Wandelende waterbakken?!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nadir

Berichten: 12713
Geregistreerd: 12-02-04

Wandelende waterbakken?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 19:04

Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik inmiddels wel dus...

Gisteren stonden de waterbakken keurig tot aan de rand gevuld langs de kant van het stroomdraadje... Vanmorgen stonden ze ineens aan de andere kant van het draadje... Schijnheilig Ik dacht nog dat de shetlander ze misschien onder het draad door geduwd had vanwege jeuk of zo...

Maar vanmiddag zakte mijn broek echt bijna af... Nagelbijten / Gniffelen De waterbakken stonden helemaal aan de andere kant van de wei!!! >;)

Ik begrijp er echt helemaal niks van... Heb snel twee plakken hooi in de wei gegooid, en ben gauw weg gegaan...
Vind het wel een beetje eng eigenlijk... Nagelbijten / Gniffelen

Iemand een idee wat er gebeurt kan zijn? Blond

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 19:07

... iemand heeft ze verplaatst? Of hele sterke mieren daar in Soest Knipoog

lightmorebh

Berichten: 1513
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 19:38

toen ze aan de andere kant van de wei stonden waren ze toen nog vol? want dan is het wel heel raar . Denk dat iemand ze dan verplaatst heb

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 19:43

He bah Kim, wat akelig... Zal wel een of andere idioot zijn die meent dat hij grappig is ofzo, maar ik zou me ook rot schrikken....

Of misschien Loesje toch even aan een derde-graads verhoor onderwerpen? Haha!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 19:51

gewoon een paardje dat zich wat verveelt misschien Knipoog ? hier wandelt namelijk álles wat onder zijn hoeven/tanden komt, en meestal wordt 'het' ook nog danig bewerkt (= lees : vernield Haha! ).

Nadir

Berichten: 12713
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 21:31

Een paardje dat uit verveling een hele grote volle waterbak van de ene kant van het weiland naar de andere verplaatst... Haha!

Justy schreef:
Zal wel een of andere idioot zijn die meent dat hij grappig is ofzo

Oke... Welke bokker zit hier achter... ~~}> Haha!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 21:44

xtwisterx schreef:
Een paardje dat uit verveling een hele grote volle waterbak van de ene kant van het weiland naar de andere verplaatst... Haha!

Oke... Welke bokker zit hier achter... ~~}> Haha!



uhhh.....nee dus.... Schijnheilig
Haha!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:03

Prima is slimmer. Die duwt eerst uit volle kracht de tobbe om, grijpt hem daarna vast met vol gebit en dan zie je plots een vrolijk paardje huppelen met een watertobbe tussen zijn tanden en een uur later staat ie je aan te gapen dat ze dorst heeft Haha!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:04

vervelend zeg. Als hij achter het draad staat lijkt mij nog het ergst want dan droogd je paard uit. Hoop dat je de dader (viervoeter of niet) zsm betrapt want vind het ook wel een beetje creepy. Bij mij op het land gaat de bak alleen maar wandelen als hij leeggedronken is dan gaan ze een potje paardenvoetbal spelen en tref ik hem al varend in de sloot aan Haha! .

Kikka

Berichten: 4687
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:19

Bij Arzu zetten de mieren hele badkuipen op z'n kop >;)

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 09:59

Bij ons krijgen de pony's zelfs nog een 400L bak van zijn plek Scheve mond
Bij kleinere bakken leg ik er vaak een grindtegel in om ze nog wat extra te verzwaren.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:03

Apart Haha!.. Er zullen vast wel veel mieren zijn daar in soest, maar zoveel.. Hmm toch maar in de gaten houden..

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:56

Haha!! Heb je al in de bosjes naast het weiland gekeken of er niet iemand zich verstopt? Tong uitsteken Ik heb dat probleem niet, Roskur heeft alleen nog maar emmers met water omgegooid. Als ik dan water ging halen en ik zette de emmers bij de waterbak neer... en dan kwam Domi knuffen, en dan gooide Roskur een emmer water over m'n voeten... Schijnheilig

Lijkt me wel lastig trouwens, als je paarden de waterbak omgooien en dan moet je 'm weer helemaal bijvullen... Scheve mond (of doen jullie slimme mensen dat met een slang...? ik moet pompen en dan naar de paarden dragen. Knipoog)

