Ervaringen zadelpasservices

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mmouse

Berichten: 547
Geregistreerd: 29-06-04

Ervaringen zadelpasservices

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 14:57

Ik ben op zoek naar een nieuw zadel en omdat ik echt niet weet wat ik lekker vindt zitten en wat goed op mijn paard past wil ik een zadelpasservice langs laten komen. Nu lees ik goede berichten op dit forum over Fugers; wat zijn jullie ervaringen met (andere)zadelpasservices?

Ik zit aan de ruitershop in Harmelen te denken, iemand daar ervaring mee?

Alvast bedankt.

cindy14
Berichten: 89
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 21:57

hey
ik ken jou ehle woonplaats niet maar vaak zijn mensen die lang in het vak zitten erg goede vakmensen. Zo'n jong meisje van 16 9bijvoorbeeld niets tegen 16-jarige meijse swhoor Knipoog ) heeft er nog niet zo'n lange ervaring mee als ene man/vrouw van 50 dus vaak oudere mensen die lang in de zadelpasserij zitten hebbe er vaak kijk op.

Nimmy

Berichten: 3945
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 22:04

ik heb het gewoon via de ruitershop gedaan, kwamen gratis langs om te passen, en de zadels mocht ik in de winkel uitproberen op hoe ze zitten.

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 22:12

Ik heb toen ook een zadel moeten laten passen voor een Haflinger via een ruitersportzaak.
Ze kwamen zelf langs, maar hij was zo fors dat er geen zadel oppaste. Scheve mond
Dus ik moest weer verder tuffen met een oud cavalerie zadel van meer dan 80 jaar oud. Bloos

Maitu
Berichten: 619
Geregistreerd: 28-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 22:20

Ik heb goede ervaringen met het Drunens ruiterhuis