Droes in Nieuwegein?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Eusebio
Berichten: 848
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Woerden

Droes in Nieuwegein?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 00:36

Wie kan mij helpen, na diverse gesprekken vandaag met faculteiten en dierenartsen, vertelde iemand mij op stal dat er DROES heerst bij de Nedereindse stallen in Nieuwegein, De faculteit Utrecht en het Westelijk Weidegebied bevestigen absoluut GEEN DROES en ook NOOIT GEWEEST. Nou zijn er een aantal mensen bij mij op stal die het ons bijna verbieden om a.s. zondag daar te starten. De eeuwige tweestrijd tussen dierenartsen en paardenliefhebbers. Neem liever geen risico in dit geval, maar na de vele belletjes en mailtjes, zelfs naar de pensionhouder en stalgenoten daar, heb ik toch besloten te starten, en ga uit van m'n eigen vertrouwen. Een stalgenoot heeft selectie gereden vorige week in het bijzijn van ruiters en paarden uit Nieuwegein, terwijl het volgens die persoon (noem geen namen), al 8 weken heerst. Lekker dan. Wie moet ik geloven? En wie kan mij bevestigen of het daadwerkelijk waar is?

[edit Heike] Er heerst dus geen droes.

Dressuur Z2+2
Springen B+8


Sim
Berichten: 31481
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 08:07

Nee he, begint die ellende nu weer!? Sorry maar ik kan je niets vertellen.

Mer1980

Berichten: 18811
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 08:54

Ik heb ook contact met iemand daar op stal en die heeft aangegeven dat er geen droes is.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Femmie
Berichten: 74
Geregistreerd: 05-05-01
Woonplaats: NIEUWEGEIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 09:49

