Heb werk nodig... :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Heb werk nodig... :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 11:19

Hallo mensem, daar ben ik weer.

Nou ik zoek werk. Verdrietig

Ik zou natuurlijk wel iets met paarden willen doen (rij zelf dressuur L/M niveau en springen..uhm..B Schijnheilig ) en opzicht hoef helemaal niet te rijden. Maar aan de andere kant wil ik ook wel helemaal iets anders doen die niks met paarden te maken hebben.

Ik woon in Harbrinkhoek dat ligt naast Almelo.

Ik ben samen met een vriend van mij naar Linda Verwaal geweest omdat die vent die ook daar zn paarden had, moest nog iemand hebben die zn paard wou rijden..Ze zouden met vorige week terug bellen maar nog niks gehoord. En aan de andere kant misschien moet ik het hele werk in de paarden wereld gewoon vergeten en ergens achter de kassa zitten Verward

Het is gewoon moeilijk. Ik wil ook ooit weer een paard hebben die mn ouders gaan kopen en ik verder voor betaal en later krijg ik het veulen van onze merrie. Maar ik moet dus eerst werk hebben. Schijnheilig

Iemand tips in omgeving Almelo?

Naja en verder ga ik zelf ook iets zoeken dus denk niet dat ik er gewoon zit tot iets op mn schoot valt, want gebeurt toch niet.

Groetjes!
Haha!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 11:45

Inschrijven bij elk uitzendbureau in de buurt en personeelsadvertenties op internet en in krantjes in de gaten houden...

Een baantje in de paarden zou ik vooralsnog vergeten, en eerlijk gezegt denk ik dat je niet echt in een positie staat om kieskeurig te zijn.

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 14:02

Wat voor diploma's heb je? ( e nee, strikdiploma en zwemdiploma's tellen niet mee Tong uitsteken)

Verder kun je bij een bejaardetehuis in de huishouding gaan werken, achter de kassa, postbode, in een winkel werken enz. Dat zijn baantjes waar je geen opleiding voor nodig hebt, maar het verdient dan ook niet geweldig.

Succes met zoeken OK dan!

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 14:21

Moeilijk he werk vinden....
Ik baal ook ...verveel me dood en in het weekend ook nog eens want dan heb ik weer geen geld en ku je niet met je vrienden mee....
bel ik iedere keer maar ze zoeken altijd iemand in et weekend en dan kan ik niet(zie mijn vriend alleen in de weekenden) dus als ik op zaterdag werk en hij gaat op zaondag naar de voetbal zie ik hem steeds 2 weken neit ....en de andere week ik op zaterdag werken en hij zondag thuis gaat ook niet het is gewoon te duur om voor 1 dagje 20 euro te betalen om even langs te gaan.....

Het is heel moeilijk ja....en vaask heb je aan het cwi ook niks die geven me steeds vacatures mee die in plaatsen zijn waar ik niet kan komen of voor mannelijke medewerkers...
ik ben toch echt vrouw....

Ik wens je veel succes met zoeken je zal het nodig hebben

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 15:31

Ik zou me inderdaad inschrijven bij een uitzendbureau. Die hebben altijd werk, al is het voorlopig maar een tijdelijke klus van een paar maanden! Succes!

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 18:12

Of eens bij de buurtsuper informeren ofzo. Misschien niet zo leuk werk, maar je verdient er wel wat mee!

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 18:16

Informeer eens bij TP, zit achter de supermarkt.
Misschien hebben ze nog wel mensen nodig, maar denk dan vooral na de vakantie.
Denk eigenlijk niet dat ze nog zoeken, weinig werk voor hun op het moment, ze hebben mij ook al een lange tijd niet gebeld voor werk.

