Moet het ff kwijt...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ThaLadyB

Berichten: 36
Geregistreerd: 13-04-04
Woonplaats: Visvliet (HUH WAAR!?!)

Moet het ff kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 19:59

Ik moet het gewoon even kwijt...
Zit ik hier, gezellig bij mijn vriend thuis, in de hoop straks samen even een filmpje te gaan huren ofzo...

Maar nee, meneer vindt het weer nodig om hals over kop met zijn nieuwe hobby, modelbootjes, aan de gang te gaan.. En mij dus voor Jan met de kort achternaam op zijn slaapkamer achter te laten..

Vind het absoluut niet erg dat hij z'n eigen ding doet enzo, het enigste wat mij eraan irriteerd is dat het altijd moet als ik bij hem ben... Boos!

Het zou in mijn ogen anders zijn, als ik nu kon zeggen.. "Goh, ik ga ff naar mn vriendin" Tja, die heb ik hier nog niet zoveel... Maar dat komy t.z.t./eerdaags/snel nog wel...

Thank god for bokt!! Kom ik tenminste de komende paar uurtjes door...

[edit:Antoinette] [b] uit titel [/edit]

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 20:01

Mag ik vragen hoe vaak jij je vriend ziet?
als je hem 1 a 2 keer per week ziet is het natuurlijk niet erg aardig van hem om iets anders te gaan doen, maar als jij iedere dag bij hem bent kan ik me best voorstellen dat hij af en toe wat tijd aan zijn eigen hobby wilt besteden...

ThaLadyB

Berichten: 36
Geregistreerd: 13-04-04
Woonplaats: Visvliet (HUH WAAR!?!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 22:45

tja normaal alleen de weekenden, nu even wat langer..

Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 22:48

ik zou lekker naar huis gaan hoor! Je hebt er toch niks aan om daar dan te gaan zitten?

inka

Berichten: 937
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Bemmel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 22:50

Ik zou hem lekker in zijn eigen sop laten gaarkoken!!
Als hij wat beters te doen heeft heb jij dat toch ook.
Als hij liever met zijn bootjes bezig is dan zou ik het hem lekker uit laten zoeken.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 22:55

Je gaat me toch niet vertellen als jij langer dan een weekendje daar bent dat je verwacht dat je vriend continu met jou bezig is?
Kijk, als je kort daar bent kan ik begrijpen dat het niet leuk is... Maar je bent wat langer daar nu, dan is het toch logisch dat hij ook even tijd voor zichzelf neemt... Je moet niet 24u op elkaars lip zitten hoor...

En je kan hem anders nog altijd eventjes vragen of hij geen zin heeft om een filmpje te huren... Hij kan toch niet ruiken dat jij andere plannen had?

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 07:45

Als jij zo lang bij hem bent is het toch wel logisch dat hij ook wat aan zn eigen hobby wil doen? Je moet niet constant met elkaar bezig zijn en elkaar ook nog een beetje vrij kunnen laten.. Jullie zullen toch vast ook wel dingen samen doen?

Je zou hem ook kunnen zeggen dat je graag een video wil kijken.. Dat hij nu bijvoorbeeld doorgaat met zijn hobby en dat jullie dan over 2 uur video gaan kijken ofzo..