Kleur bekennen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DubbelFun

Berichten: 88659
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Kleur bekennen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-02 20:16

Het wordt hoog tijd dat we hier ook kleur gaan bekennen. Of blijven we hopeloos achter lopen... *LOL*

Afbeelding

PS: ze zijn er ook in het roze... Knipoog

Anoniem

Kleur bekennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 20:29

gaaf! wat kosten ze?? zijn ze er ook in bordeouxrood???

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 21:14

Die zijn er dus in alle kleuren van de regenboog én meerkleurig! Het zijn barrelreins: teugels voor barrelracing. Ze gaan daar vaak nogal kleurrijk de bak in, beenbeschermers, teugels, pad, borsttuig, bontje van de ty-down enz....alles in dezelfde kleur.

Hier een opsomming uit een advertentie op E-bay:
Hunter Green, Red, Imperial Red, Royal Blue, Navy Blue, Black, White, Purple, Gold, Kelly Green, Turquoise, Lavender, Maroon, Light Blue, Charcoal Grey, Silver, Brown, Yellow, Tan, Pink, Raspberry, ..........Neon's: Turquoise, Pink, Orange, Yellow, & Green.

Afbeelding

Cowgirl

Berichten: 23740
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 21:49


Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 22:33

oooh helemaal te gek die blauwe kleur!! Kwijl

Jammer dat ik geen western rijd Haha!

DubbelFun

Berichten: 88659
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-02 22:55


Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 23:37

Ja Sugarmiss...dat zag ik ook toen ik nog een keer goed keek...nadat ik mijn berichtje gepost had Haha!
Enne Barb...daar hoef je toch helemaal geen wedstrijden voor te rijden!? Ook leuk voor op een buitenrit hoor!
En die barrelteugels zijn nog handig ook, want het zijn geen split-reins, dus teugel laten vallen kan niet, een door de knopen die er in zitten heb je goed grip als het regent Knipoog
~Francis~

pmarena

Berichten: 48084
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 20:17

Hoi ,

hartstikke gave teugels zeg ,

maar om die uit Amerika te kopen ,
is dat wel een beetje te doen ?

Hoe maak ik in hemelsnaam Dollars over ,
en is het versturen / invoeren niet vreselijk duur ?

Hebben jullie daar ervaring me toevallig Verward ?

Groet !

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 01:06

Ik heb al verschillende dingen gekocht via Ebay. Betaald via PayPal met m'n creditcard, en ik koop alleen kleinere dingen (dus geen zadel ofzo) die als gewoon pakje te versturen zijn, en dan hoef je geen invoerrechten enzo te betalen. Transportkosten zijn niet goedkoop, daar moet je met je aanschafprijs wel rekening mee houden, maar ik heb toch al een showhalster voor 200 gulden inclusief alle kosten (dezelfde kwaliteit hier 400 tot 500 gulden), een showhalster voor een vriendin voor slechts 125 gulden (iets minder van kwaliteit, maar hier toch nog zeker rond de 300 gulden), showpins van Montana, 4 stuks voor slechts 60 gulden (geen idee wat die hier kosten, maar ik denk al gauw richting de 200 piek). Ik kijk wat de startprijs is, bedenk dan wat ik er voor wil betalen inclusief de transportkosten, en bied dan op het allerlaatste moment. Ik ga later niet over m'n prijs heen, er staat zo veel te koop, als ik de veiling verlies...volgende keer beter. Is nog leuk en spannend om te doen ook!
Je hebt dus wel een credit card nodig, want bij m'n eigen halster ging er iets mis, bleek de verkoper geen creditcard betaling te kunnen accepteren, en toen moest het via de bank, en dat heeft me 30 gulden aan extra bankkosten gekost. Jammer, want anders had ik dat halster dus voor slechts 170 gulden gehad! Maar goed, nu heb ik em nog goedkoop.