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 11:09

Roskur schreef:
Haha!! Heb je al in de bosjes naast het weiland gekeken of er niet iemand zich verstopt? Tong uitsteken Ik heb dat probleem niet, Roskur heeft alleen nog maar emmers met water omgegooid. Als ik dan water ging halen en ik zette de emmers bij de waterbak neer... en dan kwam Domi knuffen, en dan gooide Roskur een emmer water over m'n voeten... Schijnheilig

Lijkt me wel lastig trouwens, als je paarden de waterbak omgooien en dan moet je 'm weer helemaal bijvullen... Scheve mond (of doen jullie slimme mensen dat met een slang...? ik moet pompen en dan naar de paarden dragen. Knipoog)


slimme mensen zetten de waterbak vast aan pennen in de grond Schijnheilig - ik verbaas me altijd over stallen/weides waar de waterbakken zomaar los neergezet worden, en daar dan ook gewoon zo blijven staan, haha.
daar komt bij mijn knollies niks van in huis, alles wat kan wordt omgekiept en liefst ook vernield Bloos! .

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 11:14

Het is geen probleem, ze gaan er niet mee aan de haal. Lachen Als ze dat wel deden was er vast wel iets op gevonden, ik ben namelijk niet het type dat 10 emmers pompt en versleept elke keer als de paarden hun waterbak omgooien. Tong uitsteken

WHOOPY

Berichten: 919
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Lilayi, Zambia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 11:27

Misschien 1 van je stalgenoten die vindt dat de bakken beter staan aan de andere kant van de wei?

Nadir

Berichten: 12713
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 15:43

WHOOPY"]
Misschien 1 van je stalgenoten die vindt dat de bakken beter staan aan de andere kant van de wei?
[/quote]
Twister en Loeske hebben een prive weiland... Haha! Mijn stalgenoten hebben hun paarden in een andere wei staan...

[quote="ingeo schreef:
slimme mensen zetten de waterbak vast aan pennen in de grond Schijnheilig

Denk niet dat dat gaat lukken... Dan loopt al het water er uit... Ik heb van die cementbakken... Ze zijn behoorlijk zwaar...

Menen jullie nou serieus dat een kleine shet van 93 cm een volle waterbak gaat verslepen zonder dat het water er uit loopt?? Scheve mond

Bravura
Berichten: 5944
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 17:28

Leuk, die wandelende waterbakken he? Wij hebben er ook eentje. Haha!
Het is mij nu duidelijk dat de Welsh ze met de tanden weg trekt, soms zelfs als de bak helemaal vol zit (100L).

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 17:49

Oke.. Kim, zoek uit welke Bokkers in Soest wonen en onderwerp ze aan een verhoor.. Doe dat zelfde bij al je stalgenoten, buurtbewoners en paarden die door rondlopen... Haha!
Daar moet de dader wel tussenzitten.. Schijnheilig
Of de waterbak heeft pootjes gekregen... Clown

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 18:04

xtwisterx schreef:

Menen jullie nou serieus dat een kleine shet van 93 cm een volle waterbak gaat verslepen zonder dat het water er uit loopt?? Scheve mond


nee, twister Knipoog ! ik had het hier even over het ómkiepen van waterbakken!

Astaloca

Berichten: 8242
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 18:22

zat de bak nog vol dan Haha!

Nadir

Berichten: 12713
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 18:25

ingeo schreef:
nee, twister Knipoog ! ik had het hier even over het ómkiepen van waterbakken!

Twister stond 's middags niet in de wei... Ik was haar aan het vervelen met een ritje over de weg... Zij is sowieso onschuldig...

@ Springlady: Ja... Haha! Tot aan de rand gevuld...

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 22:45

Waarschijnlijk zijn die waterbakken bij de graancirkels in de leer geweest? Clown

Maar serieus, heel bijzonder dit. Wel vertellen hoor, als je weet hoe het zit.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 19:52

Het is wel heel erg raar!!! Ik snap het werkelijk niet,, cementbakken en een shet van 93 cm..

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 19:54

Brr, wat eng! Scheve mond

Nou is dit vrij onschuldig, maar ik kan me best voorstellen dat zoiets je de stuipen op het lijf jaagt! Misschien toch maar een keer wacht houden (met mobieltje) als het vaker gebeurt.