Foto's van mijn politiepaardje ;)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Foto's van mijn politiepaardje ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 22:09

Vandaag met de 2 buurmeisjes van mij met mijn paardje naar mijn werk gegaan. Ik werk bij de politie en had een collega beloofd om een x naar het werk te komen op mijn paard. Hij was erg benieuwd naar hoe mijn paardje er in het echt eruit zou zien. Dus beloofd is beloofd. Ik ben er naartoe gegaan. Heb trouwens de gezichten van collega's eraf gegumd, weet niet of ze blij zouden zijn als ze zo op internet komen. Waarschijnlijk zullen ze er niet moeilijk over doen, maar toch voor de zekerheid.

Afbeelding
Onderweg, lekker genieten van het super mooie weer.

Op het bureau aangekomen werd ze al helemaal vertroeteld. Collegae die voor haar gras gingen plukken, ze kwamen met suikerklontjes aan en natuurlijk een emmer water. De emmer water daar had ze geen behoefte aan, de eerste 2 emmers begon ze meteen met het water te spelen of ze pakte de emmer met haar tanden vast. Die zijn dus ook ter afkoeling over haar heen gegaan. De 3e emmer daar dronk ze uiteindelijk wel uit.

Vlak voordat we weer gingen wilde er nog wat collegae op haar gaan zitten, dus hier 2 foto's... Door een collega werden er ook foto's gemaakt voor het politie-bestand (altijd leuk foto's van collegae op een paard )

Afbeelding
Afbeelding
Zoals je aan mijn gezicht ziet had ik ook de grootste lol zoals de collegae op het paard zaten enz enz. Natuurlijk ook een stukje draven Schijnheilig altijd leuk. De collegae die binnen zaten kwamen ook snel buiten kijken om even flink te lachen.

Daarna ik er maar weer op, want het was weer tijd om langzaamaan te vertrekken.
Afbeelding

Solide vond het helemaal niet erg dat er een collega van mij met haar stond te flirten Cool toch leuk voor een paard sjans van een politie-agent....
Afbeelding

Natuurlijk nog een foto bij de politie-auto. Staat haar wel goed zo'n achtergrondje Knipoog . Een echt politie-paardje....
Afbeelding

Eerst heel de auto bekeken en even met haar hoofd binnen gehangen (jammer genoeg geen foto's van), ze vond de auto wel zóóó interessant. Maar ja de groene container ook.
Afbeelding

En toen weer onderweg naar huis... Het was nog steeds heerlijk weer, Solide vond het helemaal geweldig en we hadden een leuke morgen/middag zo...
Afbeelding

Maar toch was ze blij toen ze uiteindelijk in haar weitje stond. Lekker grazen en niemand die haar verveelde. Och ja zo kon ze terug denken aan de politie-agent die zo met haar stond te flirten. Lovers
Afbeelding

Dit waren de foto's weer....
Laatst bijgewerkt door Solide op 19-07-04 22:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 22:11

zeiden ze niks over je cap Tong uitsteken veder heel erg leuk, en vooral die witte plekken, hoe krijg je die? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 22:11

Leuke foto's
Heb je ook in Nunspeet meegereden tijdens het politie kampioenschap?

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 22:12

Leuk zeg... Haha! Moest je trouwens niet werken, dat je er alleen heen ging om je paard te laten zien aan je collega's? Lachen

jubeltje
Berichten: 924
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 22:12

Echt leuke foto's, heeft ze stiekem geen ambities om politiepaard te worden?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 22:15

Die laatste foto is heel erg mooi....en je had zeker wel bekijks bij je collega's?

xx_Irisje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 22:17

Mooie foto's
leuk ook Haha! had die gezichten wel willen zien,
lekkere nek hheeft je paardje trouwens.

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 22:32

LauEef"]
zeiden ze niks over je cap Tong uitsteken veder heel erg leuk, en vooral die witte plekken, hoe krijg je die? Tong uitsteken
[/quote]

Nee ze zeiden niks over mijn cap. Ik weet hoe fout het is om hem niet te dragen en heb er ook weleens wat over op bokt gezegd als een ander hem niet op had. Schijnheilig Die witte plekken heb ik via "Paint" erin gekregen.

