springruiterkamp?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

springruiterkamp?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 20:15

Bestaan er speciale spring-ruiterkampen?

Ik rij volgend jaar 3 jaar paard, en ben helemaal gek van springen. Daarom zoek ik een ponykamp waar je veel gaat springen, het liefst elke dag. En dan niet alleen bijv. in het bos, maar echte springlessen op een springweide, parcoursen rijden e.d.

Ik spring niet geweldig, dus graag geen kamp voor wedstrijdruiters oid. maar een kamp waar je echt léért springen. Ik vind het ook leuk als er andere dingen gedaan worden, maar er moet ook zeker meerdere keren per week gesprongen worden!

Kent iemand zo'n kamp? En heb je er ervaring mee/een internetsite van?

Oja, de leeftijd graag rond de 16 jaar, niet dat er alleen maar kleintjes rondlopen.


Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 20:15

Ik heb trouwens geen eigen paard om mee te nemen.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:25

nee ken ik niet, zou het zelf wel eens willen opstarten!!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:27

Zou ik ook graag willen weten, wie weet volgend jaar... Haha!
Ik heb er wel eens naar gezocht, kon toen niks vinden

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 21:12

ja ik wil het ook gaan doen volgend jaar, maar op internet kon ik inderdaad niks vinden. dsaarom dacht ik: misschien weet hier iemand iets...

Marjolein_

Berichten: 2390
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: Medemblik, NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 21:19

ik ga al twee jaar op ponykamp dat is een ponycamp waar je een keer gewoon dresuurles heb en de rest springlessen en aan het eind van de week springwedstrijd ik vind het altijd erg leuk mischien een tip?

Yelte! :+:

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 21:21

Ik heb er nog nooit van gehoord, buiten de M/Z-springweek voor pony's in Ermelo dan.

Denk ook niet dat het haalbaar is. Vind iedere dag springen voor een paard wel erg pittig en aangezien er meestal ook wel meerdere weken kamp per vakantie zijn, lijkt het me niet zo'n realistisch idee

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 21:30

pipolover schreef:
ik ga al twee jaar op ponykamp dat is een ponycamp waar je een keer gewoon dresuurles heb en de rest springlessen en aan het eind van de week springwedstrijd ik vind het altijd erg leuk mischien een tip?


welke is dat? heb je misschien info/internetsite?


Citaat:
Ik heb er nog nooit van gehoord, buiten de M/Z-springweek voor pony's in Ermelo dan.

Denk ook niet dat het haalbaar is. Vind iedere dag springen voor een paard wel erg pittig en aangezien er meestal ook wel meerdere weken kamp per vakantie zijn, lijkt het me niet zo'n realistisch idee


M/Z is een beetje te hoog gegrepen vrees ik Schijnheilig Tong uitsteken
Ik hoef ook niet iedere dag te springen, maar wel meerdere keren per week het liefst...

Marjolein_

Berichten: 2390
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: Medemblik, NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 21:32

het heet ponycamp De Hoeve als je de penny heb moet je daar is in kijken staan informatie enz.

Yelte! :+:

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 21:33

ik ken ook niet echt van die kampen....

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 21:34

http://www.ervemeenderinkboer.nl

Hier ging ik vroeger op ponykamp. In de kerstvakantie was het een springkamp. Ik weet niet of dat nog zo is. Misschien kan je het op de website vinden of anders even bellen.

[edit] ik zie dat ze een speciaal spring weekend en nog steeds die kerst-spring-week hebben [/edit]
Laatst bijgewerkt door Diva op 11-07-04 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt

OutdoorRiding.nl - Endurance Riding Wear - Kerrits, Performa Ride, Irideon, TuffRider, Goldfinch & Rackers Wear endurancebroeken!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 21:34

gomir schreef:
Ik heb er nog nooit van gehoord, buiten de M/Z-springweek voor pony's in Ermelo dan.

Denk ook niet dat het haalbaar is. Vind iedere dag springen voor een paard wel erg pittig en aangezien er meestal ook wel meerdere weken kamp per vakantie zijn, lijkt het me niet zo'n realistisch idee


nee das waar, maar meestal dressuur je en spring je soms, waarbij je van het springen niks leert
maar misschien dat sommige meer springgericht willen trainen.oefenen lol hebben!

laten we samen iets opzetten *LOL*

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 21:36

pipolover schreef:
het heet ponycamp De Hoeve als je de penny heb moet je daar is in kijken staan informatie enz.

Bedoel je De Hoeven in Elst (Gld.)? Is een normaal standaard ponykamp, je springt er niet extra ofzo.

» Never give up on the things that make you smile..

Marjolein_

Berichten: 2390
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: Medemblik, NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 21:47

jawle hoor je sprin gt elke dag en een keer dresuurles had ik tenminste

Yelte! :+:

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 17:04

Weten jullie of die manege een internetsite heeft?

MsCalifornia
Berichten: 235
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 20:37

Ik heb bij ponykamp De Hoeven ook veel springles gehad ik had toen m'n eigen pony mee waarmee ik toen nog L springen was.. Heb er niet echt heel veel geleerd maar tis wel heel erg leuk als je daar in de gevorderdenles zit daar leer je wel veel als je niet dagelijks met eigen paard/pony kan springen.. Lachen

<font color=iceblue><bg color="black">

Marjolein_

Berichten: 2390
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: Medemblik, NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 22:30

ik vond het er ook erg leuk ik was er vorig jaar voor het erest en ga dit jaar nog ene keer heen ik zat toen ook in de gevordere les dat is echt stukke leuker dan in die beginners les lijkt mij!!

Yelte! :+:

Marjolein_

Berichten: 2390
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: Medemblik, NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 22:31

en dat ponycamp heeft geen site

Yelte! :+:


MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 23:59

Merens schreef:
http://www.ervemeenderinkboer.nl

Hier ging ik vroeger op ponykamp. In de kerstvakantie was het een springkamp. Ik weet niet of dat nog zo is. Misschien kan je het op de website vinden of anders even bellen.

[edit] ik zie dat ze een speciaal spring weekend en nog steeds die kerst-spring-week hebben [/edit]


Dit klopt nog.. *LOL* Erve M heeft in December springkamp. Ben zelf nog nooit in Decmber geweest, maar Erve M is echt de moeite waar hoor!! Pling

<center>K) » Selamat Hari Raya Dan Tahun Baru! « K) [ITP] Erve Meenderinkboer!
</center>

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 09:39

Ik ben wel een paar keer in december geweest. Je hebt dan de hele week springles en als afsluiting een springwedstrijd. Hardstikke leuk!

OutdoorRiding.nl - Endurance Riding Wear - Kerrits, Performa Ride, Irideon, TuffRider, Goldfinch & Rackers Wear endurancebroeken!

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 11:22

eehm,stoeterij de loof hier in belgië
in de voormiddag dressuur en in de namiddag springles
hun site is www.stoeterijdeloof.be
maar het is te ver voor jou vrees ik...

Grammar, it's the difference between knowing your sh!t and knowing you're sh!t.
Mensen met een zuiver geweten hebben een slecht geheugen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ElinaSK, YandexBot en 140 bezoekers