Verenigingskampioenschappen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Verenigingskampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 12:01

Hoi allemaal!

Hebben jullie wel eens meegereden met verenigingskampioenschappen?
Dat je dan met een aantal ruiters van je vereniging gaat springen en dressuren tegen andere rijverenigingen.

En wat vond je dat leuk?

Dit jaar gaan we van de Marleruiters ook meedoen aan de verenigingskampioenschappen op de Gelderse kamp.sch. in Dronten.
Ben echt heel benieuwd hoe dat gaat en wat er allemaal gebeurd Haha!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 14:24

Ik deed vorig jaar mee, in de dressuur.
Ik vond t wel leuk hoor, maar het is gewoon n normale wedstrijd eigenlijk, alleen je krijgt geen prijs als je hoge punten hebt in je ring ofzo. En de klassen zitten door elkaar heen ( B t/m M1 )

Met springen stond t vorig jaar ook vrij laag, als je t vergelijkt met normale concoursen.

Veel succes iig!

Marsie

Berichten: 956
Geregistreerd: 30-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 18:54

Ja onze club heeft vorig jaar ook meegedaan. En zelf heb ik toen meegereden in het 4-tal. Dit jaar doen we weer mee, en ik doe ook weer mee in het 4-tal en de dressuur. Jij iig alvast veel suc6! OK dan!

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 18:25

dat is gaaf! Lachen
ik zit ook in het 4-tal van de rijvereniging. voor het verenigingskamp. daarmee gaan we ook starten op de gelderse. verder ga ik voor het ver. kamp.sch. springen Pling

jullie ook succes OK dan!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 18:36

wij zijn NH Kampioen geworden! wij gaan dus naar Ermelo. het is wel grappig, maar ver zullen wij niet komen...

fokfanaat

Berichten: 20212
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 19:13

Samsam loopt ook mee in Dronten voor het verenigingskampioenschap! Individueel trouwens ook!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 19:53

Vlede jaar hadden wij ook een team op de Gelderse Echt super leuk en gezellig Party!! Je hoopt echt dat iedereen goed rijdt, daarom komt ook iedereen je aanmoedigen OK dan! Helaas hadden wij vlede jaar niet zo goed gereden
Dit jaar gaan we met 2 teams naar de Gelderse. Ik moet voor de vereniging dressuren en springen. Ook zit ik in het 4-tal. Maar ik denk dat ik het 1 en ander moet afzeggen omdat ik me individueel heb geselecteerd met het springen & dressuur. Anders word het teveel ben ik bang. Scheve mond Gelukkig hebben we reserve mensen!
Zijn de paarden & pony's op 1 dag met de Gelderse? Wie weet word het nog een grote boktmeeting Party!! Haha!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 19:58

Ik vind het wel leuk, maar bij mij van het absoluut geen succes. Die bak op de vereniging is namelijk erg eng, dus een waardeloze proef. Ze jureren volgens mij dan wel altijd hoger.

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 20:00

Ik heb vorig jaar ook meegereden. Ik vond het leuk om te doen. Dit jaar mag ik helaas niet meer meerijden omdat we nu M2 starten.

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 20:02

Mag elke vereniging daar aan mee doen? of zijn er bepaalde toelatingseisen... of moet je uitgenodigd worden?

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:01

Elke vereniging mag er aan mee doen. Je moet 4 mensen die in de dressuur starten hebben en 4 in het springen. Alleen ben je nu al te laat om op te geven ben ik bang!

Marsie

Berichten: 956
Geregistreerd: 30-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 12:18

leuk leuk zeg Haha! word misschien idd nog wel een grote boktmeeting *LOL*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 12:22

New-Forest schreef:
Vlede jaar hadden wij ook een team op de Gelderse Echt super leuk en gezellig Party!! Je hoopt echt dat iedereen goed rijdt, daarom komt ook iedereen je aanmoedigen OK dan! Helaas hadden wij vlede jaar niet zo goed gereden
Dit jaar gaan we met 2 teams naar de Gelderse. Ik moet voor de vereniging dressuren en springen. Ook zit ik in het 4-tal. Maar ik denk dat ik het 1 en ander moet afzeggen omdat ik me individueel heb geselecteerd met het springen & dressuur. Anders word het teveel ben ik bang. Scheve mond Gelukkig hebben we reserve mensen!
Zijn de paarden & pony's op 1 dag met de Gelderse? Wie weet word het nog een grote boktmeeting Party!! Haha!



drukdrukdruk amy! Haha! bij de pony's blijkt dit nu te mogen...erg raar, bij de paarden magje niet meer dan 4 dingen doen

verwijderd09
Berichten: 1358
Geregistreerd: 18-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 23:12

jah ik doe dit jaar ook mee, onze ponyclub is ook aan die fratsen begonnen. ik kon ook niet maken om nee te zeggen maar nu moet ik voor 1 springparcourtje, wat waarschijnlijk toch slecht, gaat helemaal vanuit de achterhoek naar Dronten rijden. stom gedoe

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 23:26

Ik heb er zelf nooit aan meegedaan, maar mijn zusje heeft met allebei haar pony's in het viertal gezeten. Zij zijn meerdere malen naar de Overijsselse kampioenschappen (Galoppade) geweest en deden ook altijd aan kringwedstrijden voor afdelingsdressuur mee. In het laatste KNF-jaar mochten ze op het laatste moment nog met de vereniging naar Ermelo (dus naar de laatste Levade) omdat er een team van Overijssel was uitgevallen en zij reserve stonden. Ik vind het wel iets hebben hoor, met je vereniging naar zo'n kampioenschap. Het hoeft niet altijd maar 'ieder voor zich' te zijn.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 23:29

het geeft een bepaalde sfeer! wij gaan btw vrijdags al naar Ermelo en overnachten daar, omdat we het anders zonde vinden van die 3 min springen en 6 min dressuur, dus we gaan het gezelli maken! heb er nu al zin in!

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 17:51

das leuk! dan maak je er echt een weekend van Haha!

Annash
Blogger

Berichten: 26504
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 20:56

Ik heb al 3 x meegereden, 1x in het viertal (toen zat dat er nog bij in) en 2x voor de dressuur.

Dit jaar mag ik weer, en nu zowel dressuur als springen! Woei! Haha!