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 19:10

je moet je inschrijven bij uitzendbureaus en vragen in winkels enzo...
Als je nog niks gehoord ghebt van dat bedrijf, kun je zelf ook even opbellen en vragen of ze al meer info hebben...
Als jij niet voldoende wilskracht laat zien zullen ze je niks laten horen, sommige berdrijven wachten gewoon tot je blijft vragen, want dan laat je zien dat je cht wilt

Zo ook bij uitzendbureaus gewoon bellen en vragen of ze al wat voor je hebben zo nodig zelfs elke week dan kennen ze je en zullen ze meteen aan jou denken als ze wat werk hebben

en je kunt je ook inschrijven bij het arbeidsbureau...

Veel succes

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 19:18

ik zoek ook al een half jaar naar werk omg. almelo.. dr is gewoon niks Boos!

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 19:48

Nee stom is dat he..
naja jullie hebben wel goede idees hoor!+:)+

Ik zal Maandag meteen de uitzend buraeus bellen, ben al bij een paar ingeschreven Schijnheilig..en ja een baan in de paarden is leuk maar het gaat nu ff om dat er geld binnenkomt want ik zit nu ook met studie financering, verzkering en alles zelf regelen etc ....
dus.
Dat wordt ff rond in de stad vragen en bij de supermarkten...

Dank jullie IIG en keep the tips/ideas comping!+:)+

Groetjes!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 23:05

Je zegt dat je al ingeschreven staat bij uitzendbureau's... Informeer daar zo vaak mogelijk of er iets voor je aanwezig is, ga het bord bekijken, vraag of er iets in de planning staat. Laat ze weten dat je bestaat, en dat je wílt werken...

CSAArabians
Berichten: 984
Geregistreerd: 31-01-03
Woonplaats: Emlichheim (Duitsland) 300 meter over de grens bij Schoonebeek (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 08:53

Pervinco schreef:
Je zegt dat je al ingeschreven staat bij uitzendbureau's... Informeer daar zo vaak mogelijk of er iets voor je aanwezig is, ga het bord bekijken, vraag of er iets in de planning staat. Laat ze weten dat je bestaat, en dat je wílt werken...


Hoi Casey.

Inderdaad!! Help ze er constant aan herinneren dat je bestaat en dat je wilt werken!
En laat al je vrienden, kennissen en bekenden ook duidelijk weten dat je werk zoekt
Op die manier wil het ook wel nog wel eens lukken.
En stuur bedrijven die jou interessant lijken een open sollicitatie, of ga er gewoon naartoe!

Veel succes en groetjes, Marion

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 10:19

kleine greep, zodat je je niet een half jaar hoeft te vervelen en vandaar uit verder kunt soliciteren
Maar geen werk?
Misschien geen zin?

Medewerker bloemen- of plantenkwekerij
Een baan van 38 uur in Ambt Delden. Voor een relatie zijn wij op zoek naar een ervaren kandidaatdie zich gaa.....
Dienstverband: vast - Beloning: vast loon / uurloon

Medewerker tuinbouw
Een baan van 38 uur in Almen. AB Oost is op zoek naar jonge gemotiveerde tuinbouwmede- werkers. Je ka.....
Dienstverband: tijdelijk - Beloning: vast loon / uurloon

caissière supermarkt
Een baan van 38 uur waarvoor landelijk wordt geworven. Voor supermarkten in Bemmel en Angeren zijn wij op zoek naar een 2-tal .....
Dienstverband: tijdelijk - Beloning: vast loon / uurloon

kassamedewerker winkel, supermarkt, warenhuis
Een baan van 38 uur in Rijssen. Wij zijn voor een bouwmarkt in Rijssen op zoek naar een enthousiaste me.....
Dienstverband: vast - Beloning: vast loon / uurloon

kassamedewerker winkel, supermarkt, warenhuis
Een baan van 32 uur in Almelo. Er wordt een medewerker gezocht die op twee locaties zal gaan werken. D.....
Dienstverband: tijdelijk - Beloning: vast loon / uurloon

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 00:25

probeer de cassierre joh is heel erg lewuk.......

ik ga ook proberen ik heb maandag een sollicitatie gesprek....
In een super markt waar meer oudere mense komen!! geweldig ik heb er keizin in en hoop ontzettend dat ik aangenomen wordt!!