterhoeeek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 12:45

ik heb er niet goed aan gedaan ik paste er niet vaak op maar me vriendin meer die tekst is van haar zodat ik niet hoefde te typen anders had ik veel alinia´s las we het over alinia´s hebben ik doe ander er pijn of verdriet mee en dat kan ik niet hebben ..

Lovertje28

Berichten: 117
Geregistreerd: 01-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 12:58

Dat is nou het probleem het meisje heeft geen blauwe plekken en bloeduitstortingen maar wordt wel vaak geslagen Verward

Sammy ValeNNie en Philo

I Hate Myself For Loving You

lovelygirly

Berichten: 3541
Geregistreerd: 20-03-04
Woonplaats: Uuut de achterhoeeek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 13:03

zoals nadieh al zegt tpri heeft dat niet ze word wel veel geslagen en alleen nadieh(lovertje28)kan dat weten dus....

lovelygirly

Berichten: 3541
Geregistreerd: 20-03-04
Woonplaats: Uuut de achterhoeeek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 13:03

tpri is tori sorry typfoutje Knipoog;)

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 13:09

Ik vind het maar een raar verhaal (worden) eigenlijk.. Verward

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Fleurtjuhh_, _kimm, Ann, Annemiek73, Anoukjuuuhh, Cerosa, Earth, Galaika, Jade91, karlli, Lau, Lente, Lestria, luuntje, Meliaforever, moonsparkle, Myrthe64, Paardennamen, Roosch, Rupser, StonedRomy, Talishe, thequeensmum, xCherissa en 71 bezoekers