yihaaa

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-01 17:23

mensen wat ben ik blij. ik ging vandaag sinds een tijd weer naar mn verz pony's toe. Zonnetje scheen dus dat was al mooi meegenomen. ik kwam daar, deed de deur van de stallen open en ze begonnen allemaal lief te hinniken. ff met ze staan knuffelen/praten en toen kwam Henk (oudste zoon van de eigenaar vd pony's) met de vraag of ik ze per se eerst wou poetsen of dat we ze maar naar buiten zouden doen. naja poetsen was niet supernodig dus van mij konden ze wel lekker naar buiten. ik nina meegenomen, henk jolanda en gert jan (jongen v 16 die daar werkt) nam sabina mee. (henk vroeg aan m wie hij mee wou nemen. zegt ie: "Doe mij die ouwe maar, die loopt tenminste niet zo hard". haha) pony's in de wei gezet dus. ze wisten van gekkigheid niet wat ze moesten doen, waren een tijdje niet buiten geweest. eerst rennen, hapje gras, weer rennen, rollen, weer rennen, hinniken enz enz enz. heerlijk om te zien! toen even naar de kleintjes gelopen (welsh A tjes), die stonden ook buiten. even bijgekletst met ze en toen weer teruggelopen naar de stal. Kwam de boer daar, even gepraat en toen zei ie dat hij de stallen uit ging mesten. Ik zei nog dat ik wel wou helpen maar dat hoefde niet. Hij is zo'n schat, doet t gewoon ff alleen!! Kreeg ik nog te horen dat Jolan, Sab en Nien alledrie drachtig waren, dus we krijgen 3 schattige veulens!! leukleukleuk! weer naampjes verzinnen!
Tot slot naar shico gegaan, ff gepoetst (verhaart weer eens verschrikkelijk...). Ik was van plan om nog ff te gaan rijden, maar bertus had net al het tuig in t vet gezet dus laat maar. en anders had ik toch niet echt lekker kunnen rijden in t bos met al die takken die gevallen zijn. Volgende keer beter!!
nou dit was mn heerlijke dagje!!
grtz!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-01 17:49

ow leuk 3 veultjes van de zomer. wanneer zijn ze uitgerekend?? enneh heb je al naampjes met M he? Milan, Marsja, Mowgli, Muts, Mufasa, Macaroni, Mambo, Macho, Meer weeknie hoor

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-01 18:42

Hahaha, Mowgli vind ik echt een superleuke naam!!!!!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-01 00:30

Citaat:
Op 2001-02-10 17:49, schreef Marjolein:
ow leuk 3 veultjes van de zomer. wanneer zijn ze uitgerekend?? enneh heb je al naampjes met M he? Milan, Marsja, Mowgli, Muts, Mufasa, Macaroni, Mambo, Macho, Meer weeknie hoor


Ik blijf bij Matchek, Marsja, Milan, Mashar en verder weet ik t nog niet, heb nog ff de tijd (1 of 2 maand ong) dus ik verzin wel wat!
xxies

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 09:06

ja hoor maaike ik ook van jou,
Party!!

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 11:01

hey maaike, leuk onderschrift, maar het is, de lucht is groen, het gras is blauw, ik ben dronken, maar ik hou van jou *geloof ik hoor) hihi

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-01 11:36

haha ik wist dat ik er reacties op zou krijgen!!! achja laten we t er maar op houden dat ik niet helemaal 100% normaal ben ok?? *lol*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 15:53

bloemen verwelken
schepen vergaan
dus sta daar niet te lummellen
doe er wat aan....

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-01 15:55

haha die is ook stoer!!!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 18:32

Oh, dit lijkt wel een beetje op de situaties die zich echt te vaak voordoen. Hey, heb je 'n nieuwe broek. Neuh? Oh dacht ik ff... Ik zeg dat soort dignen alleen als iemand er NIET uitziet... Ha ha... Maar hey, heb je 'n nieuw onderschrift.... Sorry... Komt tante Laudine met haar seniele praatjes ook weer voorbij...

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-01 18:33

Go laudine!!! haha

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 19:30

Ik ga m'n onderschrift veranderen: Dé seniele tante/oma Laudine...

Laudie *brulll*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-01 19:32

whahaha ja moet je doen!! maar dan wel: De seniele kletstante Laudine!
*grinnik*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 19:40

maar die schele.. die is ook wel van toepassing... Ben beetje kleurenblind en heb -3,5... Kwweet het, kan altijd erger... Maar ik ga voor God Dubbel Zien... Tis wel een beetje afgezaagd na ong 500 berichtjes he? Maar dan eranderen ze toch allemaal (Bart)??


Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-01 19:42

volgens mij wel ja want mijn oude onderschrift is ook nergens meer te bekennen. das op zich wel jammer..... naja niets aan te doen (of wel bart?) Knipoog
grtz!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 21:22

Nope. Of ja, weinig aan te doen. Op het moment is het zo dat de signatures er iedere keer opnieuw onder geplakt worden.. Heeft voordelen, maar zoals je hier zit ook wel wat nadelen..

Helaas dus. Of ja, het kan wel, maar de tijd die daar voor nodig is besteed ik liever aan andere dingen (een chat systeem en dat uploadgebeuren bijvoorbeeld).

Ik ga weer lekker verder met een @#$(*&@#(*& verslag dat morgen af moet zijn. Boos!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Otti1977, Pommier en 38 bezoekers