[quote="Ilindra"]
Heb je ook in Nunspeet meegereden tijdens het politie kampioenschap?
[/quote]

Nee heb ik niet aan meegedaan. Zou zoiets wel heel graag een keer doen, maar ik heb geen vervoer jammer genoeg

[quote="Roskur"]
Leuk zeg... Moest je trouwens niet werken, dat je er alleen heen ging om je paard te laten zien aan je collega's?
[/quote]

Ik ben nog steeds aan het genieten van mijn vakantie van 2 weken. Dus eventjes geen werk voor mij. Vrijdag mag ik weer beginnen.

[quote="jubeltje"]
Echt leuke foto's, heeft ze stiekem geen ambities om politiepaard te worden?
[/quote]

Ik denk dat ze dat op zich best zou kunnen, maar ze is een beetje te klein om een politie-paardje te worden, namelijk 1.64 meter. De meeste zijn minstens 10 cm groter. En ze mag lekker bij mij blijven, daar heeft ze het toch veel beter Knipoog

[quote="xx_Irisje schreef:
leuk ook had die gezichten wel willen zien,
lekkere nek hheeft je paardje trouwens.


Als ik het aan hun had gevraagd en toestemming had gekregen had ik het zeker gedaan, maar ja vond het allemaal zo omslachtig dus doe het maar gewoon zo.

Die nek van Solide viel me na je berichtje eigenlijk ook pas op. Mijn paardje heeft echt een leuk nekkie Bloos en dat voor een merrietje.

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 22:38

Ik vind dat je een heel mooi paard hebt!
Helemaal mijn smaak.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 23:24

Jezus, ben ik blij dat ik ten tijde van de clinic nog niet wist dat je bij de politie werkt Bloos!

Zijn erg mooie foto's!

Suel

Berichten: 547
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 00:21

Leuk joh, collega's op bokt Haha! !!! Ik wilde ook naar Nunspeet, maar helaas is er in de communicatie het een en ander verkeerd gegaan Huilen

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 11:34

stoere fotos. zo te zien vonden de agente haar ook erg leuk.
mooi paard lekker vrolijk koppie

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-04 12:09

Pervinco schreef:
Jezus, ben ik blij dat ik ten tijde van de clinic nog niet wist dat je bij de politie werkt Bloos!


Hahahaha, is ook niet erg dat je het toen niet wist. Maar had je dan anders tegen me aan gekeken als je dat had geweten?

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 12:33

Wsn had ik dan helemaal niet tegen je aangekeken en had ik mijn schroothoopje ook 3 blokken verderop gezet Clown

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-04 18:22

Pervinco schreef:
Wsn had ik dan helemaal niet tegen je aangekeken en had ik mijn schroothoopje ook 3 blokken verderop gezet Clown


Oooooooooooooooh, maar je hoeft niet bang te zijn voor mij. Ik blijf nog steeds dezelfde als toen op de clinic, dus voor mij hoef je geen schrik te hebben, of had je dat al? Knipoog

Sall

Berichten: 6704
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 18:29

Wat een leuke foto's, volgens mij was dat zeker een geslaagde ochtend/middag! Leuk paard heb je!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 21:42

leuke foto's! leuk paard ook!

_Annelies_

Berichten: 693
Geregistreerd: 31-12-03
Woonplaats: westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 21:44

echt een leuk paardje.
ik vind dat ze een lieve uitstraling heeft

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 23:14

Leuk die foto's! Je zal wel veel lol hebben gehad zo met je collega's!
En mag ie door als een echt politei paard *LOL*

Wiesje

Berichten: 2911
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 09:01

Ziet er gaaf uit Ilse. Zal wel een behoorlijk ritje geweest zijn toch? Paar uurtjes mee zoet geweest denk ik. Die tweede collega zit er erg 'onwennig'op, zeg maar. En wat goed dat ze dat allemaal wel prima vond!

