Lekker dagje met Camilla!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Lekker dagje met Camilla!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-02 20:20

Haha ze was echt gek vandaag! Haha! Ik had besloten om haar een dagje vrij te geven. Er was ook ponyclub vandaag dus kon sowieso niet binnen rijden. Buiten was het wel te doen. Maar ze kreeg een rustdagje omdat ik morgen met de ponyclub mee wil rijden en ik gister ook even een kwartiertje erop gezeten heb in de bak.
Het was heel druk vandaag dus lekker showen! Haha! Iedereen vond haar heel leuk! Lovers Lovers (Is ze ook natuurlijk! Lovers ) Toen ging t ineens heeeeeeel hard regenen en hagelen.. Daar ging m;n wandeling! (wilde met haar gaan wandelen) Toen heb ik ff mee geholpen een pony poetsen en nog wat dingen. En beetje rondgelopen en naar de ponyclub gekeken.
Toen dacht ik ja nu komt ze de hele dag niet buiten. Dus ik wilde even met haar in de bak gaan wandelen (buitenbak) was wel wat modderig. En ze werd ineens zo heet! Cool Dus ik peesbeschermers om gedaan en losgelaten! Nou en HAAAAAARD dat ze ging! Echt super!! En bij t hek, als ik 1 keer zei 'Hoooo' stopte ze meteen! *LOL* Daarna heb ik haar nog even wat op het harde laten draven voor haar pezen. En lekker nog even langs alle enge dingen gewandeld. Zoals de blaffende hond in t hok! Die vond ze echt eng! Ik ben echt heeeel blij met m'n schatje! Lovers



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 21:56

Ze is inderdaad erg leuk!!!
Leuk dat je zoveel plezier met haar hebt.
Je neemt haar toch nog wel weer een keer mee naar Apeldoorn he?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-02 22:16

Ja hoor! Denk t wel. Pling In de zomervakantie ofzo denk ik wel. Lachen

Biebel

Berichten: 1353
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Son

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 22:28

Leuk Nathalie, dat je zo blij bent met 'r. Ik ben echt ontzettend benieuwd. Ga je eigenlijk zaterdag nog wel mee op A-examen (met een andere pony?)

ZOALS HET PAARDJE THUIS SPRINGT, SPRINGT IE NERGENS.....
Liza alweer ruim 7 jaar:-) kleine meisjes worden groot! School is leuk!
http://www.horsefoto.nl nog steeds ff uit de lucht

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-02 22:33

Nee, helaas niet! Zou ook niet weten met welke, zou wel graag willen maarja, jammer. Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boyca, Exorcizamus, IASCrawler, ievie, Jet, Libra76, LonnekeXXX, Mjelleke, pol013, Raamzicht, Sica, Sita_xx, Yom, YvonneV en 128 bezoekers