ik verzorg daar het paard van de pensionhouder en er heerst GEEn droes!!!

~~~~~*FuMm€L*~~~~~

Eusebio
Berichten: 848
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 09:55

Femmie schreef:
ik verzorg daar het paard van de pensionhouder en er heerst GEEn droes!!!

Femmie alvast bedankt, ik hoop wel dat je eerlijk bent in het belang van paard en ruiter, en niet als verzorger van het paard van de pensionhouder. Verward Graag nog meer reacties............

Dressuur Z2+2
Springen B+8

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 10:37

Wel een vraagje: hoeveel bevestiging dat het er niet is heb je (of je stalgenoten) nodig Verward

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-

pegassa
Berichten: 1085
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 10:40

Antwoord is simpel..als je twijfelt gewoon niet gaan.....!

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 12:05

Aangezien ik Eusebio naar de wedstrijd rijd wil ik zelf ook ERRUG graag weten hoe het nou zit. Zeker bij twijfel ga ik niet, maar daar is Eus de dupe van... Graag info...

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 12:42

Ik sta daar en naar mijn weten heerst er echt geen droes. Er zijn vorige maand wel wat paarden verkouden geweest, maar niets om je druk over te maken Knipoog

Jits

Berichten: 1165
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 14:41

Ik sta er ook. Er zijn idd een paar paarden verkouden geweest, maar die zijn nu allemaal weer beter.

Waar staat je paard trouwens op stal Eusebio? Er zijn vorig jaar namelijk een paar mensen bij ons van stal weggegaan/weggestuurd die het niet zo goed (meer) kunnen vinden met de pensionhouder. Ik zeg niet dat het zo is, maar ik zou het erg flauw vinden als zij dit soort roddels de wereld inhelpen. Boos!

DiantaM
Berichten: 11272
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 14:45

Pff.. Genoeg bevestigingen?

Iloubet
Berichten: 1
Geregistreerd: 15-07-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 16:00

Ik sta ook op deze stal en mijn paard is ook ziek geweest er is bloed bij mijn paard afgenomen mijn veearts heeft bevestigd dat het een zware vorm van griep was.
Mijn paard is volledig hersteld en ben al weer volop aan het rijden.
*LOL* Knipoog

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 19:48

Jits schreef:
Er zijn vorig jaar namelijk een paar mensen bij ons van stal weggegaan/weggestuurd die het niet zo goed (meer) kunnen vinden met de pensionhouder. Ik zeg niet dat het zo is, maar ik zou het erg flauw vinden als zij dit soort roddels de wereld inhelpen. Boos!


dit was mijn eerste gedacht ook! waarom doen mensen dit soort dingen toch?....

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

zjaak

Berichten: 779
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 19:59

Is dat niet de stal die eigendom is van een van de bestuursleden van Kring Zuid? Die man zou wel gek zijn om de wedstrijd door te laten gaan als er daadwerkelijk droes zou heersen. Dat zou hem en zijn bedrijf de kop kosten.....Mensen die dat soort onzin geloven.....moeten inderdaad eerst even nagaan hoe betrouwbaar hun bronnen zijn!

Jits

Berichten: 1165
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 20:17

Citaat:
Is dat niet de stal die eigendom is van een van de bestuursleden van Kring Zuid?


Dat klopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 20:24

Bij twijfel even bellen, zou ik zeggen. Ik denk echt niet dat de eigenaar van die stal een wedstrijd door laat gaan als er droes zou zijn op het bedrijf.

zjaak

Berichten: 779
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 00:36

Jits schreef:
Dat klopt.


Zeker in dat geval durf ik al m'n geld erop te verwedden dat er geen droes heerst!

Annick

Berichten: 1371
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 00:41

Hoi
Het lijkt me sterk dat ze het risico zouden lopen om het te verzwijgen, praatjes gaan gauw de wereld in.
zo was mijn jaarling erg verkouden en toen is de roddel in de wereld gekomen dat het rhino was.zelfs hier op bokt.
Maar als je twijfelt zou ik niet gaan.
Annick

Violet light filled the Heavens The rain began to fall
And the cold white breath from the gypsy
Glowing through the crystall ball


Eusebio
Berichten: 848
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 11:12

Annick schreef:
Hoi
Het lijkt me sterk dat ze het risico zouden lopen om het te verzwijgen, praatjes gaan gauw de wereld in.
zo was mijn jaarling erg verkouden en toen is de roddel in de wereld gekomen dat het rhino was.zelfs hier op bokt.
Maar als je twijfelt zou ik niet gaan.
Annick

Zo is dat, maar ik twijfel niet, en mijn gevoel zegt dat het goed is na al die telefoontjes, mailtjes (pb'tjes) en noem maar op. Nu alleen nog proberen vervoer te regelen.................... Verward

Dressuur Z2+2
Springen B+8

Eusebio
Berichten: 848
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 11:16

Jits schreef:
Ik sta er ook. Er zijn idd een paar paarden verkouden geweest, maar die zijn nu allemaal weer beter.

Waar staat je paard trouwens op stal Eusebio? Er zijn vorig jaar namelijk een paar mensen bij ons van stal weggegaan/weggestuurd die het niet zo goed (meer) kunnen vinden met de pensionhouder. Ik zeg niet dat het zo is, maar ik zou het erg flauw vinden als zij dit soort roddels de wereld inhelpen. Boos!

Precies, die staan nu bij mij op stal in Harmelen bij Brouwer. Wel een beetje toevallig he! Bedankt Jits.

Dressuur Z2+2
Springen B+8

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 11:16

JONGENS, allemaal in quarantaine..... de DROESHYPPOMANIE is weer uitgebroken op bokt Haha! Haha! Haha! Haha!

DiantaM
Berichten: 11272
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 11:17

WHAHAHHA

Eusebio
Berichten: 848
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 11:17

rhijnauwen schreef:
dit was mijn eerste gedacht ook! waarom doen mensen dit soort dingen toch?....

Ze gunnen je het licht voor de ogen niet, jaloers:? Tong uitsteken

Dressuur Z2+2
Springen B+8

Eusebio
Berichten: 848
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 11:18

gijsenkim schreef:
JONGENS, allemaal in quarantaine..... de DROESHYPPOMANIE is weer uitgebroken op bokt Haha! Haha! Haha! Haha!

Precies...................... *LOL*

Dressuur Z2+2
Springen B+8

PAMIE

Berichten: 52
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 14:17

Ik Heb morgen ook wedstrijd op de nederijndse stallen en ik ga ook gewoon Er word toch altijd wel veel geroddelt tussen de mensen zelf als je dat allemaal moet geloven kan je een encyclopedie schrijven Dikke Kus Pamela En Kaskadin


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, DJZ, Larislaatje en 20 bezoekers