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 10:33

als iemand bij de politie werkt, dan hoef ze natuurlijk niet gelijk een agente te zijn, wie weet is ze wel van de catering of van de huishoudelijke dienst. Haha!
Maar je heb wel een heel leuk paard, maar de politiepaarden die ik laatst zag, waren denk ik niet veel groter als die van jou hoor, kan er effe niet op komen wel ras het was. Verward

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 10:51

cute Haha! ze staat er wel braaf bij bij die auto. tegen die tijd zou pepeijn al begonnen zijn aan zijn 2e sirene denk ik Haha!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-04 12:31

Gringo_HS13"]
En mag ie door als een echt politei paard *LOL*
[/quote]

Nee ze mag lekker bij mij blijven. Ik wil mijn paard niet als collega Knipoog Zelf wil ik over een aantal jaren wel bij de beredenen, maar zou het niet met Solide gaan doen. Solide is en blijft mijn huis-tuin en keukenpaardje....

[quote="Wiesje"]
Ziet er gaaf uit Ilse. Zal wel een behoorlijk ritje geweest zijn toch? Paar uurtjes mee zoet geweest denk ik. Die tweede collega zit er erg 'onwennig'op, zeg maar. En wat goed dat ze dat allemaal wel prima vond!
[/quote]

Het was inderdaad best wel een lange rit, ik heb ongeveer 5 uur (heen en terug) op Solide gezeten. Maar wel veel gestapt, ook omdat we door Helmond moesten en daar niet veel plaatsen zijn om te draven.

Die 2e collega dacht even heel slim de teugels goed vast te pakken, NOT. Hij had weleens paardgereden, maar kon er zo niet meer op komen hoe hij ook alweer de teugels goed vast moest houden. Dus was wel heel grappig om hem te zien klungelen. Eerst natuurlijk interessant doen dat hij het wel wist en achteraf wist hij het toch niet meer.

[quote="droppie_18"]
als iemand bij de politie werkt, dan hoef ze natuurlijk niet gelijk een agente te zijn, wie weet is ze wel van de catering of van de huishoudelijke dienst.
Maar je heb wel een heel leuk paard, maar de politiepaarden die ik laatst zag, waren denk ik niet veel groter als die van jou hoor, kan er effe niet op komen wel ras het was.
[/quote]

Nou ik werk als surveillant (al weer 3 jaar), dus buiten het echte politiewerk. Alleen heb ik nog een aantal beperkingen omdat ik nog geen wapen heb. 9 augustus ga ik de opleiding in en na 16 december 2005 mag ik dat wel, dan ben ik klaar.

Ja het zijn vaker grotere en lompere paarden. De man waar ik Solide heb gekocht heeft ook een halfbroer van Solide gehad (ze hebben dezelfde moeder). Die heeft hij verkocht aan de KLPD (afdeling van de Politie), maar die was ook met zijn 4e al 1.75 m groot. En lomper gebouwd.

[quote="SuperPepeijn schreef:
cute ze staat er wel braaf bij bij die auto. tegen die tijd zou pepeijn al begonnen zijn aan zijn 2e sirene denk ik


Ze is ook ontzettend nieuwschierig, dus dat is ook weer een voordeel. En ze heeft weleens vaker naast een politie-auto gestaan. Als ik aan het rijden ben kom ik weleens collega's tegen die dan even stoppen voor een praatje. Dus voor haar eigenlijk niks nieuws.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 16:26

Leuk Ilse!!

Solide wordt steeds mooier!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 17:38

heel mooi paard ik wil wanneer ik mijn havo heb afgerond ook graag bij de bereden politie en weet je toevallig welke opleiding en in welke stad je die opleiding kunt volgen? ik heb al wat informatie opgezocht op de politie- site zelf en daar stond dat je eerst min. 3 jaar moet werken als surveillant, zou jij me hier iets meer over kunnen vertellen? alvast bedankt!

p.s. echt mooi paard heb je